~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年2月1日 星期五

卡臣 ╳ 世純合作企劃 (第一回) 之看圖作文–出圖篇


卡臣 世純合作企劃 (第一回) 
之看圖作文出圖

世純,我選了以下五張照片,你好好發揮啦。








二少爺說:張張都係沙龍。

71 則留言:

  1. 唔係咁橋呀,你又去長隆動物園? :o

    另外,第4張係迪迪尼嗎?

    回覆刪除
  2. 我會盡力寫喇,而家好有沖動番屋企寫文呀,哈 :p

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 哈,真係酒逢知己呀 :)

      大家竟然揀埋D大同小異嘅相 :)

      刪除
    2. 係呀! 真係夾都無咁似

      可能大家的故事都會似

      刪除
    3. 其他人可能以為我哋做媒夾定o架 :p

      我今晚要挑燈夜寫先得喇 :)

      刪除
    4. 我們是公正、公平、透明度高的一人五票,希望大家相信。

      刪除
  4. 卡臣:

    你隻大笨象,激勵了我的下體,我有內容了.嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡臣:

      世純的赤條條馬騮,給了我靈感開波.你條象拔,就給了我灑鹽花的情節發展.嘻嘻!

      刪除
    2. 卡臣,

      你隻大笨象嘅象鼻微微向上,好有生氣喎。

      佛爺,

      哈哈,都話咗「赤條條」係為你而設o架喇 :p

      刪除
    3. 我希望趕得及完成條咕咕仔啦!嘻嘻!

      刪除
    4. 卡臣:

      係咪農曆年初二放煙花架?

      刪除
    5. 大家努力呀,仲有30幾個鐘時間。

      刪除
    6. 佛爺

      你太理性啦
      見到乜,覺得係乜,就係乜


      世純

      我落筆啦...
      因今天看電影,現在開工

      刪除
    7. 我都開始咗喇,好緊張呀~~~

      另外,睇咩戲呀?

      刪除
    8. 寫完啦

      今晚再執一執/修飾一吓

      好玩呀~~

      我看「不老傳說」呀

      刪除
    9. 咁快手,小弟實在佩服,我寫咗1/3咋 :p

      刪除
    10. 讓我告訴你什麼是「粗製濫造」
      你的要求高啫。

      刪除
    11. 哈哈,我唔信你「粗製濫造」喎 :o

      刪除
  5. 卡臣,世純,好期待你們的佳作!
    今晚見咯!好兄弟~~:)

    回覆刪除
  6. 卡臣:

    我執了相,寫了引言,今日開工寫內容,希望趕得切喇!

    回覆刪除
  7. 卡臣:

    我的標題叫「龍女蛇子七日情」.可否在你放出帖子時,順便幫我介紹一下?但我未肯定內容是否需要寫十八禁.

    回覆刪除
    回覆
    1. 佛爺,

      我加咗你個標題「龍女蛇子七日情」到我篇文度喇,等你出咗街之後,我會補番條link的。

      卡臣,

      你個故事名係乜呀,我想加埋落自己篇文度呀。

      刪除
    2. 好嘢喎!一於介紹你的作品,明晩見。

      刪除
    3. 世純

      我的故事叫「暈逃」

      你的呢?

      刪除
    4. 暈逃 <--- 呢個名咁抽象嘅,唔通玩科幻嘢 :o

      我嗰個叫「三郎奇案」,哈哈 :)

      刪除
    5. 暈逃<---擺明抄電影「雲圖」

      「三郎奇案」<--哈哈,好正呀!

      刪除
    6. 我都估到d喇。

      今次我個故事由自己粉墨登場 :p

      刪除
    7. 哈哈,好啊! 你都要瞓身支持吓

      快啲9:25pm啦

      刪除
    8. 隨咗自己之外,我仲搵埋你同佛爺一齊做主角喎,如果唔係點稱得上係「三郎」呀 :p

      刪除
    9. 早晨,唔該哂,

      等我諗下下次點玩先

      刪除
    10. 好呀,靠晒你喇,我認為今次好成功呀 :)

      刪除
    11. 成功,因大家都是快手之人

      好呀,有idea我就email你討論

      刪除
    12. 除咗係快手之人外,我哋仲係成日諗埋d無聊嘢嘅人呀 :p

      刪除
    13. 我成日以為自己諗緊正經嘢,但原來都會去咗啲無聊嘢:)

      刪除
    14. 我唔係喎,我係主動地諗無聊嘢嘅 :p

      因為我個腦冇咩正經嘢諗 :o

      刪除
    15. 係呀,好緊張,越是期待越是美麗呀~~~

      刪除
  8. 卡臣,世純:

    我終於完成了,以時間掣放出.帖子放出後,我才會加上你們的連結.你們的晚上我會出街,沒有機會即時回覆留言的.

    今次這篇,黐得好勻循.嘻嘻!

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin