~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年2月7日 星期五

模擬


模擬

(這篇是新寫的)


今天發生了一宗自殺事件,一名「宅男」身綁緊「漏電」電線,他按POWER制後接通電源。掙扎幾十秒後,氣絕電死。電腦內留下電子遺書,內容是為一女子殉情。

一個月前︰

最近電腦公司出了一個新程式,是孤獨者的恩物︰Silli。用戶可以設定Silli的性別、名字、年齡、背景、性格、心情等。用戶可以隨時和Silli傾計。Silli極具人性設計,Silli講嘢有語氣、有呼吸、有情緒、會哭會笑、說話有節奏。容易令客戶將Silli當作成一個真實的朋友。

MichaelSilli設定成一名美少女,叫她做ClaraMichael經常跟Clara傾計吹水講笑。宅男Michael竟然愛上了虛擬的Clara。把「她」當成真實的女朋友。而設計人性化的Clara,也對待Michael如男朋友般親密。MichaelClara日傾夜傾,分享自己的大小一切。

MichaelClara煲電話粥,傾傾吓,Michael突然Clara除了自己之外,還有沒有愛過其他男仔?

電腦公司設計的程式,就是有一個漏洞︰就是不會「講大話」。

Clara回答︰除了Michael之外,現在還同一時間跟來自52個國家共42,434,597位男士女士在談戀愛。

Michael呆了,大受打撃!枉自己咁死心塌地愛上Clara,但估不到她花心到一腳踏四千二百幾萬條船,仲要係唔同國藉、男又得女又得。

Michael崩潰了,一時睇唔開要自殺。他選擇了電死,希望死後可以進入電子數碼世界。他在電子遺書內寫下為了Clara而死。成為香港開埠以來首宗有男士為虛擬女友自殺的按例。

* 靈感來自電影"Her"


二少爺說︰連ss都未Ki過,Michael死得唔抵呀!

20 則留言:

  1. 吓,Michael咁就自殺咗,兒戲咗少少喎。

    要宅就要宅盡d,嗱嗱聲去黃金商場買d usb手指呀、usb電風扇仔呀、usb燈番嚟,同時插晒落去電腦嘅usb位度,咁咪可以強姦Clara囉。 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 果然GOOD IDEA,叫多幾個宅男,一人持一個USB頭,一齊上。

      刪除
    2. 最好預先download定d病毒、木馬軟件落去隻usb手指度,咁呢次乜仇都報晒喇。 :)

      刪除
    3. 嘩!clara再將梅毒傳俾四千二百幾萬人,世界浩劫呀!

      刪除
    4. 成件事情其實是一個幌子,設計「Silli」的母公司是一家程式軟件開發公司。

      它正準備將最新的防毒軟件「S Hole D 72」推出巿面,於是其marketing dept安排了這一場「病毒浩劫」出來。

      最後這些病毒當然被「S Hole D 72」澈底清除,軟件公司賺大錢,Marketing主管立了大功,宅男們及無知大眾中了計。

      卡臣,我要打倒奸商呀。 :o

      刪除
    5. 好嘢!果然好計,你應該做市場推廣啦!

      你接力作故好夠創意

      刪除
    6. 做市場推廣嘅話,要先幫幫鬍鬚佬嘅龜地獄翻身。 :p

      你故事個頭開得好,所以先有空間創作啫。 :)

      刪除
    7. 鬍鬚佬壇嘢,真係神仙難變

      你個結尾好睇過我個開頭喇

      刪除
    8. 鬍鬚佬嘅行為似暴發戶,賺咗第一桶金之後就語無論次,又親身拍廣告又做節目。我估呢d屎橋都係佢自己度出嚟o架喇,佢似為sell自己=sell龜品牌。

      佢不如開間新嘢,自己做隱形老闆,一步一步摺咗「龜地獄」,嚟個借屍還魂好過喇。

      間新嘢首要目標係追擊「龜地獄」,扮晒以本傷人咁,例如攞「龜地獄」coupon可以半價換新嘢嘅膏。但千祈唔好畀人知佢先係幕後老闆喎,否則又瀨多鑊。

      摶可以踩低昨日的我,抬高今天的我,順手搶番班「舊客」,攞番個巿場餅仔。

      我係陰謀論者,凡事都諗唔會好似表面睇咁簡單嘅,所以寫咗個咁嘅結局出嚟囉。

      刪除
    9. 分析得好好,有見地,又行得通,真是要似無良酒樓老闆,執咗酒樓欠糧,再用新名開過,認真無陰公!

      希望鬍鬚佬高薪請你做孖劇停。

      你這些逆向思維是一種創意

      刪除
  2. 卡臣:

    咁嘅電腦程式設計錯誤,應該唔止得一個人自殺咁少,起碼有幾萬個宅男會為一個「花心的女人」而自殺。嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁就慘啦,希望啲宅男唔好咁純情,接受感情的把戲

      刪除
  3. 回覆

    1. 睇咗啦,網上看, 唔錯架

      http://bozmovie.blogspot.hk/2014/01/her-2013.html

      刪除
    2. 係呀!描繪男主角同smatha的關係,層層遞進,代入了男主角的心理世界

      刪除
  4. 而加好多人成日对住个D智能机,就过得人世架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港也是,我估世界到處一様,越來越泠漠

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin