~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年4月28日 星期四

明天預告


歪歪來了!

歪歪繼《重生》《原諒.袋錶.愛迪生》之後,歪歪最新力作《樂園》將於4月29日星期五早上9:25出爐。

歪歪筆觸細膩,故事有佈局,都不需我多說。在我大腦乾塘時雪中送炭。今次故事有正面訊息,我舉起兩隻手指公!

一小插曲:我搞唔掂blogspot,幸有歪歪幫手,今次上載文章由歪歪一手包辦,要講聲謝謝!

好喇!明天樂園見


二少爺說:明天貼《樂園》,今天揀Secret Garden,《2046》電影的插曲:《Adagio》,像一首哀怨的輓歌。

12 則留言:

  1. 鳴門火影,

    多謝捧場,我講定你知,今次篇文又係好長,你要有心理準備。

    卡臣,

    個博真係好唔生性,希望聽日唔會出事,如果真係有乜嘢撞板,我先向大家致歉!

    回覆刪除
  2. 歪歪

    我這個電腦白痴
    對blogspot投降了
    幸而你有永不放棄的精神!

    多謝你由寫文致放文都是你一手包辦

    回覆刪除
  3. 等呀~

    blogspot什麼事?自動早post了?

    回覆刪除
  4. I.minor

    我先在word打好文章
    copy & paste 放文上blogspot
    行距/字型都跟preview變位/變型
    激死!

    回覆刪除
  5. 阿卡臣,
    Secet Garden "Adagio"真系好好听,不过放系王家卫的电影,就有滴唔系几岩key。人地系好纯情的故事同音乐,2064就系戈滴烟虫同埋肉欲,真系阴功咯!

    回覆刪除
  6. helloninie

    呢首歌真係聽到我眼濕濕
    心情悲觀者忌聽
    自殺都似

    回覆刪除
  7. 卡臣:
    下次你係word打好後,可以copy & paste去記事簿,再係記事簿copy & paste去blogspot, 係blogspot先執番字形同文字大細就無咁麻煩

    回覆刪除
  8. I.minor,

    其實我原本都係跟你個方法俾卡臣,但係每次preview出現嘅效果都唔同,最後我要每段都加code,先至得到依家呢個效果。

    除咗blogspot顯示字體出問題之外,連以名稱留言都唔俾,所以到今日正常返先至可以覆你。

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin