~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年10月14日 星期五

阿強做鹹豬手


阿強做鹹豬手

大家好!又係我阿強,今次講「德國鹹豬手」。

我中學時代,在銅鑼灣光顧過「紅寶石餐廳」,它馳名「鐵板扖餐」。牛扖豬扖羊扖雞扖雜扖腸仔煎蛋,共冶一爐。其中一味是「德國鹹豬手」。用刀叉鋸肥膩豬蹄,啖啖肉。其實諗真都幾污糟,吃豬的肥腳,生前佢隻腳都唔知踩過幾多屎?

餐牌上寫「德國鹹豬手」,唔知呢味菜是否德國的特產?香港娛樂雜誌把「德國鹹豬手」借用來比喻為鹹濕佬揩油。自己對自己講:有機會,我一定要去德國嚐嚐最正宗的「德國鹹豬手」。

好!入正題了,今次講阿強遊德國柏林。

我對德國的認識,除了從「戰爭黑白紀錄片」中的二次大戰納粹黨外,必須提到以下呢一部德國電影:1987Wim Wenders的《Wings of Desire柏林蒼穹下》;一部講天使下凡、戀上凡人的故事。電影中,天使Cassiel經常坐在一個金色的女神像上,好孤高咁遙望著柏林。我對自己說:「如果我有機會到柏林,我一定要到那紀念碑朝聖。」


結果自己終於有機會到柏林,翻查資料:電影中那神像叫:『勝利女神紀念碑(Siegessäule),座落在提爾公園(Tiergarten)的中央,是柏林著名地標之一。這紀念碑是為了紀念普魯士軍隊於1871年擊敗法軍而建立的。高達 67 公尺的紀念碑頂上有一個鍍金的勝利女神像,非常耀眼。提醒德國人別忘了民族精神。(資料來源:Utravel.com.hk


我在柏林找到勝利女神紀念碑,上到塔頂的瞭望台,即是金色女神的腳底。我抬頭近距離見到金色女神的面孔,由電影到親眼見到,一種「踏破千山萬水,終於來到」的感覺湧上心頭,遙望柏林風景,當咗自己是電影中的天使,終於完成了朝聖之心願。

在柏林找鹹豬手吃,在當地超市的熟食部,烤雞烤香腸都有,但偏偏無鹹豬手,吓?唔通又是一場誤會?唉~算啦,條命係生成咁,勉強唔嚟,唯有吃德國腸補數。

腦裡突然閃出念頭:食唔到「德國鹹豬手」啫,不如做「德國鹹豬手」啦!搭地鐵時乘機揩吓油。怎料柏林地鐵站中的德國女士,個個都高頭大馬,好似好打得咁款。我淆底立即唔敢放肆。總之,今次「德國鹹豬手」我食唔到又做唔到,真失敗。


二少爺說:想知道阿強口中所講的「勝利女神紀念碑」,可以看這個MTVU2的《Stay》。於150秒,Bono就是站在神像的肩上。


Stay (Faraway, So Close!) – U2

Green light, seven eleven
You stop in for a pack of cigarettes
You don’t smoke, don’t even want to
Hey now, i see you check your change
Dressed up like a car crash
The wheels are turning but you’re upside down
You say when he hits you, you don’t mind
Because when he hurts you, you feel alive
Oh, now, Is that what it is?


Red lights, gray morning
You stumble out of a hole in the ground
A vampire or a victim
It depends on who’s around
You used to stay in to watch the adverts
You could lip sync with the talk show hosts


And if you look, you look through me
And if you talk it’s not to me
And when I touch you, you don’t feel a thing


If I could stay.. then the night would give you up
Stay, and the day would keep it’s trust
Stay, and the night would be enough


Faraway, so close
Up with the static and the radio waves
With satellite television
You can go anywhere
Miami, New Orleans, London, Belfast and Berlin


And if you listen I can’t call
And if you jump, you just might fall
And if you shout I’ll only hear you


If I could stay.. then the night would give you up
Stay then the day would keep it’s trust
Stay with the demons you drown
Stay with the spirit I found
Stay and the night would be enough


Three o’clock in the morning
It’s quiet and there’s no one around
Just the bang and the clatter
As an angel runs to the ground
Just the bang and the clatter
As an angel hits the ground

32 則留言:

  1. 阿強, 我記得我同你一樣, 在德國去超市搵鹹豬手, 佢地唔識聽英文, 搞到我地要畫公仔指住豬隻手, 不過同你一樣, 都係買唔到.

    BTW, 你個題目同隻歌都好Wim Wenders. 我最鐘意Wim Wenders的戲係Until The End Of The World, 講人有儀器可以睇番自己夢境, 睇到上癮, 好正!

    回覆刪除
  2. 作死咯!阿强食唔到咸猪手,就想做咸猪手,好彩阿强无郁手,唔系就被人打到周身瘀晒无掂透。哈哈哈~~~~~

    回覆刪除
  3. coffee

    只講不做
    男人心理

    ////

    30 something

    Until the end of the world
    我92年在林百欣電影院看
    主題曲也是U2主唱
    主角是William hurt
    印象中是替失明的母親看到影象

    ///

    helloninie

    被孔武有力的德國人打
    一定死了
    好彩阿強得個講字

    回覆刪除
  4. 卡臣:

    點解同巴黎凱旋門一樣,又係同一個大布袋?係咪背後又有一段故?

    下星期我就會解開女皇頭,卡哥手拿著手巾仔之謎!好香艷架!嘻嘻!

    回覆刪除
  5. TO 佛爺:
    手巾仔之謎。。。我等你

    卡臣:
    鳳爪,我D朋友嗌佢踩屎腳

    回覆刪除
  6. naruto:

    有你支持,我一定加料,務本盡善盡美。

    ..... 一隻嬌柔的小手,撫慰著卡臣赤裸裸的胸肌,溫情地說:「卡哥!我捨不得你啊!」 .....

    回覆刪除
  7. 佛爺

    同一個袋?
    果然好眼力
    咪因為同一trip去歐洲
    所以衫袋都一樣

    星期一破處?
    阿強拭州以待

    ////

    naruto

    中國人同德國人都是「腳迷」

    回覆刪除
  8. 噓!等我見到個題目即刻走入黎,原來亞強又食白果,亞強真係命苦呀!

    自由

    回覆刪除
  9. 佛爺

    以正視聽

    拿著毛巾果位係阿強
    唔係卡臣呀

    回覆刪除
  10. 阿強:

    我會改回阿強,希望可以在下星期二放出。

    回覆刪除
  11. 佛爺:

    我好想睇卡臣破處,呀唔係,係阿強至啱。

    到時我會自備手巾仔,你哋咪心邪,因為我知一定會睇到血脈沸騰,只係用嚟抹汗咁咋。

    回覆刪除
  12. 阿強,德國仲有腸仔出名播,不如改食鹹豬腸啦^^

    回覆刪除
  13. 阿強:

    下週,你下州三點處,會盡現觀眾眼前!嘻嘻!

    回覆刪除
  14. 歪歪:

    阿強條手巾仔,唔單止用來抹汗,而且有驅風防病毒功效!下星期你就知,阿強破處,就係因為果條白色手巾仔!嘻嘻!

    回覆刪除
  15. 阿強:

    1992年,你在台北某日的凌晨,真係無覺好訓,係甜到唔洗訓!嘻嘻!

    回覆刪除
  16. Eben

    司華力腸是產自德國嗎?

    //////

     
    佛爺
    我戥阿強有啲驚呀

    回覆刪除
  17. 『歪歪搞到阿強瞓唔住添呀!』

    係就好喇!等我做鹹豬手。

    佛爺:

    手巾仔有驅風防病毒功效?真係要睇過先知點解。以你嘅風格,我仲以為係搞到濕邋邋要用嚟抹身𠻹。

    回覆刪除
  18. 歪歪

    驅風作用?
    睇怕由個有經驗婦人開苞
    怪不得阿強要流下破處涙呢

    回覆刪除
  19. 阿強:

    同你開苞的是一位雙十年華的台灣姑娘,時間在1992年9月25日的凌晨,體位就係 ......... 唔講得住!嘻嘻!

    回覆刪除
  20. 歪歪:

    阿強今次周身都濕哂架喇!佢肯定畢生(身)難忘!嘻嘻!

    回覆刪除
  21. 佛爺

    少女咁好呀?
    仲係台灣妹添
    正呀

    熱烈期待

    回覆刪除
  22. 卡臣:

    手巾仔之謎,我未完成的,但開始有部份內容,應該不會再修改。

    ..... 阿強尷尬地說:『我剛洗澡出來,因為輕裝上陣,所以沒有帶睡衣,不好意思呀!』

    絲蕾微笑地說:『不要緊的!你的胸肌很雄健啊!你是否經常做運動的?』

    阿強:『是呀!我的朋友找不到我,我就是在健身室。若果不是在健身室,就是在健身室的途中。』 .....

    回覆刪除
  23. 佛爺

    女主角是否姓「杜」?

    一小段已經好吸引
    期待這次寶島之旅啊

    回覆刪除
  24. Cindy

    只講唔做:男人通病

    ///

    印尼人

    我是Tony jaa

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin