~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年2月9日 星期六

二念一心


二念一心

香港人出名multi-tasked,同一時間可以進行多項工作。上班的一邊做嘢一邊睇股票whatsapp淘寶facebook上高登。學生一邊做功課一邊聽歌微信睇youtube吃零食。人性貪心,一日24小時邊夠用?希望可以在最少時間之內做最多的事情。


所以大家早已訓練成一心二用,可以說做了好多嘢,其實也可以說乜嘢都無做過。專心做一件事,已經變得很奢侈。

好了,兜完了花園,講咁耐究竟想講乜呀?!

二念一心?
咪即係指2013

蛇年到了!
我、阿強同二少爺
祝大家2013年,繼續二念一心。
身體健康!錢夠用有餘!


二少爺說:祝大家有個良辰美景。


香港之夜 - 鄧麗君
作詞:林煌坤
作曲:井上忠夫

夜幕低垂紅燈綠燈 霓紅多耀眼
那鐘樓輕輕迴響 迎接好夜晚
避風塘多風光 點點漁火叫人陶醉
在那美麗夜晚 那相愛人兒伴成雙
他人拍拖手拉手情話說不完
卿卿我我情意綿綿 寫下一首愛的詩篇
Hong Kong Hong Kong 和你在一起
Hong Kong  Hong Kong
我愛這個美麗晚上 有你在我身旁

45 則留言:

  1. 二念一心 = 2013,係你先諗得到嘅啫,好嘢呀 :)

    我祝你心想事好快就成喇 :)

    回覆刪除
  2. 卡臣:

    祝你三心兩意,思路騰雲駕霧!天馬行空!

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡臣:

      你畏淫忌賤,唔夠穢呀!嘻嘻!

      刪除
    2. 哈哈,是呀,抑鬱住我的淫心。一爆就不得了!

      刪除
    3. 卡臣:

      你去讀番一科性學喇,包你乜都講得出口呀!嘻嘻!

      刪除
    4. 卡臣:

      多倫多大學剛攪了一個性學講座,有「臨床實習」呀!惹來十多位宗教信仰狂熱大學生在門外抗議,阻塞交通,要勞煩警察來排解.

      性學講座場地有四層樓,一、二樓就展示性玩具和講座,三樓就讓那些想眾人看著做愛的男女行房,四樓就行私房,謝絕參觀.

      刪除
    5. 嘩!好似有掛羊頭賣狗肉之嫌喎

      刪除
    6. 卡臣:

      哈哈!係掛狗頭,賣淫慾,至夠貼切呀!

      該個性學講座本來無乜人知,果十幾條戇居仔、女去抗議,無形中幫講座宣傳,跟住就大排長龍,人群唔係去幫拖示威,而係去「實習」.就算唔實習,現場都有大量避孕套任取.

      有一個華人義工講,做了義工後,床技更上一層樓,女朋友起疑心,懷疑佢係三、四樓有份參戰,其實佢只係學到野,無落場「打真軍」,好冤枉.

      有一些在三樓眾目睽睽之下「開戰」的鬼仔鬼妹,話做「真人騷」獲益良多,對性戰有了新的觀感喎!

      講座包括如何正確玩SM.因小說裡的SM,是會玩到受傷的.

      現場還有呆床等林林總總的性玩具,有專人講授正確使用方法.

      香港咁先進,應該都有這類講座卦!

      刪除
    7. 嘩!睇到我眼都突,真是開放呀


      香港好保守,電視有少少情慾鏡頭,都收到大把投訴,日本可能好啲。

      刪除
    8. 卡臣:

      我讀性學果陣,巧合地那年北美性學大會在我讀的大學舉行.那裡是一個小城,比多倫多保守.竟然性學介紹報告板,放滿在大學主大樓的空曠地方.簡直令人莫名其妙.那兒是公眾地方,任何人也可以出入的.雖然很少見過少年,但都無理由咁離譜架嘛!怪不得在性學課堂上,八人一組小組討論時,我遇上七個鬼妹,有兩個講起床第之歡時,七情上臉,繪影繪聲,嚇窒我!

      刪除
    9. 嘩!你一個華人對七個鬼妹,羡慕呀,一王七后,真係華人之光!

      刪除
    10. 卡臣:

      修讀性學,八成以上也是鬼妹,一個亞裔女生也沒有,跟入了盤絲洞差不多.

      刪除
    11. 你深入虎穴,有否丟中國人的架呀?要豎起你的雄風。校園掃射事件。

      刪除
  3. 祝福你今年多念多心,快乐过神仙!:)

    回覆刪除
  4. 你尼张相好似姜大卫。

    唔通你系他弟弟?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀~~

      我呢張畫,是一個香港漫畫家替我畫的,人有相似啫

      刪除
  5. 卡臣, 祝你蛇年身體健康, 心想事成...仲有, 越演越旺!

    回覆刪除
  6. 卡卡,祝你蛇年大旺,更上層樓 :)

    回覆刪除
  7. 恭喜恭喜,恭喜發財,祝卡臣、阿強同二少爺,身體健康!

    回覆刪除
  8. 哈哈,你講得好“到肉”呀,好似做咗好多野,其實乜都冇做過。。。

    蛇年到,祝你繼續二念一心!

    回覆刪除
  9. 祝新年吉祥,愛情事業皆得意!
    (希望今年有機會見到你貼舞台表演片段上博,可一睹風采!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈!貼完演出片段,這裡的讀者朋友立即走光!

      刪除
  10. 卡臣
    祝二念一心,分身有術,寫作快樂。

    回覆刪除
  11. 個gag好爛,哈哈。
    不過都新年快樂。



    /
    christian | my blog : www.christianyuen.blogspot.com

    回覆刪除
  12. 回覆
    1. 唔遅,妳飛來飛去,係忙啲,終於有時間探下我,

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin