~~~~~~~~~~~~~~~~







2010年2月9日 星期二

烈火雄心3

烈火雄心3

「繼1998年《烈火雄心》、2002年《烈火雄心2》後,由鄭嘉穎、王喜、黃宗澤、胡杏兒主演的無線電視劇《烈火雄心3》,於2009年播放。承接前兩輯,描述一班消防員各自背負著不為人知的壓力衝入火場,引證了人性的可貴和揭示了生命的重要。」…tvb.com

* * * * * *

晚上十時,阿成和阿宇在九龍城海鮮酒家吃晚飯,兩人隸屬同一隊消防隊,在火場中共同進退,稱兄道弟。雖然兩人十分老友,但他們卻是十分直。

兩人邊吃飯邊看著酒家的電視機,正播放一套講消防員的無線電視劇《烈火雄心3》,阿成吞下一口飯後:「唓!邊度係咁架?!」兩人批評電視劇情跟現實情況不相乎。阿宇更唔明白點解電視劇係都要用「制服包裝愛情故事」,阿宇皺眉:「點解鄭嘉穎同王喜要爭同一條女?仲要係『冏樣』胡杏兒?」兩人有信心不會為同一個女仔而傷害彼此之間的兄弟情。

阿成是一個日本漫畫迷,他剛看完一本漫畫。漫畫主角每天都帶著一副撲克,用作跟別人分勝負之用:「誰人抽到較大的牌,誰人便話事」。阿成有樣學樣,袋中都備有一副撲克。當阿成和阿宇在消防局上班時,需要進行器材維修工作時,總有一些較艱巨的「豬頭骨工作」要人去啃。阿成和阿宇便玩「抽牌話事」的遊戲,例如阿成抽到「葵扇J」阿宇抽到「梅花8」,那麼該份「豬頭骨工作」便由阿宇去做。

晚上十一時許,他們結帳前,阿成和阿宇又玩「抽牌話事」遊戲,結果阿成輸了,由他付款,之後各自歸家休息。

* * * * *

一週後的星期六,他們駐守的消防局舉行開放日。阿成和阿宇向參觀市民介紹消防設備時,他們的眼睛同時間被一名19歲美少女所吸引。這名暑假後便會升讀中文大學一年級的女學生叫盈盈。阿宇向盈盈取得電話後,三人經常一起去街消遣。阿成和阿宇曾經以為友誼不會因女仔而動搖,估不到今次真係「好嘅唔靈醜嘅靈」。

雖然阿成和阿宇沒有言明,但大家都知道兩人都對盈盈有好感,只是考慮到兄弟情誼而未有明刀明槍去追求盈盈。盈盈覺得阿成和阿宇是英勇親切的男子漢,都是男朋友的理想人選。盈盈對自己說:「如果阿成和阿宇,誰人先主動開聲,就跟誰拍拖吧!」三人一直保持這種曖昧的「祖與占」關係。

* * * * *

某個下午,存放有大量化學品的工業大廈發生火災,阿成和阿宇被派到現場救援。大量濃煙從大廈窗口湧出,阿成和阿宇戴上氧氣筒和防煙裝備,兩人組成一小隊,進入火場搜索被困的傷者。大廈內濃煙密佈,火光熊熊。是兩人當消防員以來,最危險的一次任務。

阿成聽到某單位內有金屬拷打的聲音,應該是求救者發出的聲音。阿成示意阿宇一齊用斧頭破門而入,果然發現單位內有一名孕婦倒地求救,掩面狂咳嗽。阿成見狀,立即把自己的氧氣筒除下替孕婦戴上,幫助她呼吸。這時候,一個大鐵櫃突然轟隆倒下,阻擋了單位的出口,三人被困在單位內。

阿宇立即用通訊器向外求救,並除下自己的氧氣筒,跟阿成你一口我一口輪流呼吸。等待增援到達。單位內濃煙愈來愈密,阿成和阿宇的腦海,首次感到死亡陰影的威脅:「唔通今日我哋要死喺呢度?」

兩人對望,心有靈犀,知道對方的心意:「如果今次邊個唔好彩殉職,剩低邊個就去追盈盈啦!」
阿宇用眼神補充多一句:「氧氣筒剩下嘅氧氣可能唔夠兩人用呢,點算好呢?」
可能越接近死亡,人越會豁出去,與其兩人唔夠氧氣一齊焗死,不如犧牲一人。
阿成從袋中拿出撲克,阿成用眼神回答:「用抽牌決定啦!」

阿宇先抽,阿成再抽。阿宇先開牌:是「紅心3」!阿宇在烈火下抽到「紅心3」。牌面咁細,成副牌有43隻牌大過「紅心3」,阿宇心裡打定輸數。

輪到阿成開牌:一開竟然是「階磚3」!「階磚3」仲細過「紅心3」。阿成感嘆天意弄人,竟然被佢抽到成副牌尾二最細果隻「階磚3」。「烈火紅心3」贏了「烈火階磚3」。阿成只好認命,阿宇用眼神說:「第時我同盈盈生個仔,一定會改佢個名叫阿成。」阿成點頭答謝。這時候,突然火場內傳出嘭然巨響……

* * * * *

烈日下的浩園,消防署為殉職的消防員舉行最高榮譽葬禮。替同袍送上最後一程。阿宇站在墓碑前,旁邊站著盈盈。向殉職的同袍致上最後敬禮。

葬禮完畢後,阿宇拖著盈盈走到阿成面前,阿宇問阿成:「我哋揸車出大圍,你啱唔啱路呀?」阿成答:「好呀!我約咗Camy喺沙田。」三人登上阿宇的汽車,離開浩園。

那天火場內傳出的嘭然巨響,是消防增援部隊破開鐵櫃而入的聲音。阿成、阿宇和孕婦在氧氣耗盡前,被安全救出火場,而安葬在浩園的殉職者,是另一隊的消防隊員。

阿成捨己為人,把自己氧氣筒讓給孕婦的英勇事蹟,被傳媒廣泛報導。阿成接受多份報紙訪問,其中一位少女實習記者Camy,對阿成一見鐘情,之後兩人發展成為情侶。

阿成和阿宇,有著自己的新女友,繼續他們的滅火工作。他們在火場出生入死時,口袋裡各自袋著一張撲克牌:「烈火紅心3」和「烈火階磚3」,這兩張紙牌成為他們的護身符。

消防局的警鐘再次響起,阿成和阿宇又趕快跳上消防車,奮勇地向火場出發。

Fire On Babylon - Sinead O'connor

She took my father from my life
Took my sister and brothers oh
I watched her torturing my child
Feeble I was then but now I'm grown

Fire on Babylon
Oh yes a change has come
Fire on Babylon
Fire Fire Fire

She's taken everything I liked
She's taken every lover oh
And all along she gave me lies
Just to make me think I loved her

Fire on Babylon
Oh yes a change has come
Look what she did to her son
Fire on Babylon
Fire Fire Fire

Life's backwards Life's backwards
People turn around
The house is burned The house is burned
The children are gone

Fire Fire

Fire on Babylon
Oh yes a change has come
Fire on Babylon
Fire Fire
Fire on Babylon
Oh yes a change has come
Look what she did to her son
Look what she did to her son
Fire Fire Fire

26 則留言:

  1. 終於唔駛死,呢次

    最後係咪反而大肚婆死左呀?

    回覆刪除
  2. 三部曲最後一卷
    大團圓無人死

    新正頭又新到啦

    回覆刪除
  3. 卡臣︰新正頭,喜氣洋洋好呀!
    來緊有咩好意頭故仔呀?

    回覆刪除
  4. coffee

    仲有幾日新年啦
    喜氣洋洋故事沒有
    反而情人節故事就有兩個
    valentine嘛

    (註:不過唔係超sweet,或轟烈愛情
    大家不要期望過高啊!)

    回覆刪除
  5. >>但他們卻是十分直。

    睇到呢句好好笑!你係唔係上一篇俾人話你寫男同性戀寫得多,所以要今次要咁強調呀?

    回覆刪除
  6. 好開心今次主角唔洗死, 仲贏得美人歸!
    最後會唔會大肚婆生左個仔改名做亞成?
    朱朋

    回覆刪除
  7. xiao

    我驚大家一睇到:
    1)大隻消防員 2)兩個男主角
    會自動聯想到同志故事
    所以咪先旨聲明囉


    +++

    朱朋

    大肚婆阿朱太
    為咗紀念兩位救命恩人
    生左個仔改名做「雄風」
    全名:朱雄風
    勁!

    回覆刪除
  8. 臨近新年,張相好似唔喺咁好意頭喎。

    回覆刪除
  9. eric

    又係喎
    唔好意頭
    送牛迎虎
    衰嘢走哂

    回覆刪除
  10. 為紀念救命恩人, 我決定將bb改名為"朱宇成", 花名你知啦....
    朱朋

    回覆刪除
  11. 朱二繩

    好一個朱二繩

    食字之高
    佩服佩服!

    回覆刪除
  12. 玩食字都俾你砌到個故仔出嚟,好嘢!

    回覆刪除
  13. 呢篇咁多眼神交流,係咪做消防員要識埋讀心術㗎?

    我想卡臣用眼神示範下『第時我同盈盈生個仔,一定會改佢個名叫阿成。』係點。

    回覆刪除
  14. eben

    食字樂趣多


    ++++

    歪歪

    用眼神講呢句咁長嘅說話?
    似乎真係識讀心術先得囉

    回覆刪除
  15. 大肚婆為左紀念救命恩人,BB老豆又姓鄭,改名宇成

    扮韓星”鄭雨盛“

    ps:食得差左㖭

    再ps:咦!重播到我睇過啦

    回覆刪除
  16. naruto

    其實姓張
    替兒子改名,叫:張如城
    成為少年歌手,號稱「亞洲神童」
    2001年,灌唱片,
    主打曲是《真愛是真》和《愛意》。

    回覆刪除
  17. 巴黎

    仲有洪森
    柬埔寨總理洪森
    諗起法國又想起柬埔寨

    回覆刪除
  18. 係喇,點解要強調佢地好直~

    又要駁古呀,入火場邊會帶埋成副啤牌架!

    回覆刪除
  19. 呢二日講番果二位消防員的新聞,有感呀?

    回覆刪除
  20. 其實我覺得唔駛事先聲明主角係咪直嘅,讀者唔知估估下咪仲令個結局出人意表。

    回覆刪除
  21. largeheadboy

    「點解要強調佢地好直」?
    因為其實這是三部曲之三
    而首集「滅火青春」和二集「烈火雄風」
    都是基故事
    所以在這裡加多一句
    幽自己一默啫

    點解有副牌?
    都偽pocket size啫
    袋到啩

    ++++

    coffee

    妳真聰明
    真係有感而發

    ++++

    歪歪

    啱嘅
    你有道理
    等你嘅創作

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin