~~~~~~~~~~~~~~~~







2010年2月10日 星期三

翻叮

翻叮

看到三耳在《烈火雄風》的回應,明白大家口味有異,有些我覺得「好得」的故事,但大家似乎唔多鐘意唔會吼、有些我「求其拼湊」的「行貨」,諗住既然寫咗咪post囉,點知出嚟竟然多人說喜歡,出乎意料。

三耳小姐說:較有印象的故事是:《五月花‧六月開》、《蒙古仔》、《前度‧再度》和《一支煙的時間》,哈哈!呢四個故事我都很喜歡啊!似乎我跟三耳的口味落差開始收窄了。

溫故知新,不如讓我揀出幾個我喜歡的故事,睇吓大家又歡唔歡喜?(按時序排列)

一家人嘛!》《再嚟一家人》- 親情
做吓好心上集》《做吓好心下集》- 友情
半杯啤酒上集》《半杯啤酒下集》- 愛情
五個人的下午》- 世情
忘記Mr. Right》- 愛情

吓?唔好睇?嘥咗你/妳幾分鐘寶貴時間?仲要我回水添呀?
唔緊要啦!人的時運 有時高、有時低,今日你/妳一個唔好彩浪費咗幾分鐘啫,虎年你/妳會行好運,萬事勝意!

* * * * * *

歪歪回應

卡臣,雖然我仲係補追緊舊年十二月嘅文章,但係見你講緊呢個話題,我都想話你知我嘅心水之選。除咗你好多講人間有情嘅文章睇完心頭一暖之外,我梗係偏心鍾意你寫俾我嘅前度‧再度。不過,講最鍾意嘅其實係一個人的天荒地老,即使噚日再睇翻都俾篇文搞到眼濕濕。另外仲有按摩椅都係令我感動嘅。最後,不可不提嘅就係每次都令我開懷大笑嘅阿強回憶錄,卡臣你復出之後都未見到佢蒲頭,真係好掛住佢,佢幾好呀嗎?係咪佢精明咗所以再無烏籠嘢寫,希望阿強唔好真係變咗做『回憶錄』,會再出現啦!

* * * * * *

張洪量的《再會思春期》,我第一次聽這首歌是1995年聖誕節,在看一齣舞台劇時聽到,曲詞皆好。


再會思春期 - 張洪量
作曲/作詞:張洪量 

慾望的產生往往在剎那間 
真正的感情培養卻需要時間
情投意合 無法保證能永遠 
盛開的花常常夏天就已凋謝

成熟的人 容易沉溺只懷念過去
太天真的人 雖擁有過去 卻無法珍惜

敏感的眼看不見真的光明 
對自己不忠實才說討厭親密
拋棄自由 不能不下定決心 
選擇愛情就無法再得到友誼

諾言的約束是幼稚的行為 
要擁有對方就不能互相支配
失戀容易讓人覺得在犯罪 
內心不自覺的在找無邪童年

天真的人 總將希望寄託於未來
太成熟的人 雖擁有未來 忘了如何愛

喪失理智只談感性 就會受傷害
衝動的最後 親熱的結果 要學會承受

得到自由卻終身監禁內心 
拋棄人生最後自己卻被拋棄
壓抑太久在這輪迴的遊戲 
才有足夠勇氣說再會思春期

26 則留言:

  1. Carson,

    你寫d故事我全部都好中意架.
    (雖然我都係最中意愛情故事^^)

    又多元化, 去到最後好多成日意想不到既結局~

    支持呀!!

    kelly

    回覆刪除
  2. 我都中意,
    現實中邊有可能喎
    婚前遇上粗獷型男, 正呀!!!

    如果可以加番佢地車中既一幕就更正喇^^

    Kelly

    回覆刪除
  3. kelly

    多謝鼓勵先
    我會俾心機啦

    忘記Mr.Right 中
    「如果可以加番佢地車中既一幕就更正喇^^」
    嘩! 好似titanic 的馬車一幕咁囉
    一隻手掌抹去玻璃窗的水氣

    回覆刪除
  4. 《一家人嘛!》-諗得太多了…
    《再嚟一家人》-有些驚喜,不過現實很多時都係咁悲。
    《做吓好心》-小朋友唔好亂學呀!咦竟然最後無人同個女同學一齊。
    《半杯啤酒》-本來ok的,然後…竟然…原來係咁…
    《五個人的下午》-同我諗緊的一個故仔有d似添!
    《忘記Mr. Right》-OMG!我鍾意呢首歌o架!

    回覆刪除
  5. brownie

    《一家人嘛!》-諗得太多了
    => 都市人多遐想或胡思亂想

    《再嚟一家人》-有些驚喜,不過現實很多時都係咁悲。
    => 現實咁悲,咁由自己做起先, 關心家人啦

    《做吓好心》-小朋友唔好亂學呀!咦竟然最後無人同個女同學一齊。
    => 因為女同學坐輪椅,他們不願委身照顧

    《半杯啤酒》-本來ok的,然後…竟然…原來係咁…
    => 哦,說到底, 我還是喜歡這結局

    《五個人的下午》-同我諗緊的一個故仔有d似添!
    =>期待妳的版本

    《忘記Mr. Right》-OMG!我鍾意呢首歌o架!
    =>我都鐘意首歌呀,「忘記Mr. Right愛 Mr. Wrong一次」成個故事由呢一句而起

    回覆刪除
  6. 卡臣︰看完你翻貼的故事,都喜歡呀,細想下,有很多人生道理。

    回覆刪除
  7. coffee

    多謝鼓勵

    難得這些故事我喜歡之餘妳又認同

    人生道理就講唔上,只不過是一些情節啫

    回覆刪除
  8. 我就梗係撐《五月花、六月開》啦~ 嘻嘻~

    回覆刪除
  9. 卡兄,
    Long time no see...你的故仔:-)
    趁呢幾日得閒一次過睇番夠本先...

    回覆刪除
  10. 素顏

    當然啦
    落足料架!
    那個故事我翻睇仍會笑


    ++++

    denzel


    你去了那處的名山大川呀?
    回港過年?

    回覆刪除
  11. 剛回家未得閒看畢全部,但都要來掛個號先!
    我耳耳....撐硬自己的「一枝煙時間」
    其實「五月花六月開」係貼身訂造,所以係雙冠軍囉.....哈哈,矛招啊!

    回覆刪除
  12. 卡兄,
    今次去左大北方食西北風,最後由西安返黎...名山大川?真係凍到心寒-.-!

    回覆刪除
  13. 聶聶

    「一枝煙的時間」我都係度身訂造架

    好啦「五月花六月開」同「一枝煙的時間」雙冠軍啦!

    ++++

    denzel

    今年北方大風雪喎
    都係南方暖啲

    回覆刪除
  14. 卡臣,

    雖然我仲係補追緊舊年十二月嘅文章,但係見你講緊呢個話題,我都想話你知我嘅心水之選。

    除咗你好多講人間有情嘅文章睇完心頭一暖之外,我梗係偏心鍾意你寫俾我嘅前度‧再度。不過,講最鍾意嘅其實係一個人的天荒地老,即使噚日再睇翻都俾篇文搞到眼濕濕。另外仲有按摩椅都係令我感動嘅。

    最後,不可不提嘅就係每次都令我開懷大笑嘅阿強回憶錄,卡臣你復出之後都未見到佢蒲頭,真係好掛住佢,佢幾好呀嗎?係咪佢精明咗所以再無烏籠嘢寫,希望阿強唔好真係變咗做『回憶錄』,會再出現啦!

    回覆刪除
  15. 歪歪

    好高興見到你再出現呀

    「一個人的天荒地老」和「永遠年輕的茵茵」也是令我眼濕濕,(幾時翻睇都會)

    按摩椅,其實那兩句開解說話
    真的出自我阿媽口中
    我也很喜歡啊

    你慢慢睇啦
    唔好急
    一定可以追到

    回覆刪除
  16. 歪歪

    啊!
    sorry, 忘記告訴你
    阿強仲健在

    佢話虎年二月中跟大家見面呀

    回覆刪除
  17. 雖然唔係每一個故事都啱我口味, 但係我佩服你成日帶俾我地唔同故事, 度故事唔容易, 我特別尊敬你這類創作人! 繼續努力!

    回覆刪除
  18. phyllis

    「我特別尊敬你這類創作人」
    嘩!我受唔起
    妳敬我一場,我敬妳一丈
    請受我一拜回禮

    妳喜歡看,我已經很高興

    回覆刪除
  19. 『阿強仲健在
    佢話虎年二月中跟大家見面呀』

    嘩!呢個真係天大喜訊,我一定會即刻睇。其實你小休復出之後,寫多以前成倍,實在「太多好文,太少時間!」,搞到我本來以為新曆年就可以追到,點知農曆年都未得,我會繼續努力追㗎喇!

    喂,乜你咁好關照將我嘅回應擺埋上你篇文度呀!家陣變咗係我『嘥咗你/妳幾分鐘寶貴時間?仲要我回水添呀?』你想靠害呀!

    回覆刪除
  20. 歪歪呀歪歪

    阿強話估唔到呢個世界竟然會有人掛著佢喎
    阿強叫我向你講聲「釘橋!」

    我諗你應該習慣了新環境吧
    祝你倆身體健康!
    生活愉快啦!

    哈哈
    「家陣變咗係我『嘥咗你/妳幾分鐘寶貴時間?仲要我回水添呀?』你想靠害呀!」
    我無心架~~

    不過有意啫
    嘿嘿

    回覆刪除
  21. 你拜我都受唔起啊
    繼續寫多d故事回饋大家啦 ;)

    回覆刪除
  22. 多得阿強响我唔開心嘅時候帶俾我好多歡笑,應該係我同佢講「釘橋」先啱!

    新環境已經習慣喇,有心。

    我都祝你身體健康!心想事成!早生貴子!

    回覆刪除
  23. 歪歪

    我阿強祝你踢走過往不快
    新居新氣象
    家人健康
    工作愉快

    回覆刪除
  24. 嘩!阿強你現真身,唔駛我等到虎年,多謝晒!

    我都希望承你貴言,我就祝你虎年強而有力!虎虎生威!(咦,乜咁似賣虎鞭酒嘅廣告嘅?!)

    回覆刪除
  25. 歪歪

    虎虎生威
    鞭鞭有力?
    好呀!
    你都一樣咁堅!

    等我二月再現身

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin