~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年5月24日 星期五

地下鐵碰著她


地下鐵碰著她

(這篇是新寫的)

星期日早上十時,非繁忙時間,我在地鐵車廂內,乘客不太擠逼。還有空座位可以坐。

「嘟 請勿靠近車門,Please stand clear of the door

車門臨關上之際,一對年輕情侶趕及在最後一秒衝了入來。兩人為趕到列車而笑了起來,兩人站在車門旁的位置。

那男生是一名時下普通青年,高瘦又帶點書卷味,可能是一名大學生吧。女生轉身了,嘩!個樣好靚好清純呀!恕我詞窮,我只能夠用「天使」兩個字來形容她。

嘩!她一點也不「港女」,當她發覺我望著她,四目交投,她沒有「藐」我之餘,還對我報以微笑。咁有修養,淨係呢一樣已經世上難求啦。

雖然她很靚女、又無架子,但我知道我呢一世都無可能和她一起

我是單身異性戀者、OK靚仔、年輕力壯、四肢健全、心智正常、自信心強、心地好、忠心專一、有份有意義工作。我不怕跟她男友拗手瓜,他也不是什麼有錢人,否則怎會跟我一樣搭地鐵呀。

她知道我望著她,她有點害羞,微微垂下頭。我猜她也在同一時間幻想我們成為一對情侶,畫面好動人。但我知道我呢一世都無可能跟她發展成為一對。甚至,可能我呢一世沒有機會在人海茫茫中再次碰見她,但這一次驚艷的邂逅,卻是我和她共同擁有,希望她日後腦裡仍會保留這段回憶。

列車到站了,我要起身落車了。她仍偷望著我。我輕輕走過她的身邊,她轉身對我一笑。我也報以Goodbye Smile

車門關上了,開動向前駛離車站。我知道我呢一世都無可能和她一起。我要工作了,我牽著我的主人,帶領他出閘。沿路上的途人都對我報以微笑,這班乘客對導盲犬都好友善啊。


二少爺:卡臣很喜歡You're Beautiful呢首歌,把它的英文歌詞譯成中文便成為這故事。


You're BeautifulJames Blunt

My life is brilliant.
My love is pure.
I saw an angel.
Of that I'm sure.
She smiled at me on the subway.
She was with another man.
But I won't lose no sleep on that,
Cause I've got a plan.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
I saw your face in a crowded place,
And I don't know what to do,
'Cause I'll never be with you.

Yes, she caught my eye,
As we walked on by.
She could see from my face that I was flying high
And I don't think that I'll see her again,
But we shared a moment that will last 'til the end.

You're beautiful. You're beautiful.
You're beautiful, it's true.
There must be an angel with a smile on her face,
When she thought up that I should be with you.
But it's time to face the truth,
I will never be with you.

58 則留言:

  1. Title 係唔係要改改?

    應叫:人狗情末了!

    回覆刪除
  2. 用動物嘅角度寫故事,你都唔係第一次o架喇,真係要畀個叻你先得,寫得好呀,睇到最後先知道,好嘢!

    我見過導盲犬搭巴士,佢哋真係好乖好純,係視障人士嘅好朋友。

    最後,講句對唔住先,污染咗你個善良嘅故事。我睇到最後又諗起賤嘢,當時女方穿著短裙,故事名為「狗眼看人__」。 :o

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈哈哈

      果然好記性,第一次是用狒狒身份

      狗一定是人類好朋友,食狗果啲人真不該

      好呀!「狗眼看__西」
      改得好,
      似乎大家今晚都好想我改過故事名

      刪除
  3. 狒狒嗰次叫「暈逃」嘛,當時玩crossover。

    個個都想幫你改故事名,證明你故事多人睇。 :)

    回覆刪除
    回覆

    1. 當然記得,那次好好玩吖

      超級無敵馬拉松:
      「人狗情末了!」、「我是狗公」、「狗眼看人__」
      「老友狗狗」

      刪除
    2. 接你一個喇,狗上瓦坑有條路。 :p

      刪除
  4. 回覆
    1. 好嘢呀你

      其實係兩個明眼乘客拖兩隻失明犬出街。

      刪除
    2. 你講得啱,咁唯有兩頭雌雄導盲犬搭上,但兩位失明主人原來是仇人。OK?

      刪除
  5. 卡臣:

    我都無諗過係導盲犬,但我同naruto的看法一樣,導盲犬遇上的是一隻狗女.

    回覆刪除
  6. 如果是導盲犬遇上一隻狗女,導盲犬立即撇下主人,飛撲擒狗女,就地正法。

    回覆刪除
    回覆
    1. 卡臣:

      我諗導盲犬係七根清靜.戒了色的.否則通街都有狗女,佢點樣專心工作呀?嘻嘻!

      刪除
    2. 香港個廉政專員都貪婪啦,挑!

      刪除
    3. 導盲犬可能一早畀人剦咗lu,冇頭可抬。 :(

      刪除
    4. 卡臣:

      舊年被迫辭職的滿地可市長,今年被控是黑社會。吓!做咗二十幾年市長,至知道佢喺黑社會?湯顯明單嘢有乜出奇?滿地可嘅外判工程,每單2.5%回佣落市長個袋。

      刪除
    5. 嘩!都好有中國特式喎
      你知啦,大陸啲官幾咁廉潔架啦。

      刪除
    6. 卡臣:

      加拿大上議院議員是委任的,不是從選舉中產生。年頭有一位上議員被控告多項強姦罪。近兩個星期又爆出另一位上議員騙取九萬多加元房屋津貼。上議員是終身制的,就算患上老人癡呆症,唔做得嘢都有人工的,直到升天為止。他貪婪來做什麼?

      刪除
    7. 嘩!同香港情況不相伯仲喎!

      人心不足,真係乜都吞呀!

      刪除
    8. 卡臣:

      兩日前,前任滿地可市長話,現任聯邦反對黨黨魁,十多年前做魁北克省議員時,曾經收過佢賄款,嚇到宜家反對黨黨魁,即刻無嚟神氣咁出來講,無咁嘅事。有冇?要耶和華先至知道!

      刪除
    9. 原來天下烏鴉一樣貪
      沒有不吃魚的貓

      刪除
  7. 哈,未睇最尾嗰段,仲以為你寫緊我 XDDD

    回覆刪除
  8. 要睇到最後先知係人狗情緣,有趣呀!

    回覆刪除
  9. 哈哈,笑死!

    重有,好鍾意首歌。

    回覆刪除
    回覆
    1. 可能James Blunt寫這歌時,也是從狗的觀點出發,

      刪除
  10. 狗狗的暧昧!
    哈哈!卡臣,写得好有特色!

    回覆刪除
  11. 乜D狗都可以搭地铁咩?
    我地尼度D狗就唔好采咯,周围都去唔得,烂政府仲有灭狗队,分分钟借头借路射杀D狗。

    回覆刪除
    回覆
    1. 香港也有滅狗隊,捉流浪狗。無人收養就人道毀滅

      導盲犬可以乘地鐵,餐廳也可以入。

      刪除
    2. 加拿大商場和商業大廈等很多地方,也不准許寵物進入,但導盲犬就可以豁免,任何地方也可以進入,這是人權.

      刪除
    3. 同意啊!是人權。

      不知導盲犬能否入戲院呢?

      刪除
    4. 卡臣:

      好野!咁都比你諗到,即係等於問和尚借梳.

      刪除
    5. 可能有失明人士喜歡「聽戲」嘛

      刪除
  12. 我最初睇睇下都諗到你喺講緊隻歌, 但最後竟然喺導盲犬, 勁呀! 佩服! 佩服!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好嘢!難得有共嗚,喜歡呢首歌,俾個like 你!

      刪除
  13. 話時話, 我的電話鈴聲咁多年都喺呢首歌, 睇完你呢個故事後, 依家一響就諗起人狗情緣添, 哈哈!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嘩!give me five! 幾年前我都用呢首歌做鈴聲,換了智能電話後便沒有了。

      刪除
  14. 呢篇極為驚喜,由故事名到最後一粒字,都係經過悉心安排,雖然你用咗粗線寫咗幾次『我知道我呢一世都無可能…』,但係點都唔會有人估到點解,真係要讚!

    回覆刪除
    回覆
    1. 歪歪

      很久不見你了!
      生活一定好呢。

      講起狗狗你就開心了。


      刪除
    2. 我爹哋媽咪過來同狗仔玩咗兩星期,所以我依家先有時間追返你啲作品!

      刪除
    3. 好囉!你唔飛來香港,他們飛去更好啦,那邊空氣好啲,景色靚啲,聚吓天倫囉。

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin