~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年6月13日 星期四

而妳卻飄至 容貌像以前 – 上集



而妳卻飄至 容貌像以前 上集


(這篇是新寫的)

晚上七時,Benson在客廳中陪著他兩歲大的兒子在看卡通片,那些教小朋友學英語的動畫。太太在廚房煮飯,一幀家庭幸福的和諧照片。

晚飯後,Benson在客廳看日劇,太太在睡房哄兒子睡覺。Benson的手提電話響起,是他的好朋友Fred來電,Benson把聲音壓低,盡量不想房內的太太聽到他們的談話。

Fred:「喂,今個星期六晚得唔得呀?」
Benson:「今個星期六晚呀…OK!」
Fred:「Thank you,到時見。」
Benson收線後,立即在電話中的行事曆markFred的約會。

Fred的職業是「Speed dating」的搞手,Fred跟另一位女性Partner合組一間公司,專搞聚會撮合單身男女。可惜香港男少女多,參加「Speed dating」的女生多過男生。Fred為了揍夠五男五女,便經常找好朋友Benson前來「做媒」。

Benson為了好朋友的生意,都樂意幫手。只是跟陌生女生食飯傾偈,事後就算有女仔對他有興趣,Benson都拒絕回覆。雖然是幫朋友,但他也驚老婆亂諗嘢,所以他從來都是瞞著太太去「Speed dating」。每次去聚會時,Benson腦中只想起家中有賢良太太和可愛兒子等待他。

   

星期六晚,Benson準時來到餐廳,見到主持人Fred向他揮手。Benson走上前坐下,見到四男四女已經在座。自己是第九個,即是還有一個女仔未到。主持人Fred說等待那女仔一到,「Speed dating」就馬上開始。

一名女子從門口那邊行過來,大家的眼晴都被她吸引,她真的很靚。Benson的眼睛張得更大。Benson認得她,她叫Sylvia,她就讀中學時的校花。Sylvia仿佛沒有老過,容貌像以前般美麗。

Benson心忖:竟然在「Speed dating」的情況下重逢Sylvia。十年前某暑假,BensonSylvia曾是一對年輕戀人。開學後,Sylvia說要忙於應付公開試,戀情便被迫終止。Benson一直都把Sylvia放在心中某個重要位置,歲月不變。
Sylvia先和其餘四個男生傾偈,Benson好緊張到等待。

終於輪到BensonSylvia面對面傾談。Sylvia認得Benson這個puppy lover。難得命運安排大家可以在這裡聚舊,彼此交換一吓近況。因為Benson正在幫Fred做媒,所以他沒有透露自己已成家立室。

Benson終於鼓起勇氣,問Sylvia一條藏於心底的問題。

待續

二少爺說:與妳再遇又如何。



23 則留言:

  1. 麻煩作者將我的電話號碼交畀Fred吖,我可以幫吓手做義工喎,咁咪唔駛有家室嘅Benson難做囉。 :p

    藏於心底的問題,應該係關於當年嘅,我估條問題係:當年點解離開我之類喇。 :o

    回覆刪除
    回覆
    1. Fred 對你說要有心理準備,因那班女士好似來自魔戒的中土。

      Fred 一早知sylvia因學業而分手,
      條問題真係可能問佢覺得「綠魔」怎樣?

      刪除
    2. 唔係嘛,來自中土咁大鑊,我咁要高叫:「Gandalf, get me out of here!!!」

      「綠魔」 <-- 你係指22:30嗰個柒頭嗎?

      刪除
    3. 你最好戴魔戒變成透明。鬆人。

      係呀,在speed dating 中講「求愛大作戰」,認真啱key.

      刪除
    4. 唔通Fred遲D會以導師身份上電視? :o

      呢個節目,直接地貶低港男,亦間接地貶低港女。原來凡係女人都叫女神,而男人就一定係狼,再加上柒頭扮導師,呢D就係香港嘅新一代核心價值??

      刪除
    5. 呢個節目拍得唔中肯,博取社會談論,半真半假。不過我相港女的尖酸是真,港男無風度/講是非是真的。

      刪除
    6. 呢幾點我都同意,呢D都係通病嚟喇。

      我睇yahoo度話,其中一個男人之前畀人告過rape,最後打甩咗,條友話自己冇案底,又話自己當年年少氣盛。

      刪除
    7. 報道中嘅用字係「告唔成」,而唔係我所寫嘅「打甩咗」,要糾正番先得。

      刪除
  2. Benson 終於鼓起勇氣問 Sylvia :當年我地分手後,你失踪了大半年,是否懷了我的孩子?

    回覆刪除
  3. 卡臣:

    Benson的問題應該係:妳知唔知我當年一腳踏三船?妳離開了我,我就只有一腳踏兩船咋!

    回覆刪除
  4. 搵咗好耐,終於搵到篇嘢喇。 :)

    盛男Rocky自爆涉強姦 編導撐誠實

    無綫配對真人騷節目《求愛大作戰》昨晚首播,一眾參賽者及導師被評頭品足,今日有爆料者來函,指Rocky(王憲麟)曾任輔警,於2009年平安夜捲入一宗富家女強姦案!就此事,編導岑應接受電話訪問,她表示Rocky於招募時主動提起事件,大讚他夠誠實:「佢話當晚飲醉,承認當時年少氣盛,男女關係有啲混亂,不過最終告唔成,我哋了解過佢冇刑事紀錄!佢問我有冇問題,我衡量過可以接受到。

    http://hk.ent.yahoo.com/video/%e6%b1%82%e6%84%9b%e5%a4%a7%e8%b5%b7%e5%ba%95-rocky%e6%b6%89%e5%ab%8c%e5%bc%b7%e5%a7%a6-160000695.html

    回覆刪除
    回覆
    1. 麻煩你為我找了咁耐。

      原來係rocky, 唔怪得參賽女說他像頭野獸

      告唔成?可能女都有啲混亂

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin