~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年11月4日 星期一

無仇不成姊妹



無仇不成姊妹



Lisa有一位孿生家姐,兩人樣貌身材聲線長得一模一樣。家姐叫Mona、妹妹叫LisaMonaLisa的媽媽姓戴,英文名叫Vinci

妹妹Lisa讀書成績好,考取獎學金到英國留學,兩年前大學畢業後回港工作。家姐Mona成績平庸,在香港的某大學修讀副學士。Mona畢業後在一間公司當市場推廣,轉眼間已經兩年。

上一個月,Mona公司有一個市場經理的職位空缺。部門主管需要從內部提升一名同事做經理。高級經理Wilson心目中有三位合適人選,Mona是其中一位人選。

Wilson宣佈下星期五,三位候選人,需要各自用英語present一個marketing proposal給管理階層聽,根據各人表現,選出最適合的經理人選。

Mona收到這個消息,又驚又喜。喜者:起碼自己成為候選人之一。驚者:自己在香港接受教育,英語只是一般合格水準,仲係粵語式英文,如何能出奇制勝呢?Mona心生一計:叫妹妹Lisa用「嘞嘞聲」的英語頂替自己去做presentation俾老闆睇,就一定可以旗開得勝。

Mona向妹妹提出「請槍」要求,咁啱Lisa有個三千元的手袋想買,Lisa向家姐開價:請槍費用,一口價三千元。

Mona想了一想,區區三千元可換來日後升職加薪的機會,長線投資,必可獲利。Mona便一口答應了Lisa的條件。兩人一拍即合。

* * * * *

星期五下午,妹妹Lisa站在會議室內,她化身成Mona,竟然無人識穿。Lisa用流利標準的牛津英語,陳述市場推廣計畫的細節。她繼續用英語回答上司的問題,對答如流。Presentation完畢後,上司Wilson很滿意她的表現。Lisa自信地步出會議室。

管理階層對Lisa說得一口標準牛津英語,印象深刻。Lisa返回自己坐位,已經差不多五時半,等待放工。

她偷偷地致電給Mona,細細聲講:「事情進行順利」。Mona回答:「如果我真係升到職,就俾妳三千蚊,如果升唔到,就俾千五咋!」Lisa聽後大發雷霆!兩人事前明明已經講好,怎麼家姐現在又反口呢?!

Lisa收線後,十分憤怒,Lisa腦裡閃出一條鬼計。Lisa敲上司Wilson的房門。Lisa進入房內趁無第三者見到,Lisa突然緊抱Wilson,來過激烈濕吻。之後便若無其事轉身離開。剩下Wilson這個中年大肥佬,呆在房中。

星期一早上,Wilsonemail向各同事宣佈:Mona榮升經理,即時生效。Mona十分高興。Wilson委派她的第一個任務,就是叫Mona第二天馬上跟他一起飛去台北公幹。Mona被勝利沖昏頭腦,當晚馬上執拾行李,諗住可以順道到台灣遊玩一番。

* * * * *

WilsonMona步出桃園機場,乘租用車去市中心的酒店。Mona在酒check in時,方驚覺Wilson不是訂了兩間單人房,而是book了一間雙人房。Mona碌大對眼,望住面前這個淫笑中的大肥佬,彷彿聽到從香港傳來Lisa的忘形笑聲。


二少爺說︰人生中有一位咁好嘅姊妹,認真好極。

16 則留言:

  1. 嘩,Lisa呢招真係毒呀,仲毒過拮穿domdom嗰個呀,女人真係唔得罪得o架喎。

    佢分分鐘會玩大咗,搞到家姐畀大肥佬強姦o架喎。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好彩台灣咁先進,轉身走人都無事,如果在格魯吉亞,一個女仔就驚啲。不過點都好,要去平機會吿老細

      刪除
    2. 如果去咖哩國仲驚呀,分分鐘d當地人參與埋一份,一齊強姦Mona。 :o

      刪除
    3. 鐵枝係對付Wilson嘅,肉棒先係對付Mona。

      刪除
  2. 為千五蚊要kiss個中年大肥佬, 唔係真係咁等錢使呀?

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為升到職,可以收三千,呢招苦肉計,自己蝕底,但換來対家姐更大的傷害。

      刪除
  3. 卡臣:

    好難講㗎喎,話唔定夢娜求之不得,「食」住個老闆而上呢。嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎,

      Mona碌大對眼,望住面前這個淫笑中的大肥佬,心中叫好,可以退休做少奶奶,多謝Lisa

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin