~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年10月29日 星期六

卡爸(19)亞洲的假強


卡爸(19)亞洲的假強

卡爸批評菲國腐敗害人,釀成無辜的犧牲。








菲國政府死都唔認錯,人在做,天在看。

拜拜

二少爺說:90年代,草蜢的《夜了》,我喜歡啊。



夜了 - 草蜢
曲:Caption d/j alkins/t ole 
詞:林夕

一支煙最懂得遮掩 漆黑的天最似當天
酒精可以幻變 舊日纏綿
多飲一點 醉一點 深宵一點 再放一點
惺忪間一切幻變 混亂地夢迴從前
想觸摸 想她 想得要死 這夜再沒有 沒有別離

夜了 連同一呼一吸聲音也亂了
連一生一世亦不重要 而一分一刻卻太少
從前身體思想彷彿換掉
曾不敢去愛偏偏心愛的人 此刻應該已來了

不應該也變得應該 應該躲開卻放不開
當天失去舊愛 夜夜回來
應該悲哀 懶悲哀 應該改改 也懶得改
輾轉間光線漸暗 分不清真愛錯愛
想觸摸 想她 想得要死 這夜再沒有 沒有別離

16 則留言:

  1. 卡臣:

    我聽D賓妹講,菲律賓比幾大家族玩哂!其實佢資料好多,但就比幾大家族操縱同玩殘。大陸邊有佢符呀!成班大爺死蛇爛鱔咁!唔通食佐佢咩!

    回覆刪除
  2. 卡臣:

    做乜形象變了黑白相?上演民初話劇呀?徐處摩與陸小曼?

    回覆刪除
  3. 佛爺

    被家族玩哂?香港都係比幾個姓氏家族玩哂

    我張相,是寫實派素描
    懷舊呢

    回覆刪除
  4. 咦!你又掃描喎

    而家對菲律賓無好感

    回覆刪除
  5. naruto

    對呀!見你咁靚效果,立即安裝

    我對菲律賓管理層不妥
    對在港的菲人很友善
    寃有頭債有主。

    回覆刪除
  6. 一錯再錯,錯而不改,也不應錯。

    回覆刪除
  7. 发生左惨剧,先至知道原来有甘多大陆同埋香港旅客去菲律宾旅游。觉得di旅行社只系顾住揾钱,完全不为旅客安全着想。明明知道菲律宾素来治安差到贴地,仲要搞个度的旅行团,真系太无知咯!
    旧年8月26日,就“有感而发”的label,写左“匪夷所思”这篇博文,说的就是这件悲剧。

    回覆刪除
  8. 歪歪

    錯不能改,叫世人嘆息!

    //////

    Helloninie

    差啲以為菲律賓危險如利比亞,也門等地。

    立即看妳舊文先

    回覆刪除
  9. 唉,咁點解公民黨仲要幫菲傭大多數的外傭居港權呢?最終益咗班賓佬,係養仇奉讎呀!

    回覆刪除
  10. laulong

    政府有錢唔該幫我先啦,我飲東江水大㗎!

    回覆刪除
  11. 卡臣:

    「我飲東江水大㗎!」

    哈哈!笑死我!

    我準備放一篇飲人奶大架!嘻嘻!

    回覆刪除
  12. 佛爺

    飲人奶大好過飲大頭毒奶粉
    不過記得戒奶呀

    回覆刪除
  13. 咦, 我留意到卡爸用咗貼紙同塗改液兩個方法改錯字喎

    回覆刪除
  14. 巴黎

    菲律賓事件一年有多,仍然心有餘悸

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin