~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年4月4日 星期五

口是心非


口是心非

「口是心非」並不是女人的專利,男人講嘢,一樣可以無句真。今次數一數男士 「口是心非」的說話。

第十位「嘩!好靚呀
大家初相識,首先學習如何欣賞對方;或者將彼此缺點看成優點。目的是讓她覺得有人明白自己和賞自己。女友了新買的衣衫鞋袋、整了新髮型、做了漂牙、纖體或剪髮,問男友 :「靚唔靚?」,男友見到立即睜大對眼說說:「嘩!好靚呀!」當然呢句說話通常是反話。

第九位「唔使急,我等得!
女性要兼顧儀容的範疇,比男性的較多。男友因女友化妝換衫需時而在街中呆呆乾等。遲了成粒鐘,打個電話追吓,女友話就快得!男友只好扮無事:「唔使急,我等得!」實則有怒氣!人人每日都係只得24小時,點解男友要為女友浪費時間?如果把等女友的時間加起來做運動,應該可以fit瘦過鄭多燕。

第八位「我唔係嬲妳,我嬲自己之嘛!」
男友俾女友激到彈起,女友見到兩眼噴火青筋暴現的男友,慰問:「你嬲我呀?」男友又要死頂扮大方夠量度,晦氣回應:「我唔係嬲妳,我嬲自己之嘛!」咁答法罷明唔妥面前的女友,又要死忍。其實男友沒有口是心非,因他真的在嬲自己:嬲自己點解會有啲咁嘅女友?

第七位「就當係我衰囉
如果男友知道激嬲了女朋友,自己將要用十倍氣力才能氹返掂個撐雞女友,為了息事寧人和不讓事情鬧大惡化,錯不在己的男友都會肯先認衰。當女友向男友無理取鬧時,男友死死地氣說:「就當係我衰囉!」男士硬食了這種顛倒是非。但這句並非100%口是心非!因為男友自嘆:搵個咁嘅女朋友 =「就當係我(自己攞嚟)衰囉!」

第六位「我唔係玩玩吓 
為了讓魚上釣,真係幾肉麻骨痺的說話都講得出口。雄性天生擁有唔專一的DNA(因為要廣為繁殖下一代),能厚顏無恥講出一句:「我唔係玩玩吓!」或者「我係認真架!」其實心裡擺明就係玩厭就撇。講時仲要用堅定的眼神,一旦鬼祟閃縮就會露出心虛的馬腳。 

第五位「我無事呀
面對面,口黑面黑,身為女友一定心知不妙,想為男友分擔一吓。戰戰兢兢慰問一吓:「你有咩嘢事吖?」男友基於自尊心,萬事自己一人扛。目無表情地回應:「我無事呀!」 不過繼續黑面。那一句「我無事呀!」背後應該已經惹了一身蟻。

第四位「講你都唔識佢啦
這個答案,多數用來掩飾男士跟豬朋狗友約會的真正身份。女朋友不認識這些男朋友的死黨,但肯定不是什麼正經人家。平日話約了蛇明、阿榮、喪輝去行電腦商場踢波。女朋友問多兩句阿邊個係乜嘢人,換來男士一句:「講你都唔識佢啦!」這個死黨的背後真相身分,應該係一個妙齡少女。

第三位「你鐘意啦 
講「你鐘意啦!」時,晦晦氣氣,無尾音,聽落掘雷搥。多數配合皺眉頭動作。例句︰女問:「你話買黑色呢件好?定係買白色呢件好呢?」男回應:「你鐘意啦!」女問:「不如我哋去食剌生囉?」男回應:「你鐘意啦!」 明明就唔想買,唔想食,但係偏偏要話「你鐘意啦!」,表面好似好就得人,但係語氣已經表達咗強烈嘅不滿,叫女友知難而退。

第二位「我做緊嘢呀
男人以事業為重,尤其在香港這個資本主義社會之中,普遍的女性都會為努力工作的男士加分。所以,為咗做嘢,遲收工、出外應酬、出埠工幹,就是最佳隱瞞藉口。明明跟同事Happy Hour、或者同另一位靚女吃飯,都可以話:「我做緊嘢呀!」加多句:「遲啲call妳!」身為女性,最慘嘅就係唔可以表現出懷疑的語氣,否則換來男友一句:「我搏命賺錢都係為咗妳咋!」叫女士無話可說。 

第一位「我知錯喇
出現頻率最高的「口是心非謊言」,就是呢一句:「我知錯喇!」或者「我一定會改過架!」幾時男士會真係知錯吖?犯錯認錯再犯錯再認錯。男士口中的「我知錯喇!」指知道自己今次行動不夠完美,從錯誤中檢討,汲取教訓,下次就要更加小心行事,無咁容易露出馬腳。


二少爺說︰犯錯要花心機,認錯要有演技。

6 則留言:

  1. 卡臣:

    你呢篇嘢嘅標題,應該叫「狼心狗女」呀!嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 二少爺呢句「犯錯要花心機,認錯要有演技。」簡直係金句呀,要背咗佢,時時提醒自己先得。

    我都要回番一句先。

    當男士遇到心儀女子送來的波餅,務必假裝鎮定,千萬不要露出尾巴,暗喜及暗起便可。

    口裡說不,下體卻很誠實。 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 二少爺說多謝你欣賞先。

      你那個「暗起」例子,是「口非心是」的最佳例子。

      刪除
  3. 有冇十個新的??
    用開的都俾你打晒出黎

    回覆刪除
  4. 你呢條題認真有意思,真係要細心諗諗。

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin