~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年4月26日 星期二

我沒有掛念妳


我沒有掛念妳

John望著港鐵的燈箱,又再見到Ali的海報,Ali擺出撩人的表情,她的衣著,十分性感。

* * * * * *

John和Alison是一對年青戀人,John和Alison是職業訓練局(VTC)的同班同學,讀珠寶設計。兩人都是屋邨仔女,無乜錢進行高消費,只是唱K睇戲打機食飯等普通情侶的簡單娛樂。

剛完成課程第一年的暑假,是Alison的事業轉捩點。夏日炎炎,穿上背心熱褲、樣子甜美的Alison,在銅鑼灣街頭給星探發掘了,經理人公司簽Alison做「靚模」。起初Alison都以為是騙人呃錢陷阱,但公司沒有向Alison索錢,反而出糧給Alison接拍硬照工作。替Alison改了一個藝名:叫「Ali」。她的工作漸上軌道,成為香港娛樂版出現的「靚模」之一。

Ali差一年便畢業,但她衡量過後,掘金機會可能一瞬即逝,便停學做「靚模」。從此,online遊戲纖體化妝品電玩漫畫節代言人,到處都可見到Ali被包裝過的甜美樣子。Ali變成一件商品,供毒男宅男投射澎湃的慾望。

Ali工作量增多,和John聚少離多。如一般電影老套橋段,Ali嫌棄John這無名小卒,阿John又無能力出人頭地。如一般電視劇老大牙橋段,面對如日方中的Ali,無錢無權的John產生自卑感,不作挽留,黯然離開。一段感情就此劃上句號。

John失戀後,同學朋友們都安慰John。John裝作無事,笑說:「天下之大,何患無女?」、「女死女還在」、「我無再掛住佢!」但骨子裡,John是心有不甘的。

John越刻意不去想Ali,就越會想起她。港鐵的大燈箱、巴士車身、雜誌內頁、網頁pop up、報紙娛樂版,都見到Ali的芳容。試問又怎可以輕易淡忘她呢?Ali的衣服布料越著越少,John覺得她變了,不再是以前的鄰家女孩Ali。

當Ali有份參與的電影上映,John內心掙扎了一會,最後還是偷偷地去捧場。唔識做戲零演技的Ali,在戲內只做花瓶角色。John看完電影後曾致電Ali,可惜只接駁去留言信箱,John留了句鼓勵說話後便掛線。John猶豫一會後,他再發了一個讚賞短訊給Ali。

究竟Ali有沒有回覆John的留言和短訊呢?答案是:「沒有!」John替Ali作藉口來安慰自己:「可能Ali收唔到啩?」、「可能Ali忙,唔得閒覆啫?」。表面上裝作不在乎,其實John是很失望。原來「發咗達唔識人」是一句金句。

John曾經在夢中,發夢見到自己在街頭被星探發掘,當上男明星,他成為記者閃光燈和粉絲眼晴的焦點,幾名助手前呼後擁。John一舉成名,燈紅酒綠,夜夜筀歌。當John醒後,打回原形,睡在碌架床。不過他也很想領會一吓當明星的真正滋味,從而可以了解Ali的內心世界。

一個月後某一天,John的朋友send短訊給他,叫他盡快買某本娛樂雜誌看看。John立即到報攤看見某娛樂雜誌,標題是:「富二代暗啅Ali,日本五天洩慾遊」。單看題目,John已經估到發生了什麼事,面紅耳赤,不禁有點難過。還是花了15元買一本細閱。

John掀吓掀吓,找到Ali的報導,內容都是那些「山雞變鳳凰」、「酒店禁室培慾」、「風流富二代玩女無數」等典型故事。John突然在雜誌內頁見到自己個樣,這亦是朋友叫他買來看的主要原因。

原來娛樂記者對Ali起底,在她的facebook找到她舊男友John的相片,繼而刊登出來。其實Ali一做靚模,已經將facebook的privacy鎖上,無奈娛樂記者是神通廣大。如今,John的傻樣,便出現在雜誌上。

John拿著雜誌,手都震哂,不其然左望右望,驚有途人認出自己,(當然無人會認出)。登一張相已經搞到自己咁緊張,John終於明白Ali所承受的心理壓力之大,可想而知。他再沒有怪Ali,反而佩服她的勇氣,佩服她如何面對負面報導。娛樂圈這行飯不是人人都有資格吃到,起碼自己不行。

John終於釋懷了,他明白自己和Alison是活在兩個世界。更慶幸Alison找到適合自己的工作和生活方式。她如何跟富二代痴纏,已經跟自己毫無關係。

兩個人的軌跡,南轅北轍,只在某一年偶然重疊,瞬間之後,兩人便各自愈走愈遠,再不相遇。



後記:
關於這一篇,其實我只是將1984年John Waite的《(I ain’t)Missing You》Music Video,由影像翻譯成文字而成。我十分喜歡這首歌。



後傳
23年後,John已變成一名44歲的麻甩佬。John在31歲那年結婚,太太替他生了一個兒子,如今已經十二歲了。某天晚上九時,John跟同事在灣仔區happy hour完畢後,起程回家。John在馬路對面見到Alison。她19年前已經退出娛樂圈,如今已經鉛華盡洗,變成一個圓潤少婦模樣。John上前跟她相認,原來Alison離過兩次婚後,沒有小朋友。她從前夫手中獲得一筆小資本,開了間童裝店維生。兩人寒暄幾句後,沒有取電話號碼,各自離開。過去咗就真係過去咗。

二少爺說:
時隔23年後,於2007年John Waite跟Alison Krauss翻唱/合唱1984年的《Missing You》。John Waite臉上添了風霜。作為聽眾的我,又何嘗不是呢?



(I ain’t)Missing You - John Waite & Alison Krauss
Every time I think of you
I always catch my breath
And I’m still standing here
And you’re miles away
And I'm wondering why you left
And there’s a storm that’s raging
Through my frozen heart tonight

I hear your name, in certain circles
And it always makes me smile
I spend my time, thinking about you
And it’s almost driving me wild
And there's a heart that’s breaking
Down this long distance line tonight

I ain’t missing you at all
Since you’ve been gone, away
I ain’t missing you
No matter, what I might say

There’s a message, in the wires
And I’m sending you this signal tonight
You don’t know, how desperate I’ve become
And it looks like I’m losing this fight
In your world I have no meaning
Though I’m trying hard to understand
And it's my heart that’s breaking
Down this long distance line tonight

I ain’t missing you at all
Since you’ve been gone, away
I ain’t missing you
No matter, what my friends say

And there’s a message that I’m sending out
Like a telegraph to your soul
And if I can’t bridge this distance
Stop this heartbreak overload

I ain’t missing you at all
Since you’ve been gone, away
I ain’t missing you
No matter, what my friends say
I ain’t missing you, I aint missing you
I can lie to myself
And there's a storm that's raging
Through my frozen heart tonight
I aint missing you at all
Since you’ve been gone, away
I ain’t missing you,
No matter, what my friends say
Aint missing you
I ain’t missing you, I aint missing you
I can lie to myself
I ain’t missing you

35 則留言:

  1. 佢做𡃁模又有facebook,即係而家嘅故事啦;23年後2034嘅結局你都寫埋,勁呀~

    回覆刪除
  2. naruto

    哈哈!真係2034喎
    我咁寫無非想配合返john waite在23年後翻唱舊歌‧
    只希望2034未世界末日啦

    回覆刪除
  3. 卡臣:

    這個結局雖然是悲劇,但看得舒服!

    回覆刪除
  4. 原來naruto唔只影相勁,攞輯都唔錯喎~

    當年我d靚女清秀中學同學ssss,而家在facebook看就正如你所講係圓潤厚妝中女

    回覆刪除
  5. I.minor

    naruto周身刀 張張利

    我見到舊同學老了幾多
    也明白自己老了幾多

    回覆刪除
  6. 沒有喜亦沒有悲,人生本來就是這樣的,痛苦皆因想多了。

    回覆刪除
  7. coffee

    乜妳短短一句
    就將我故事的精髓說出來了!

    回覆刪除
  8. 哇,23年后,戈个John Waite块面真系爬满左火车路,乜佢地滴艺人,唔系日日搽好多保养品戈咩?

    回覆刪除
  9. helloninie

    多謝妳兩個MV都睇哂
    23年啊
    人添歲月痕跡

    藝人識保養
    但可能JOHN WAITE是西人
    早熟又易老一些

    回覆刪除
  10. 我剛聽英文歌的年代,John Waite已經唔紅。我都係聽Bad English的When I See You Smile先識佢,搵番Missing You來聽,眨下眼原來咁多年喇

    回覆刪除
  11. um...um... 我也早已沒有掛念她了.....

    大千世界裏的離合故事,上演落幕上演...

    回覆刪除
  12. 30 something

    多謝介紹
    我反而未聽過bad english呢隊band
    立即youtyube一吓!
    嘩!撞鬼囉
    john waite留了一頭長髮
    都係84年果陣好啲

    +++

    馬田

    過去終於過去,留下了當初一切在懷念

    +++

    校長

    你有了新的巨木,便忘記了之前的樹枝
    哈哈

    回覆刪除
  13. 追夢者

    有些事情你現在不必問
    有些人你永遠不必等

    回覆刪除
  14. john waite 嘅 missing you 好正啊!依家間唔中都會喺部 iphone loop 返出嚟。不過 23 年後嘅版本聽都未聽過。我都係鐘意原裝版本多啲。

    回覆刪除
  15. largeheadboy

    同意呀
    翻唱版好少會好聽過第一版

    missing you<--我的永恆心水歌

    你有無其他例子呀?
    我都有的
    達明一派的「你望我望」的remix版,好聽過大碟版(我認為)

    回覆刪除
  16. 有呀,林憶蓮隻《愛上一個不回家的人》超悶,enigma 版好得多。話時話,達明一派好多 remix 都好好啊!

    回覆刪除
  17. 卡臣:

    你有了新的巨木,便忘記了之前的樹枝

    哈哈!頂你唔順,你雙眼變佐超廣角鏡呀?近既就看成巨木,遠既就變佐樹枝!

    回覆刪除
  18. largeheadboy

    達明的「馬路天使我們都是這樣長大的」
    好正!

    ++++

    佛爺

    校長喎
    梗好有好嘢喇!

    回覆刪除
  19. 超超超鍾意呢首歌,今時今日重帶在 iPod,謝謝推介 23 年後的合唱版!

    回覆刪除
  20. SKII

    我都係超超超鍾意呢首歌,所以為它寫一個故事
    23年後翻唱,加插成為故事的後傳

    回覆刪除
  21. 搞掂自己篇文,終於可以嚟留言!

    其實係唔係好景嗰個就會比較善忘呢?我成日夢見返佢,咁就証明咗我幾噏耷。

    回覆刪除
  22. 啋!佢响夢入面又無叫我燒嘢俾佢,咪鬼嚇我啦!

    回覆刪除
  23. 歪歪

    咁可能佢像電影inception
    潛入你夢中

    回覆刪除
  24. 吓!佢連响夢入面都唔肯做我嘅入幕之賓,咪鬼激我啦!

    回覆刪除
  25. 卡臣:

    哈哈!夢境通常係反映壓抑了的慾望。例如,你夢見一條蛇,伸得好直,入了一個洞,跟住又出番黎,又入番去, ..... ,咁,你可能做gym都嫌唔夠,想食埋春藥!嘻嘻!

    回覆刪除
  26. 卡臣,

    嘩!咁即係佢同我原來仲有機,咪鬼氹我啦!

    ****************************

    佛爺,

    睇咗你個留言,笑咗好耐。你係咪將自己嘅夢境擰出嚟分享呀?

    眞係好難相信呢個留言同你放响我嗰篇嘅留言,係出自同一個人,莫非你係雙面人?

    回覆刪除
  27. 佛爺

    夢中「又出又入」原來咁解
    咁仲以為我會做「出入口」生意添

    回覆刪除
  28. 歪歪:

    我是否有多重性格,我自己就唔多覺。不過,已經有人說過我寫的文字,似是出自兩個性格完全不同的人。嘻嘻!

    至於我做夢的內容,不可以在這裡分享,因為是四級。嘻嘻!

    回覆刪除
  29. 卡臣:

    蛇出蛇入,實是大生意!嘻嘻!

    回覆刪除
  30. 佛爺

    人蛇果然是大買賣
    敗賣人口..

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin