~~~~~~~~~~~~~~~~







2012年2月17日 星期五

而我卻是你不要的回憶 – 下集


而我卻是你不要的回憶 下集

我叫Cheer,我的哥哥叫Jeff。我的職業是在Morgan Stanley做秘書。在大公司上班的好處是員工福利好、公司有制度有系統、分工仔細。壞處是人多的地方就多小人多是非。不過我都可以交到知心朋友。

我有位女同事叫Dora,跟我也是秘書,上司也是外藉人士。Dora跟我談得來,每天一起lunch。兩年前,我哥哥Jeff生日,我帶Dora到哥哥的Birthday Party,兩人因而認識,仲發展成為情侶。Dora可能會由我的同事變成我的「嫂子」,輩份的升高,真是我始料不及。

正所謂:「等價交換」。JeffDora在十月認識,同年十二月的聖誕節,JeffDoraChristmas Party。我在那裡認識哥哥的一位同事,他叫Brian,幾靚仔啊!他是機艙服務員。我們開始拍拖。

Brian工作所需,經常不能陪我。我放假的時候,他可能飛走了。輪到Brian休息的日子,我又要上班。不過,我認為聚少離多的唯一好處是:少見面便少爭拗,大家很珍惜相見的時間,包容了彼此許多不完美地方。

Brian是一個懷舊人,喜歡從外地寄明信片給我。我喜歡收到他寫幾句思念說話的明信片,風景明媚,有巴黎夜景、下雪的北京、神秘的土耳其、熱情的夏威夷等等。我都把它釘在辦公桌的案頭上,可以睹物思人嘛!

三天前,Brian向我提出分手,結束這段兩年的感情。他說不是因為有第三者介入,他只是覺得我們性格越來越合不來。長痛不如短痛,不如早點分手,終結這段感情。

我願意為Brian改變自己,可惜我如何挽留都是徒然。他很決絕,他的性格向來很堅決。Brian不再接我的電話,我嬲到把所有明信片投入碎紙機,切成紙條,象徵把這段感情碎屍萬段。

我最失意的時候,碰巧Dora也選擇在這個時候離我而去。一個月前,她被另一間大公司看中, Dora在月初已經遞了辭職信。他跟我哥哥分手後,不知如何面對我,辭去Morgan Stanley工作,免大家尷尬。我同一時間內,失去了BrianDora

我剛才講過,大公司的其中一個特點:就是多「是非流言」。今天下午,有人在pantry講起八卦是非時,竟然俾我一個唔覺意偷聽到。唉

據知情人士透露:一個月前,Brian背著我搭上了DoraDora需要一個不須輪班的男友,DoraBrian能否為她轉做office工作?Brian二話不說,立即答應,辭去機艙服務員工作。Dora好感動。

反觀前男友,即是我哥哥Jeff,拒絕了Dora的要求。所以Dora最後選擇了BrianBrianDora開始了一個月,Dora在月初先行resignBrian等到三天前才跟我說分手,免洩漏風聲。一切都計畫安排好。

我回到家中,見到哥哥剛從台灣回來,我不知道應否告訴他跟Dora的分手真相?欲言又止,我的心好亂。不過有一件事我十分清楚:就是BrianDora,從此不會再出現在我們兄妹面前,我們都變成了他們腦裡不要的回憶。


二少爺說:做導遊周遊列國,也是我的夢想職業。可惜我不懂照顧別人,沒有去應徵。



旅行的意義 - 陳綺貞
作詞/作曲:陳綺貞

你看過了許多美景
你看過了許多美女
你迷失在地圖上每一道短暫的光陰

你品嚐了夜的巴黎
你踏過下雪的北京
你熟記書本裡每一句你最愛的真理

卻說不出你愛我的原因
卻說不出你欣賞我哪一種表情
卻說不出在什麼場合我曾讓你動心
說不出離開的原因

你累計了許多飛行
你用心挑選紀念品
你蒐集了地圖上每一次的風和日麗
你擁抱熱情的島嶼
你埋葬記憶的土耳其
你流連電影裡美麗的不真實的場景

卻說不出你愛我的原因
卻說不出你欣賞我哪一種表情
卻說不出在什麼場合我曾讓你分心
說不出旅行的意義
(說不出離開的原因)

勉強說出你為我寄出的每一封信
都是你離開的原因
你離開我就是旅行的意義

39 則留言:

  1. 哈哈哈。。。我估中咗!
    Bingo!:)

    卡臣,空中少爷好像不轻松呢,对着客人笑,搞到嘴脸都可能会僵硬。此外,还要服务客人。

    呵呵,没那么简单XD~~

    回覆刪除
  2. cindy

    女性的直覺好準確
    好嘢

    空少好多艷遇
    呵呵

    回覆刪除
  3. 做空少真係咁多艷遇?哎呀,入錯行添!

    回覆刪除
  4. Eben

    如果你做空少
    應該好多男人挑逗你
    呵呵

    回覆刪除
  5. 下!我以為另有玄機,真係就如我最初估咁樣。

    回覆刪除
  6. 我今次都估中咗, 卡臣兄的思維似乎開始俾我地捉到路...

    回覆刪除
  7. coffee

    妳好嘢囉!

    ///

    30

    你也好嘢!

    我以為大家估我實則虛之,
    結局無咁straight forward嘅
    其實就係咁簡單
    結果大家都估中,
    可能我真係諗多咗

    回覆刪除
  8. 卡臣:

    任何一位在外國求學過的留學生也會見過此等情境!男女關係錯綜複雜,兼而反覆!現實中這個故事未完,仲有下文的。

    回覆刪除
  9. 佛爺

    我朋友告訴我一個真人真事;香港屋邨有五個籃球波友,輪流跟同一個女仔拍拖。果然兄弟

    回覆刪除
  10. 卡臣:

    「輪流」咁規矩呀!一女同時玩數男都見過呀!而且大家也認識的,咁至奇?

    我聽過一些痴心男向我訴苦,聲淚俱下,簡直有點莫名其妙?
    女的又不是唯他獨愛,男的也在情海翻滾很多次,何以會放不下?

    回覆刪除
  11. 佛爺

    香港劈腳也很常見,大家都知大家是出嚟玩,是但啦

    回覆刪除
  12. 卡臣:

    劈腳可以番轉頭架!

    兩對情侶,入大學不久,互換情侶,跟住閃電結婚。好快又離婚,再跟原來的戀人結婚。畢業之後點樣,我就唔知喇!

    唔知我講得是否清楚這個組合,即係四人在大學時,結婚兩次,離婚一次。大家的前妻前夫都係 ..... 。即係四人坐係度打麻雀,大家都係弟兄姊妹。其實都無錯,四個都係基督徒,在同一團契。

    回覆刪除
  13. 佛爺

    嘩! 你呢個真人真事好爆喎
    四人差搞埋gay & lesbian就更完美

    我有朋友是教徙,想離婚,佢哋弟兄勸佢唔好,婚姻是神的安排,不可違背

    唉~~宗教的力量...

    回覆刪除
  14. 卡臣:

    我都諗唔明果四個人諗乜既!咁都得?情侶變心,好閒!但互相交換,仲要結婚,離婚,再結婚,究竟做乜?唔通,魚唔過塘,唔肥?

    有一些女生,專撩男生,以玩弄感情為樂。另一邊廂,竟然會有一些女生,偉大到難以置信。我起初是修讀經濟的,在一會計課堂,經常坐在我附近一位香港男生,對會計根本一竅不通,他女朋友在上堂前,到處問人如何做那些會計習作,她緊張到好似自己的功課咁。同類真實事件還有幾個,有機會,我會作成故事。

    心理學家對一些婚姻已經陷入水深火熱,但為了宗教或子女而沒有離異的夫妻進行過跟進研究,發現這些男女,平均健康狀況差過獨身男女,衰老也較獨居男女快速。即是話,二人在同一屋簷下困獸鬥,不但傷心,而且傷身。信耶穌,可以保住婚姻,但保不住健康!

    回覆刪除
  15. 佛爺

    你有咁多奇情故事做材料
    好嘢! 等睇好故事

    宗教傷身?可能因此快啲見到上帝
    都係好事

    回覆刪除
  16. 卡臣:

    哈哈!你唔好同我斷章取義!唔係宗教傷身,係困獸鬥傷身!不過,宗教撐住困獸鬥!在農業社會,這是需要的。

    回覆刪除
  17. 佛爺

    工業革命後,人就身痕
    進行社會分工後,有人去工廠生產,有人做妓女,各行各業,應運而生,阿門

    回覆刪除
  18. 卡臣,对,艳遇很多,但是,嘿嘿,上得山多终遇虎,小心啊!:)

    回覆刪除
  19. Cindy

    対呀、色字頭上一把刀
    香港政壇近來好多緋聞

    回覆刪除
  20. 歪歪,对不起,原来卡兄不买我的帐,唔怪得冇咩“精彩”睇!嘿嘿嘿~~~

    回覆刪除
  21. 卡臣,呢篇反高潮,你諗少咗,我哋就諗多咗!

    嘿嘿,卡臣不賣賬?莫非你哋有孽賬?係就精彩囉!

    回覆刪除
  22. 歪歪,

    管它啥啥账,祗要“精”“采”!!!

    嘿嘿嘿~

    回覆刪除
  23. 歪歪

    精彩嘢要去睇佛爺

    ///

    嘿嘿

    Sorry! 睇到你沒精打釆。

    回覆刪除
  24. 世間上有太多錯配姻緣
    這樣的互調未嘗不好
    一口氣看了上下集
    很喜歡這樣的佈局有故事感
    空服人員經常飛行
    找到另一半
    而能夠開花結果的機遇其實不容易

    回覆刪除
  25. 巴黎

    妳最有資格說出話
    跟老爺的情緣也是這樣的上天安排
    擋不了,是妳的走不了

    回覆刪除
  26. 你叫我去佛爺度睇精彩嘢?我次次都俾佢啲相嚇親㗎,陰功。

    嘿嘿,你沒精打采,就先要養精蓄銳喇!

    回覆刪除
  27. 嘩..真係每次都要睇埋意見先走 :p
    原來真係唔可以比宗教限制..佛爺個故事精彩, 我以為我自己單真人真事已經夠奇架喇.
    一個好鬼神心, 男基督教教徒某年某月某日同一個女基督教教徒結左婚(前後拍左加埋多過10年).
    而呢個男人係4年前又同一個女仔一齊, 仲係2年前準備結婚tim. 即係一腳搭2船喇, 仲要結婚都唔同第2個女仔講wow, 諗住爆左先算.
    點知人算不如天算, 結左2日就比人知道左, 以為唔請人觀禮無事, 點知比人知道左lor.

    jeff 同cheer 各自分手都好呀, 對方根本唔愛佢地, dora同brian 只愛自己, 只選擇自己想要既部分而唔願意接受對方既不一致.

    回覆刪除
  28. 歪歪

    你去睇佛爺同我去睇「雄風」一樣嚇親。我被啲巨物嚇親嘛!

    回覆刪除
  29. c man

    真係奇情,基督徒都夠膽重婚,仲以紙可以包住火。隻唐狗都唔得啦。唔通呃得過Facebook / weibo 咩?

    知法犯法,活該!

    回覆刪除
  30. 呢個就係我既世紀大騙案, 好有警訊feel.
    佢就係呃唔過facebook, 朋友又有朋友既朋友, 朋友既朋友就係我朋友:) 而我, 都唔知係咪人地個小三..

    世界同波一樣係圓既, 真相總會有一日會出現.

    回覆刪除
  31. c man

    你也可能是別人小三?小四小五都有可能,哈哈,現在社交網絡太多,識人唔難。出軌機會也多,每個人也可能是別人的小三。

    回覆刪除
  32. 卡卡、歪歪,

    不会的,俺精多多!

    精盛抖擞
    精溢求精
    博大精深
    精采秀发(诱fxxk)!
    食不厌精,会不厌吸!
    见经识经,见精识精!
    历精为治!

    勇猛精进,才能成人!(这才是做人的基本道理!)

    嘎嘎嘎嘎嘎~~~~~

    回覆刪除
  33. 卡臣,你話『睇「雄風」一樣嚇親』,咁你要睇,就唔好驚俾巨物嚇親喇!

    嘿嘿,你真係精精日上!

    回覆刪除
  34. 歪歪

    我好細膽,見到腸狀東西會頭暈
    淨係見到波類就無事
    無計!

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin