~~~~~~~~~~~~~~~~







2009年12月18日 星期五

變零金剛


變零金剛

King Kong往Chopin的下體伸手一摷,嘩了一聲!「吓!點解會咁架?!」Chopin知道紙不能包著火,醜婦終需見家翁……


* * * * *

在健身室內,一名大隻佬舉著50kg的鐵Bar,運勁時大叫「osh!osh!」。在旁協助的威猛Personal Trainer也擁有一身澎湃肌肉,他叫King Kong。他八歲時是卡通片《變形金剛》的超級擁躉,所以長大之後,替自己起了個花名叫做King Kong。

雖然24歲的King Kong是一名猛男,他也關心自己儀容,護膚去皺磨皮修眉都通通做齊。他樣貌陽光、身材驕人、六嚿腹肌、性格爽朗,成為健身室女學員的蜜餞。整天收到members的注目禮。

不過King Kong從不希罕女學員們的垂青,因他只愛同類。King Kong專教男學員,合眼緣的話,健身課堂完畢後會跟男學員約會或有下文。

健身室內有一名18歲女會員,她留有一頭長髮,做運動時長髮披肩,她名叫「高秀萍」,名副其實又高又瘦又平。她暗戀King Kong以久,雖然常常故事在King Kong面前經過或出現,但King Kong完全當她隱形,直行直過。氣死高秀萍。

高秀萍想搵King Kong做Personal Trainer,但King Kong的schedule已經排到爆哂,高秀萍只好找另一名女Trainer,從該名女Trainer的口中,高秀萍才知道原來King Kong是gay的,怪不得他對自己或其他女性零興趣。

高秀萍旁敲側擊,從女教練口中獲知今個星期六是King Kong生日,周未晚上他們會在銅鑼灣酒吧「Lab」搞birthday party。
高秀萍決定要去King Kong的生日party。她把長髮剪去,更剷到見青,抹去指甲油。她天生平胸,穿了鬆身格仔恤衫闊腳牛仔褲,架上黑框眼鏡、再壓低把聲,基本上和男仔無乜分別。

星期六晚,高秀萍成功混入birthday party中,男裝的高秀萍像個眉清目秀的鄰家男孩,好嫰口的18歲仔仔,一眼就俾King Kong睇中。King Kong主動叫高秀萍過來玩骰盅,她高興得手震震,終於有機會跟King Kong飲酒猜枚。King Kong問高秀萍的名字,她隨口亂講:「我叫Chopin,因為我偶像係蕭邦。」換來King Kong仰天大笑。

凌晨4點,醉醺醺的King Kong拖著帶醉的Chopin跳上Taxi,飛車回King Kong的屋企開心。Chopin心中狂喜,估唔到心中的夢想咁快就可以達成!

在King Kong家中,Chopin要求關掉所有燈,在床上,屬「0」的Chopin落力服侍屬「1」的King Kong,手口並用服侍King Kong的「弟弟」。King Kong十分滿意Chopin「吞吞吐吐」的表現,醉醺醺的King Kong沒有察覺到Chopin是女兒身。因King Kong飲醉酒關係,很快便完事,事後King Kong便滿足地睡去。翌日早上,Chopin襯King Kong仍未清醒,穿衣服離開。

King Kong和Chopin昨夜在酒吧傾偈時,已經交換了電話。King Kong中午醒後,致電Chopin再約今晚蘭桂芳見面,高秀萍暗喜,壓低把聲,答應今夜赴約。

星期日晚上,King Kong和Chopin在蘭桂芳晚飯後,再落酒吧飲酒,飲到半醉半醒,King Kong食過翻尋味,又帶Chopin回家,Chopin照舊要求關掉所有燈,諗著如昨夜般在床上服侍King Kong,繼續瞞天過海。

兩人躺在床上,Chopin正打算招呼King Kong的弟弟時,突然被King Kong龐大的身軀反壓在自己身上,按實Chopin雙手。外表百分百屬「1」的King Kong原來是「10仔」:即是「1」又得「0」又得。昨晚King Kong已嚐過了「1」的滋味,今晚他要「做0」,突然變「0」的「變零金剛」要殷切地招呼返Chopin的「弟弟」。
Chopin嚇至驚叫了出來,但潺弱的Chopin又點敵得過孔武有力的King Kong呢? King Kong往Chopin的下體伸手一摷,空空如也,嘩了一聲!「吓!點解會咁架?!」Chopin知道紙不能包著火,醜婦終需見家翁。

King Kong立即彈開,Chopin硬著頭皮用顫抖聲音解釋:「我當然係男仔啦…我自細就好鐘意男人……我好想做女仔……上年我仲……去泰國……做咗變性手術……切咗啦,咁……你仲鐘唔鐘意我呀?」

King Kong聽後微笑:「乜鐘意一個人,要諗咁多嘢嘅咩?」之後兩人繼續纏綿溫韾,直至天明。




達明一派在1989年某一篇雜誌訪問中提到:有時候,愛上一個人,愛到忘形,會愛到連對方的性別都忘記。《忘記他是她》就是講這個感覺。二十年前的歌,今天聽返,我也不覺得它過時。
 

忘記他是她
曲 : 黃耀明
詞 : 周耀輝


忘記他 是哪麼樣
只記起風裏淌漾 玫瑰花盛開的發香
忘記他 是哪麼樣
只記起寬闊肩上 紋上鐵青色的肖象
忘記他 是哪麼樣
只記起街里闖蕩 迎我歸家溫馨眼光
忘記他 是哪麼樣 只記起粗糙頸項 
承戴鋼鐵一般堅壯

愛上是他 是她是他給我滿足快樂
是那份美麗的感覺 複雜的感覺
愛我是他 什麼是他不理上演那幕
忘記他是她不知覺
忘記他 是哪麼樣
只記起掩蓋荒靜 柔軟繞心間的笑聲
忘記他 是哪麼樣
只記起洒脫不定 如烈火紛飛的率性
愛上是他 是她是他給我滿足快樂
是那份美麗的感覺 複雜的感覺
愛我是他 什麼是他不理上演那幕
忘記他是她不必覺

49 則留言:

  1. 今次個題材相當大膽!

    個女仔都好大犠牲bor,真亦假時假亦真...

    Kelly

    回覆刪除
  2. kelly

    「個女仔都好大犠牲?」
    好大收益就真

    回覆刪除
  3. 唉吔 點解D同志大多數有型又靚仔,恨死姊妹們!Chopin愛得不顧一切,為得償所願而快樂吧,管他與她!

    回覆刪除
  4. 巴黎

    「唉吔 點解D同志大多數有型又靚仔,」
    唔怪得我係「直」架啦

    回覆刪除
  5. "要家長指引"
    "尺度放寬點啦"

    係唔係連 "零系可樂" 都唔可以提架,哈!

    回覆刪除
  6. naruto

    你啲係藝術高檔嘢喎

    +++

    eric

    transformer隻眼呀

    回覆刪除
  7. Chopin嚇至驚叫了出來,但潺弱的Chopin又點敵得過孔武有力的King Kong呢? King Kong往Chopin的下體伸手一摷,空空如也,嘩了一聲!「吓!點解會係吉品鮑架?!」Chopin知道鮑魚不能代替香腸,美鮑終需見食家。

    King Kong立即彈開,Chopin硬著頭皮用顫抖聲音解釋:「我當然係男仔啦…我自細就好鐘意男人……我好想做女仔……上年我仲……去泰國……做咗變性手術……切咗啦,咁……你仲鐘唔鐘意我呀?」

    King Kong聽後微笑:「你出世係男仔,宜家靈魂都係男仔,上半身都係男仔,我當然唔介意喇!」

    他倆繼續纏綿溫韾,跟住仲玩69式,直至天明。

    曙光射進房內,他倆醒來,King Kong吻著Chopin的臉孔,歡愉地說:「我知道你沒有欺騙我!你原本真係男仔,因你的鮑魚十分肥美,可以說是三頭鮑,極品也!」

    Chopin靈出滿足的笑容。他們雖然有著不同的性向,但大家各自享受這段溫馨,已經是最佳樂趣了!

    回覆刪除
  8. 佛爺

    好嘢
    我估我呢篇應該會引到你續寫
    (唔係馬後炮呀)

    都係happy ending呀

    回覆刪除
  9. 喜剧收场,引人遐想。
    歌曲很符合故事。
    达明一派是不是真的《忘记他是她》呢?

    (没听他的歌,没有注意他的新闻。。。不过好像很少新闻的。)

    回覆刪除
  10. 30 Something

    大鹹濕--90年代電影呀..like

    +++

    cindy

    达明一派是是真的《忘记他是她》。
    他們是我最喜歡樂隊之一
    歌好好聽
    遲啲再選他們的歌給妳聽

    回覆刪除
  11. 卡臣

    "大鹹濕...like" ?

    唔該你喺 "呢個BLOG的分類" 嗰度
    開多個"鹹濕"folder
    等啲讀者有心理準呀!

    我估個folder會係咁嘅樣 -> 鹹濕(200)

    哈哈!

    回覆刪除
  12. 樂樂

    哈哈
    果然幽默

    我將分類:
    勁鹹濕(145)
    超鹹濕(132)
    好鹹濕(73)
    幾鹹濕(46)

    回覆刪除
  13. 哎呀!今日点解阿卡臣尼度甘大阵咸鱼同埋咸酸菜味架?快di走咯,第日再黎探你!

    回覆刪除
  14. 卡臣

    你太謙喇!
    其實,一個fold得啦
    唔洗細分

    就咁啦-> 勁鹹濕(396)

    哈哈!

    回覆刪除
  15. 樂樂

    哈哈!

    勁鹹濕(396)

    好呀~到時你要日日睇喎

    回覆刪除
  16. 卡臣

    好,但我驚到時,我會無眼睇呀,哈!

    回覆刪除
  17. 樂樂

    吓?

    咁唯有扮返正經
    寫啲勵志溫情
    否則本blog執矣

    回覆刪除
  18. 係一早就要 "執好" 個BLOG呀!

    回覆刪除
  19. 咁都得~

    達明一派好前衛,呢首歌廿幾年前喇!

    回覆刪除
  20. 卡臣:

    係呀!我睇完即係心郁郁,想到變性手術,陰囊變陰唇,陽具成陰核!咁,King Kong是會相信的!嘻嘻!

    回覆刪除
  21. 卡臣,講真,你寫咸故好有潛質喎,不過多d細節仲好,我真係好期待你的全新咸故呀!哈哈!

    回覆刪除
  22. largeheadboy

    達明喎
    不愧是我的超級偶像呀

    +++

    佛爺

    你咪鬼變性呀
    大把AV女優傷心架

    +++

    30 Something

    咸故....驚趕客
    都係偶爾一次
    呢個咸故都一年半前囉

    回覆刪除
  23. 咸得有道理,唔使驚,寫多啲啦。

    回覆刪除
  24. eric

    咸得有道理<--其實想講同性戀跟異性戀一樣啫,都是愛啫

    回覆刪除
  25. 好嘢呀!你將坐冷板櫈嘅「瘦平」變為口技一流嘅「簫邦」,真係攣都俾你拗返直。呢個故事教訓各位攣男,記住要先撚雀,後開波。

    佛爺一出,卡臣你呢篇即刻降呢變咗做童話故事。

    回覆刪除
  26. 歪歪

    「各位攣男,記住要先撚雀,後開波。」
    金石良言呀

    想起Mr. Butterfly
    異性戀中的同性戀故事

    回覆刪除
  27. 仲有,梁山伯知道咗祝英台原來只係女扮男裝嘅偽男,傷心至死,真係可歌可泣。

    回覆刪除
  28. 世界有故事咁包容就真係 beautiful world!!

    回覆刪除
  29. 歪歪

    哦~~
    我仲以為馬家少爺要娶祝英台
    梁山伯見馬家少爺要結婚,無行
    所以自殺添

    +++

    eben

    條女係「博派」
    醒啲

    +++

    tee

    只在小說世界出現

    回覆刪除
  30. 祝英台就係見到未婚夫馬家少爺同書僮响後花園依泣,所以一怒之下撼頭埋梁山伯個墳度自盡。

    佛爺,我係話你個鹹味吉品鮑一出,卡臣嗰篇即刻㗳落變淡,似兒童食品。

    回覆刪除
  31. 歪歪

    梁山伯愛上祝英台的父親大人...

    我的故事是「zero」無糖版

    回覆刪除
  32. 本來你嗰篇都係鹹鹹哋,但係點都唔及佛爺寫一段就已經鹹到出汁。

    回覆刪除
  33. 歪歪:

    過獎!過獎!正所謂「性別易改,鹹性難移!」

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin