~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年2月9日 星期六

二念一心


二念一心

香港人出名multi-tasked,同一時間可以進行多項工作。上班的一邊做嘢一邊睇股票whatsapp淘寶facebook上高登。學生一邊做功課一邊聽歌微信睇youtube吃零食。人性貪心,一日24小時邊夠用?希望可以在最少時間之內做最多的事情。


所以大家早已訓練成一心二用,可以說做了好多嘢,其實也可以說乜嘢都無做過。專心做一件事,已經變得很奢侈。

好了,兜完了花園,講咁耐究竟想講乜呀?!

二念一心?
咪即係指2013

蛇年到了!
我、阿強同二少爺
祝大家2013年,繼續二念一心。
身體健康!錢夠用有餘!


二少爺說:祝大家有個良辰美景。


香港之夜 - 鄧麗君
作詞:林煌坤
作曲:井上忠夫

夜幕低垂紅燈綠燈 霓紅多耀眼
那鐘樓輕輕迴響 迎接好夜晚
避風塘多風光 點點漁火叫人陶醉
在那美麗夜晚 那相愛人兒伴成雙
他人拍拖手拉手情話說不完
卿卿我我情意綿綿 寫下一首愛的詩篇
Hong Kong Hong Kong 和你在一起
Hong Kong  Hong Kong
我愛這個美麗晚上 有你在我身旁

45 則留言:

  1. 二念一心 = 2013,係你先諗得到嘅啫,好嘢呀 :)

    我祝你心想事好快就成喇 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 努力喇,就算話我老土都要講番句「共勉之」o架喇 :p

      刪除
    2. 多謝,你今年走哂上年的衰運,搵個更好

      刪除
  2. 卡臣:

    祝你三心兩意,思路騰雲駕霧!天馬行空!

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡臣:

      你畏淫忌賤,唔夠穢呀!嘻嘻!

      刪除
    2. 哈哈,是呀,抑鬱住我的淫心。一爆就不得了!

      刪除
    3. 卡臣:

      你去讀番一科性學喇,包你乜都講得出口呀!嘻嘻!

      刪除
    4. 卡臣:

      多倫多大學剛攪了一個性學講座,有「臨床實習」呀!惹來十多位宗教信仰狂熱大學生在門外抗議,阻塞交通,要勞煩警察來排解.

      性學講座場地有四層樓,一、二樓就展示性玩具和講座,三樓就讓那些想眾人看著做愛的男女行房,四樓就行私房,謝絕參觀.

      刪除
    5. 嘩!好似有掛羊頭賣狗肉之嫌喎

      刪除
    6. 卡臣:

      哈哈!係掛狗頭,賣淫慾,至夠貼切呀!

      該個性學講座本來無乜人知,果十幾條戇居仔、女去抗議,無形中幫講座宣傳,跟住就大排長龍,人群唔係去幫拖示威,而係去「實習」.就算唔實習,現場都有大量避孕套任取.

      有一個華人義工講,做了義工後,床技更上一層樓,女朋友起疑心,懷疑佢係三、四樓有份參戰,其實佢只係學到野,無落場「打真軍」,好冤枉.

      有一些在三樓眾目睽睽之下「開戰」的鬼仔鬼妹,話做「真人騷」獲益良多,對性戰有了新的觀感喎!

      講座包括如何正確玩SM.因小說裡的SM,是會玩到受傷的.

      現場還有呆床等林林總總的性玩具,有專人講授正確使用方法.

      香港咁先進,應該都有這類講座卦!

      刪除
    7. 嘩!睇到我眼都突,真是開放呀


      香港好保守,電視有少少情慾鏡頭,都收到大把投訴,日本可能好啲。

      刪除
    8. 卡臣:

      我讀性學果陣,巧合地那年北美性學大會在我讀的大學舉行.那裡是一個小城,比多倫多保守.竟然性學介紹報告板,放滿在大學主大樓的空曠地方.簡直令人莫名其妙.那兒是公眾地方,任何人也可以出入的.雖然很少見過少年,但都無理由咁離譜架嘛!怪不得在性學課堂上,八人一組小組討論時,我遇上七個鬼妹,有兩個講起床第之歡時,七情上臉,繪影繪聲,嚇窒我!

      刪除
    9. 嘩!你一個華人對七個鬼妹,羡慕呀,一王七后,真係華人之光!

      刪除
    10. 卡臣:

      修讀性學,八成以上也是鬼妹,一個亞裔女生也沒有,跟入了盤絲洞差不多.

      刪除
    11. 你深入虎穴,有否丟中國人的架呀?要豎起你的雄風。校園掃射事件。

      刪除
  3. 祝福你今年多念多心,快乐过神仙!:)

    回覆刪除
  4. 你尼张相好似姜大卫。

    唔通你系他弟弟?

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝妳呀~~

      我呢張畫,是一個香港漫畫家替我畫的,人有相似啫

      刪除
  5. 卡臣, 祝你蛇年身體健康, 心想事成...仲有, 越演越旺!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!真有我心,越演越旺,大家咁話!

      刪除
  6. 恭喜恭喜,恭喜發財,祝卡臣、阿強同二少爺,身體健康!

    回覆刪除
  7. 哈哈,你講得好“到肉”呀,好似做咗好多野,其實乜都冇做過。。。

    蛇年到,祝你繼續二念一心!

    回覆刪除
  8. 祝新年吉祥,愛情事業皆得意!
    (希望今年有機會見到你貼舞台表演片段上博,可一睹風采!)

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈!貼完演出片段,這裡的讀者朋友立即走光!

      刪除
  9. 卡臣
    祝二念一心,分身有術,寫作快樂。

    回覆刪除
  10. 個gag好爛,哈哈。
    不過都新年快樂。



    /
    christian | my blog : www.christianyuen.blogspot.com

    回覆刪除
  11. 回覆
    1. 唔遅,妳飛來飛去,係忙啲,終於有時間探下我,

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin