~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年4月18日 星期一

幻象似的愛情–上集


幻象似的愛情–上集

 2011年2月18日 天陰

早上6時鬧鐘響起,我鼓起最大的勇氣爬出被窩。東莞的清晨氣溫只得10度。我乘直通火車,9時抵達紅磡火車站。踏出火車站,寒風凜烈。怎麼香港比東莞更加寒冷?媽媽說我這個女兒體質孱弱,還是盡快乘巴士回公司吧,那裡起碼有暖氣。

這是我第四次來港出勤。每次都是即日來回,早上到港晚上便返回東莞老家了。9時半我在公司的地下大堂等待升降機時,遇見香港同事:Gary。我看見他右手拿著外賣早餐,垂下頭望著左手拿著的免費報紙。

Gary未有察覺我,還是由我主動上前跟他打個招呼吧!Gary微笑說:「早晨,余小姐」。我說:「很冷啊!」他答:「對呀,晚上還會更冷。」乘升降機回公司,我把帶來的衫版交到版房。今天下午我還要跟香港同事開會,研究來年春季的時裝趨勢。我返回座位,喝下一杯熱茶,暖一暖身。

正當我在電腦前開始工作之際,Gary來我的辦公桌前,把一份三文冶遞上,問我肚子餓嗎?我多謝後接下,手裡感到那份三文冶仍存有微溫。

中午時,我一人獨自去吃午飯,我知道香港同事不喜歡和國內同事一起吃午飯。我沒有介意,我知道很難跨越這種文化差距。況且香港同事們喜歡去酒樓飲茶,動輒都要花上50至60元。以我的收入來說,這種消費有點吃力。所以我每次到香港工作,都是喜歡獨自去光顧街角那間雲吞麵檔,只需12元一碗。花7元便可多加一碟油菜,價廉美味又不肥膩。

正當我在吃雲吞麵時,我見到門口有一張熟悉的面孔探進來:是Gary。他尷尬地走過來,他問:「介意我坐下嗎?」我答:「當然不介意,有人陪我吃麵,求之不得啦。」我好奇問他:「為什麼不跟其他同事們吃飯?」他借故避開我的問題,沒有回答。難道他特地來麵店碰我?怎會呢!沒有可能吧。

午飯後,我在會議室開會。Gary坐在會議桌的另一端,部門主管在喋喋不休,怎麼我全聽不進耳呢?我只在回味剛才那碗麵的味道。無意間、我偷望了Gary一眼,竟然發覺他也在望著我,他還面帶微笑。我倆眼神一觸碰,他立即轉移目光,情況很腼腆。糟糕!怎麼我的臉突然紅起來?真羞人。

7時許下班,我離開公司時見到Gary仍在加班。他在電腦前全神貫注地工作。男人埋頭苦幹、認真工作的樣子真迷人。我原本打算去跟他講再見,但因要趕去火車站乘直通車,所以打消了這個念頭。

我抵達紅磡火車站,站在閘口前,尋找手袋內的直通車票時,電話短訊提示音響起,原來是Gary。為什麼他會發短訊給我呢?為什麼我會這般緊張呢?

Gary的短訊是:「Miss You」,噢!天啊!香港男士真的是這麼主動和直接?我應該覆他嗎?我應該覆他什麼呢?

哎呀!怎麼電話自動關掉了?噢!原來電話用了一整天,忘記充電,電池已耗盡。思前想後,最後我鼓起勇氣,用公眾電話回電給Gary。按鍵時,手指輕微地顫抖。

電話筒另一端:「嘟…嘟…嘟…」無人接聽,難道Gary正忙碌工作中?電話轉駁到Gary的留言信箱。「嗶」一聲之後,我的勇氣流走了,我欲言又止,嘆了一口氣之後便掛線。我真恨自己沒有勇氣,臨陣退縮。

望一望手錶,時間差不多了,直通車快要開車,還是趕快入閘吧!橫豎我兩星期後,也要出勤到香港公司;那時候再作打算吧。

火車向前駛去,離開香港愈來愈遠;但思念卻愈來愈濃。從車廂玻璃窗的反影,我見到自己一直在微笑。

兩星期後,我便會再回來...

待續…



59 則留言:

  1. 好深情、細膩呀!寫出哂女兒家嘅心事,一路睇搞到我都好忐忑,我留咗言會再讀多次。

    另外,大祭司現真身,型爆!

    回覆刪除
  2. good evening,

    多謝先!
    睇到咁忐忑?
    明天早上出下集呀

    大祭司祝福你呀!

    回覆刪除
  3. 好細膩!女生心態你一樣寫得妙,不過呢集好短,未能捉到走勢偏向:P

    回覆刪除
  4. coffee

    「女生心態你一樣寫得妙」
    好簡單
    因為...我其實是..lesbian

    明天妳咪知大結局囉

    回覆刪除
  5. 野比大雄

    sorry, delete 咗你個留言
    我真係改篇自那漫畫
    明天下集我會注明來處

    你咁快開我結局
    其他人無哂趣味囉
    唔好意思呀

    回覆刪除
  6. ooo... 估唔到我會估中!

    唔緊要,期待你嘅結局!=D

    回覆刪除
  7. 野比大雄

    你博覽群書
    比你踢爆咗

    你好嘢呀

    回覆刪除
  8. 卡臣:

    原來你是雌雄同體,怪不得你跟歪歪咁合拍!嘻嘻!

    回覆刪除
  9. 佛爺

    我從來無否應過我是同志喎!
    我是LESBIAN吖嘛

    回覆刪除
  10. 你係lesbian!
    :))
    不如話你曾有過一位女朋友,原來佢係lesbian!

    回覆刪除
  11. 卡臣:

    觀音就男生女相,你就女生男貌!嘻嘻!

    咁 ... 咁 ... 咁 ... 下半身呢?

    回覆刪除
  12. 一定係miss yu啦我估

    ps:東莞食嘅野肥膩過我地多多聲喎

    回覆刪除
  13. coffee

    係呀
    我曾經有個gay嘅女朋友
    她看雄風雜誌的
    十分gay

    +++

    佛爺

    我下身?
    包羅萬有呀

    回覆刪除
  14. naruto

    你們一個二個咁鬼醒
    一早就踢爆哂我啲橋
    我無哂面啦

    人哋女生吃沙律青菜咋

    回覆刪除
  15. 我上去做野咁耐,無見過女生食沙律青菜囉,炒菜好似油浸咁呀

    回覆刪除
  16. 我仲以為自己睇緊舊文, 見你地話等下集, 我心暗暗笑..我唔洗等...
    典知原來係新野...唯有吊癮啦~~~

    我都係估 miss yu~~~ ^^
    呢d幻象真係十之八九都係自己思覺失調下搞出黎....^^

    回覆刪除
  17. 雖然大家踢爆哂,不過我都期待下集

    回覆刪除
  18. naruto

    你有親身經驗.你啱的

    +++

    韋嚇凸

    那幻影卻一一再現...我心底

    +++

    I.minor

    多謝支持
    得你咁識安慰我

    回覆刪除
  19. 『睇到咁忐忑?』
    本來想話睇到籮籮攣,但係驚你又話我搞攣你。下集聽日出,唔駛等咁耐,而且我又無睇過靈感來處,所以好期待呀!

    佛爺,我都係今日先見識到卡臣雌雄同體。

    回覆刪除
  20. 卡臣,呢個故事嘅開始已經好吸引啊,可以發展成為一個長篇故事呀!(嗎?)

    回覆刪除
  21. 歪歪

    雌雄同體...
    其實抄襲啫
    明天你就知

    +++

    樂樂

    長篇故事嘛
    恐怕不行
    已經寫好了下集

    多謝閱覽先

    回覆刪除
  22. 阿卡臣,
    睇你套文艺爱情片睇到岩岩紧张,又话暂停窝,好啦,敢就等到明天再继续啦!
    首歌好好听,好似你套剧的theme song敢啊!

    回覆刪除
  23. 上面鳴門竟然估到 miss yu 咁厲害?
    希望女主角得到佢想要架喇~

    回覆刪除
  24. 追夢者

    快啦...

    +++

    helloninie

    呢首歌紅透80年代架
    妳年輕唔知上一代的事了

    明天見啦

    +++

    largeheadboy

    naruto乃挑通眼眉之人,
    怎能逃出他的法眼?

    明天看她的遭遇吧

    回覆刪除
  25. 咁早就估定故事下集會點,未免有點衝動喇。我相信卡臣將會給大家一個"出乎意料"的結局,哈哈!

    回覆刪除
  26. 樂樂

    多謝安慰先
    我有果句講果句
    今次真係俾人穿哂呀
    無得出人意表了

    9小時後見

    回覆刪除
  27. 歪歪!Gary会少了个啊!是PLU!等着瞧呗!

    其实,我看不出苗头走向!哈哈哈~ 死硬地猜!

    回覆刪除
  28. 哦,出炉啦,来看了。。。先看上集。

    不错嘛!^^

    回覆刪除
  29. 卡臣果然是局外人!哈哈哈~

    我和歪歪说:Gary会少了个r(啊)!是People Like Us(局内人)!

    嘻嘻~

    回覆刪除
  30. 嘿嘿

    People Like Us, 原來如此
    我們香港人叫:「自己人」

    回覆刪除
  31. 噢~ 原来是自己人! 我知道啦!嘻嘻~

    回覆刪除
  32. 嘿嘿,我都好背,未聽過“r“同“PLU“,多謝解釋。

    卡臣,呢次你水洗都唔清喇!哈哈!

    回覆刪除
  33. 歪歪

    我幾時都認我係同性戀架啦
    我係lesbian嘛

    回覆刪除
  34. 歪歪,

    Gary少了个“r”,就不是剩下“Gay”吗!哈哈哈~

    回覆刪除
  35. 嘿嘿
    gary = gay + r

    你咁都睇到
    真係天眼通

    回覆刪除
  36. 歪歪,

    你想找个伴上Gym咩,就跟紧卡臣他啰!嘿嘿嘿~

    回覆刪除
  37. 嘿嘿

    咁 gym 你會否看成 g + a + y - m = gay

    回覆刪除
  38. Gym? 好长哟!

    Gay Young Man!哈哈哈~~~

    回覆刪除
  39. 嘿嘿

    對於我來說:
    G Y M = Girl yet married

    回覆刪除
  40. 同理:Guy yet married更劲!哈哈哈~~~

    纯粹是玩弄文字,别误会!嘿嘿嘿~

    回覆刪除
  41. 嘿嘿

    Guy yet married?
    要在San Fransico和北歐國家了

    不如
    Gender yet Mixed

    回覆刪除
  42. 嘿嘿

    bisexual
    我們香港70年代稱bisexual為「敗色素」
    帶有歧視成分

    回覆刪除
  43. 败色素? 哦! 难怪两边都不讨好。 嘿嘿嘿~

    还是港人厉害给名!!!领教啦!呵呵呵~

    回覆刪除
  44. 嘿嘿,我都無你咁心水清,Gary少咗r就變成自己人。

    不過你叫我揾卡臣做伴去gym,我去睇佢做gym都幾爽。其實我都未去過,對gym嘅認識係來自四仔片,啲大隻佬舉舉下重就…。

    回覆刪除
  45. 歪歪

    原來啲大隻佬在GYM度搞
    唔怪得啲器材設計,啱哂體位啦
    我下次使用前睇吓器材有無毛髮先?

    回覆刪除
  46. 毛髮?你真係純情,下次使用器材前應該睇下有冇體液就真!

    回覆刪除
  47. 歪歪

    早晨!

    我見過呀....原來係....鼻涕

    回覆刪除
  48. 米 青?你帶支紫外光燈入去gym照吓,肯定你被嚇到從此放棄健身。

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin