~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年4月25日 星期五

兄弟如手足



兄弟如手足

清水灣道一間三層獨立屋,住了一個家族。鄧老先生鄧老太生有兩個兒子:大哥、細佬。四人加上兩位菲藉女傭、司機,一共七人住在大宅中。

大哥兩年前接管鄧老先生的印刷生意,鄧父開始退休,跟太太過悠閒生活。細佬四年前去美國留學。大哥有一個拍拖三年,感情穩定的女朋友。

去年鄧家的盛事,就是大哥迎娶女朋友做鄧家新抱。細佬從美國回港出席大哥婚禮。大哥大嫂婚後,仍然跟父母同住清水灣大宅。大嫂辭了原來工作,留在家中安心做少奶奶。鄧老先生很想抱孫,大哥大嫂都願意生小朋友,但可能大哥工作壓力太大,遲遲未有所出。

     * * * *

半年後,細佬剛好大學畢業,從美國回流找工作,留在香港發展。細佬搬回清水灣大宅,鄧家父母兩子又再住在一住。

細佬回港後,首個月都係悠手好閒,無所是事,間中打一兩封求職信,晚晚落蘭桂芳蒲,玩到朝早先返屋企。鄧父覺得二仔好唔妥,因為自己血壓高,叫大仔去勸吓二仔要生性千祈唔好做二世祖。

當晚11點,大哥入了細佬房間,見到細佬正在換衫準備出夜街。大哥正想講耶穌之際,細佬藉詞入洗手間塗古龍水。大哥偷望到細佬的銀包邊突出兩個安全套的角,心裡猜想細佬又出去鬼混。

大哥心生一計,不如讓細佬撞吓板,人才會成熟長大。大哥見書桌上有「扣針」,用扣針輕輕在安全套上拮一個孔後,放回銀包的原位。細佬剛好從洗手間走出來,說趕時間,下次再談,之後便急急腳走了。

* * * * *

兩個月後,細佬好似有點改善,再沒有嬉皮笑臉,變得心歸黐家,積極搵工。大哥老父見浪子回頭,放心了許多。

但福無雙至,輪到大嫂終日愁眉苦臉。大哥在一個深宵晚上,跟太太來個真情對話,希望解開太太的心結。

太太最初唔肯講,最後眼睛缺堤,哭著承認有了兩個月身孕。

大哥臉如死灰,因為醫生一早證明大哥不育,那麼肚裡那B是誰經手呢?!

情緒激動的大哥嚴辭逼供後,太太垂下頭,淚珠滴落膝蓋上,揭露經手人就是細佬,照成孕時間推算,應該是兩個月前大哥入細佬房後的第二天。

細佬和大嫂有染已半年,他們趁家裡無人便親熱。細佬每次都會使用安全套。結果使用的那個給大哥弄穿的安全套,結果出事。

大哥對自己的惡作劇感到後悔嗎?

大哥知道老父抱孫心切,無奈自己不育而未能完成老父心願,老父更因此患上抑鬱症,令到十分孝順的大哥非常內疚。如今上天送給鄧家的長子嫡孫,老父終能一償素願。

前事不計,太太和細佬將功補過之餘。細佬撞了板之後,唔再「沙沙滾」,找到工作。鄧老先生抱著孫兒,在影樓拍了一張關係複雜的全家福合照。



世純寫了一段RAP,將故事三言兩語總結出來,大家不妨用個BEAT,試RAP吓。

大哥個細佬用佢細佬拮大嫂,
大嫂因大哥拮穿套而被搞大肚。
大嫂向大哥哭訴,
大哥心裡有數決定大局為重做戲做全套。
大嫂最後生咗個屬於細佬嘅細路,

細佬生性返回正途,
大哥對個細路好好,
細路個樣似足大嫂加細佬,
而故事中最欣慰嘅就係蒙在鼓裡嘅兩老。


二少爺說︰中國古代的帝皇,妃子都共侍父子兄弟。

14 則留言:

  1. 卡臣:

    我睇到用針插穿避孕套,我已經諗到後果.嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 我同佛爺一樣,睇到「大哥拮穿套」嗰一段,就估到結局喇。

    大哥個細佬用佢細佬拮大嫂,大嫂因大哥拮穿套而被搞大肚。大嫂向大哥哭訴,大哥心裡大數決定大局為重做戲做全套。

    大嫂最後生咗個屬於細佬嘅細路,細佬生性返回正途,大哥對個細路好好,細路個樣似足大嫂加細佬,而故事中最欣慰嘅就係蒙在鼓裡嘅兩老。

    寫完都覺得好亂,亂晒倫呀。 :p

    last question,大嫂係咪好正㗎??

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然高一班,寫了一段用字精彩〝押韻、又概括故事的RAPE
      好嘢! 一於借用一吓

      大嫂....在我心目中是似李若彤,是正的一類。

      刪除
    2. 黑色风暴....是那套拳擊電影嗎?
      香港譯做「浪漫風暴」,我都LIKE

      刪除
    3. 呢段嘢我都係求其老作,多謝賞面用喎。 :)

      姑姑的確係正,細佬真係識貨又識食,可惜現在歲月不饒人,葉蘊儀更加慘不忍睹呀。

      刪除
    4. 求其作都咁有水準,好嘢!

      李若彤....仍OK喎,可能我鐘意中女,所以勁LIKE

      刪除
    5. 仲有愛的精靈嘅珍妹呢,啱唔啱你口味先。 :)

      刪除
    6. 同樣是姓李,但相比之下,喜歡姑姑多些,可能另一位太過傷痕累累。

      刪除
  3. 结果五年后因为小孩犯错被'父亲'体罚,两老劝他不要动粗结果一句 '打又怎么样,又不是我生的' 东窗事发。老父立刻心脏病突发。

    电视剧好像都是这样演的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港電視劇︰父子其中一人意外受傷,需要輸血,才發現DNA不同。

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin