~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年4月8日 星期五

陰陽路之童眼


陰陽路之童眼

張先生和張太太住在佐敦區,八歲的兒子俊俊幸運地考進名校「油麻地天主教小學」,就讀一年班。父母十分高興,希望俊俊可以挾名校之名,日後能考進「華仁」或「男拔萃」。

張生和張太除了俊俊外,還多添一名女嬰:叫童童。俊俊和童童揍成一個「好」字。童童今年三歲,剛好入讀幼稚園K1。張生張太在油麻地找了一間普通幼稚園給童童。方便張太和嫲嫲在同區接送俊俊和童童返學放學。

香港的填鴨式教育影響下,幼稚園低班不單止只提供集體遊戲,還教小朋友一些簡單中英文生字。童童喜歡返學,喜歡跟同學仔玩耍。不像哥哥般,在學校從未見過靈體。童童不賴床,起床後自動自覺穿校服,乖乖等出門口,張生張太都好開心個細女咁乖。

送妹妹返幼稚園的任務,由張太擔起,兩母女由家中出發,徙步行十分鐘,便到達幼稚園。

 * * * * *

這個早上,張太如常拖著童童回幼稚園。行到一半路程,童童突然拉一拉張太的衣角,指向一條電燈柱,說:「媽媽,電燈柱嗰度有兩個人呀…」
張太一聽,心知不妙。有了俊俊的陰陽眼經驗,張太朝童童手指方向望去,心中祈求電燈柱上真的有兩個維修工人在工作。結果…結果…條電燈柱並無任何維修工人,電燈柱附近亦空無一人,張太大嘆:唉~~點解又輪到個細妹見到呢?!

張太立即抱起童童,急步遠離現場。她送童童回幼稚園後,第一時間想通知昨天剛去上海開會的丈夫。但張太諗深一層,通知了張生,他在千里之外也幫不上什麼忙,反而增加了丈夫的心理負擔,橫豎明天張生便會回港,倒不如到時候見面才告訴他吧。張太也沒有告訴任何人,包括嫲嫲。

童童放學時沒有異樣,一樣活潑精靈,沒有受過驚嚇模樣。這令張太鬆一口氣。這夜,張太太十分擔心童童,徹夜難眠。

第二朝早上,張太醒來,頭爆若裂,打兩個噴嚏,好明顯,已經病倒了。張太驚傳染病菌給童童,今天送童童返學放學的任務,改由嫲嫲接送。

 * * * * *

當天下午,嫲嫲接童童回家。開門後,嫲嫲表現得好開心。張太問嫲嫲乜嘢事?

嫲嫲讚童童叻女,大個讀書一定好叻,一定可以入大學。嫲嫲說出事情經過:「頭先我到幼稚園接童童放學,佢行過條電燈柱,指住條燈柱話:『嫲嫲,電燈柱嗰度有兩個人呀…』我一望,見到燈柱幹,寫著『清潔香港‧人人有責』。佢認到『人人』兩個字,真係叻女!」

原來油麻地這個舊區,仍有一些電燈柱的柱幹上,路政處用黑油噴上政府宣傳句語,例如:「清潔香港‧人人有責」、「嚴禁標貼‧違者必究」等。童童在幼稚園學習簡單生字,認出「人」這個字,所以告訴媽媽和嫲嫲:燈柱上有兩個「人」字。

張太明白真相後,恍然大悟,立即豁然大笑!童童觀察力強,記性好,又學以致用,十分安慰。

她把這個誤會告訴剛從上海回港的張生。一家人晚上吃了一頓豐富的晚飯,有講有笑,夫復何求呢。



二少爺說:
小學生因為怕返學,心理上幻想學校有鬼怪出沒。揀來Spandau Ballet 的《Round and round》,一個魔幻校園MV,首歌好聽架!

Round & Round - Spandau Ballet

I don't have to be so wise
You're just my fantasy
And I will fantasize
Something more or less to make this things started
We're the artisans and we've been crafted
I wanna be your magical mystery
I wanna be your final history
This is the news

Nothing's ever been so wild
All that I get to do
Is what I give to you
This is all about the circles we've found
And through the ups and downs
It goes round
Oh I was just beginning to grow strong
She was only eighteen summers long
We were the news

Round and round it goes
And oh don't you know
This is the game that we came here for
Round and round it goes,
And don't you know
This is the news of my life
Oh I was just beginning to grow strong
She was only eighteen summers long
We were the news
Round and round it goes
And oh don't you know
This is the game that we came here for
Round and round it goes,
And don't you know

32 則留言:

  1. 卡臣,

    陰陽眼我唔想要,最好有透視眼。當然兩隻都要有透視能力,至有立體效果!

    回覆刪除
  2. naruto:

    你有一間公廁係草叢,嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 佛爺

    x ray 眼
    睇穿哂
    只見骨頭和器官
    好無癮啫

    回覆刪除
  4. 佛爺

    除非鍾意骨感
    同埋鐘意睇鬼片囉

    回覆刪除
  5. 佛爺:
    我有一間公廁,咪可以收錢,發達啦

    卡臣:
    crossover?搵日玩下都好喎

    回覆刪除
  6. naruto

    好呀
    options 如下:
    1) 同日大家用同一題目;
    2) 我出故事頭 你續尾;
    3) 你出故事頭 我續尾;
    4) 我出故事 你出相;
    5) 其他

    回覆刪除
  7. 陰陽路有張氏嘅一家五口,增添好多生氣,希望陸續有嚟。

    佛爺,透視眼邊夠盲摸摸咁好玩呀!

    卡臣,我建議 6)火影出相,卡臣出故事

    回覆刪除
  8. 8歲見到「人人」二字!簡單咗啲喎!

    回覆刪除
  9. 歪歪

    你建議 : 火影出相,卡臣出故事
    好喎
    火影俾幾張相我
    等我砌個連環圖故事

    +++

    coffee

    八歲果個係哥哥俊俊
    三歲妹妹叫童童

    見到「人人」二字果個係童童

    回覆刪除
  10. 火影除咗識影靚相,仲有啲好正嘅搞嘢相,睇到會心微笑,加𠹺你嘅看圖作文,必正!希望成事。

    回覆刪除
  11. 阿卡臣终于写番个有di幽默感的故事咯!
    首歌真系好听窝!
    继续落黎加多di笑料添啦!
    不过最好唔好落甘多盐,会血压高架!

    回覆刪除
  12. 卡臣:

    我有朋友,好鍾意睇鬼片同鹹片,有一次有一套鹹鬼片,好得人驚。

    回覆刪除
  13. 卡達臣:
    比d時間我影啦,要有故事性,有d難度

    回覆刪除
  14. 那天我上书店,看到书店的招牌挤了四个人,路人旁人都没看到,说我见鬼啦!

    唉!真的见活鬼,明明是《大众》有四个人嘛!


    回覆刪除
  15. 歪歪

    我都好期待這次crossover
    一定爆笑

    +++

    helloninie

    加多啲幽默感? ok!
    少啲鹽花? 一定!
    我份人好清淡

    +++

    佛爺

    咁3D肉蒲團你實唔會錯過啦

    回覆刪除
  16. 追夢者



    +++

    嘿嘿

    你呢個鬼故真係好驚嚇呀!
    咁都見到...
    呵呵~~

    +++

    naruto

    相片唔使有故事性
    最好九唔搭八
    咁先有創作空間嘛
    先好笑!

    其實在你的相片倉庫隨意揀些便行了

    卡達臣多謝你

    回覆刪除
  17. 卡臣:

    我要4D,著埋一件高科技衫果種,即係被個艷女撲埋身,件衫就會收緊,形同上身。

    回覆刪除
  18. 佛爺,你鍾意視覺享受,我就鍾意手到拿來多啲!嘻嘻!

    火影,我有睇㗎,好欣賞你嗰啲城市驚喜,捕捉到一啲其他人無去留意嘅事物。另外,仲好佩服你响新年幫快獸搞嘅變身造型𠻹!

    卡臣,我都同意啲相越九唔搭八越好玩。仲有呀,其實你應該邀請多啲人同你交叉啦!

    回覆刪除
  19. 佛爺

    4D底褲啱哂你

    ++

    歪歪

    火影個blog好盞鬼
    睇完一定會笑

    「其實你應該邀請多啲人同你交叉啦!」
    係喎
    講開又講
    你動筆未呀?
    大家都等緊你

    回覆刪除
  20. 唓,叫你同其他讀者交叉,你又燒到我嗰疊,我好努力寫緊㗎喇!

    回覆刪除
  21. 卡臣:

    我講得唔清楚,果件衫,係連褲,有個電動機械套,套住祠堂。所以,睇到東瀛魔女撲上身,同佢翻雲覆雨,直頭真既一樣。如果魔女未有高潮,你就失禁,咁,唔好意思,你可能太High,早洩!嘻嘻!

    回覆刪除
  22. 歪歪:

    我都想同卡臣交叉,佢寫外,我寫內;佢寫廳,我寫房;佢寫椅,我寫床!

    回覆刪除
  23. 而家d細佬都鍾意返學(N同K果d),所以應該唔會見到鬼架啦!

    回覆刪除
  24. 歪歪

    寫緊呀?
    太好啦!
    唔使急
    我等你

    +++

    佛爺

    呢件4D衫咁有創意
    快啲申請專利啦

    幫我故事加鹽花呀?
    你見邊篇有趣就加啦

    +++

    I.minor

    而家學生有惡父母撐腰
    唔怕老師之餘
    仲向校長投訴老師添呀

    回覆刪除
  25. 『清潔香港‧人人有責』

    哈哈哈。。。服咗你!

    真系【疑心生暗鬼】!

    回覆刪除
  26. Cindy

    好一句【疑心生暗鬼】
    一針見血

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin