~~~~~~~~~~~~~~~~







2012年2月6日 星期一

阿強到米蘭站


阿強到米蘭站
大家好!又係我阿強呀,今次講一講香港的名牌二手店: 「米蘭站」。

我無錢買名牌,所以無幫襯過「米蘭站」,不過我都有入過去睇吓。門口企咗個「實Q」喺度,嘩!廣東道啲高級名店都係咁過喎,令我產生它們是同級數的幻覺。

舖頭入面,二手名牌手袋包在膠袋內,列陣在貨架上。香港人買名牌手袋,用了一兩季後嫌舊,便把它拿去「米蘭站」變賣套現,再把它的剩餘價值補貼自己買新貨。香港人真係叻一買一賣的商業活動,怪不得咁多香港人愛炒樓炒股啦!

我嗰代的人,東西用到爛先肯掉。如今新一代,顧及物伴的剩餘價值,會好「鏡錫」咁用,知道該物件只會「持貨」幾個月,之後便要拋售。唔知他們對感情是否又抱有相同的睇法?

好啦!兜完花園之後,今次講阿強遊意大利「米蘭」。

「米蘭」乃聞名於世的「時裝之都」。但對於一個「著衫只為咗求其搵啲布遮住個身軀重要部位來乎合香港法律免被政府控告露體」的阿強來說:時裝是「功能性的成衣」而不是「文化藝術」。而且阿強又唔鍾意睇足球,「AC米蘭」有邊個球星都唔知。所以對於阿強來說:「米蘭」只是歐洲某個城市而已。

來到米蘭,一定要去「米蘭大教堂」 (Duomo di Milano) 參觀。這座歌德式大教堂於 1368年開始動工興建,花了450年才正式落成。我在旅遊書見到它,已經覺得它十分之宏偉,必到之選。我一出地鐵站,行兩步,抬頭一望,嘩~~好宏偉呀我真心覺得!

教堂門外的大廣場,好多白鴿飛嚟飛去,吳宇森見到一定會好開心。我用「麵包碎」餵呀餵,好多白鴿湧埋嚟我度,有喪屍群包圍一個活人的電影感覺。

聽講米蘭人著衫好講究,就我在當地街頭的觀察,唔….一般啦。(可能我時運低撞唔到啩!) 我覺得日本人著衫仲有心思同創意喎。

Fashion TV,米蘭時裝Fashion Show啲衫好靚,唔知米蘭人又會唔會變賣自己啲二手衫袋呢?唔知米蘭人又知唔知香港有個「米蘭站」呢?


二少爺說:搞唔清楚 Milano  Cuppucino 有乜關係呢?



情迷 Milano - Face To Face
作曲:Davis/Beennu/Uozumi
填詞:周禮茂

依依的心想起你 
幽幽的古典氣味
停在夢裏倚在花街下 
回味仍令我心醉死
燈影中繽紛的你 
衣香飄灑輕撲鼻
人獨處咖啡座昏昏睡 
迷夢裏彷彿是你

愛上你Milano  夢在浪漫街道
啖著Cuppucino  擁抱你
愛上你Milano  夢幻獨自編造
但願夢內傾慕  只有你

翩翩的歐洲空氣 
輕輕的掀起旖旎
懷念是你相伴擁抱夜 
迷漫同在看小雨飛
風捨不得吹醒我 
心癡癡的飄墮
凝望大理壁上的肖像 
仍是你依稀掠過

27 則留言:

  1. 米蘭...我記得十幾年前路經米蘭, 只得幾個小時, 剛巧在下午食晏之後, 個個瞓晏覺, 所有鋪頭關門, 令我覺得意大利好悠閒. 最後, 我真係乜都無做就離開米蘭...

    回覆刪除
  2. 30 something

    我去米蘭時是暑假,歐洲人真係懶洋洋,我唔購物,好彩名勝唔關閉咋

    回覆刪除
  3. 阿強呢身打扮而家睇番真係好好笑呀,hehe~

    回覆刪除
  4. 有好多东欧的妹妹仔,听到人家话去米兰做模特儿,扑住去,点知被人卖晒落火炕,真系惨咯!

    回覆刪除
  5. naruto

    阿強到咗2012年 都偽咁著出街,佩服呢

    ///

    helloninie

    賣落火坑? 唉~~利慾薰心囉,成名邊有咁易

    回覆刪除
  6. 我都曾經路過米蘭兩個鐘
    買咗個包食就再上路~

    回覆刪除
  7. 阿強條褲,好似係唐裝褲嚟播,係唔係?

    回覆刪除
  8. largeheadboy

    買兩個意大利銀包呀 ?

    ///

    eben

    麻質闊腳褲咋,我又唔識功夫,點會著唐裝褲?

    回覆刪除
  9. 卡臣:

    我都覺得米蘭人的衣著好普通,無乜特別。但羅馬人的衣著就真係勁。

    不過咁,係意大利,千奇唔好賣胸圍,肯定蝕到眼核凸過意大利女人胸前果兩粒 ......

    回覆刪除
  10. 佛爺

    我覺東京人著衫最有心思

    意大利女人咁大胸? 歐洲女人普遍大胸

    回覆刪除
  11. 卡臣:

    買大包,都話越大越好!胸大,都要均勻架!我免費比你駁長支野十二吋,你制唔制呀?嘻嘻!

    回覆刪除
  12. 佛爺

    駁長十二寸?我制呀!快啲唔該

    回覆刪除
  13. 贪心厌旧心态的人,对爱情是不是也一样哦?

    代问问歪歪,他会这样吗?用完就让?嘎嘎嘎~~~

    回覆刪除
  14. 嘿嘿

    歪歪很專一,段感情十幾年架

    貪新棄舊? 你講你咩?!

    回覆刪除
  15. 我是足球迷不是fashion迷,
    我會去AC米蘭inter米蘭個主場
    San Siro Stadium 朝朝聖!

    回覆刪除
  16. 阿強又出遊記啦! 我都唔覺得米蘭人著得好靚...我諗我都係時運低...阿強, 你仲有幾多遊記未出? 你就好啦, 周遊列國!

    回覆刪除
  17. inner space

    我知你也是Super Bowl fans呀!

    ///

    Phyllis

    阿強去的地方都差不多啦,邊有咁多錢?

    仍然覺得曰本人穿得精彩

    回覆刪除
  18. 我没有!我没有弃旧!

    我都珍藏起来,收在博物馆,逐个再细心欣赏琢磨!嘎嘎嘎嘎嘎~~~

    回覆刪除
  19. 嘿嘿

    原來你咁長情

    還久不久拿出來翻熱一下,回味一番

    回覆刪除
  20. 我跟你一样,也仔细观察路人。奇怪,都系一般的感觉。

    会不会来往的都是游客而已?

    回覆刪除
  21. cindy

    米蘭全街都是遊客?
    一言警醒呀!

    回覆刪除
  22. coffee

    妳去廣東道名店掃貨,使乜去米蘭站吖?!

    回覆刪除
  23. 卡臣:

    佛爺被你嚇暈佐,去佐見周公個女周小姐。我係佢潛意識裡面既女魔頭,好想知道你原來有幾多吋,因為再駁長十二吋,實在好可觀。記住,唔好話比佛爺知,你今晚訓覺果陣,報夢話比我知,下!

    回覆刪除
  24. 佛爺

    好!今晚見到周小姐,等我告訴她,或者展示給她去量度。

    回覆刪除
  25. 我鍾意首歌! 哈!

    我都參觀過米蘭站架~

    回覆刪除
  26. 火女

    呢首歌經典呀,編曲好歐陸呀

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin