~~~~~~~~~~~~~~~~







2015年3月2日 星期一

小學雞說話


小學雞說話

今次選了十句我在小學時聽過和講過的「小學雞說話」,現在已經無人會再講。若你年紀跟我相若,大家可一起懷舊一番。

第十位:「係咁先,唔係咩呀!」
源於無線電視劇《親情》中,周潤發飾演綽號「木嘴暉」的車房仔,他的口頭禪是:「係咁先,唔係咩呀!」那個年代,電視劇具有巨大的媒體影響力。小學生最叻模仿,有樣學樣。在學校裡同學之間講:「係咁先,唔係咩呀!」蔚然成風。

第九位:「拜拜你條尾!」
譏笑同學是動物,是小學雞最喜歡捉弄同學的其中一種方法。道別時跟同學講聲「拜拜」,原本是有禮貌的表現,但加多三個字「你條尾」,把對方貶作是「有尾巴的動物科」,來突顯自己是人類的優越地位。

第八位:「講大話甩大牙!」
父母教子女唔好講大話,但他們先用一個「無科學根據的大話」來教導/恐嚇子女唔好講大話。從醫學角度看:講大話和甩大牙怎會有直接關係呢?小學同學們之間交換情報時,如一方感到懷疑,要求另一方講真話,便會說:「嗱!講大話,甩大牙吖!」希望另一方會會坦白。

第七位:「捉得到,俾個錢你買紅棗!
小學時代物質生活不似今天般豐裕,一粒紅棗已經好矜貴,值成個錢。小學生精力旺盛,喜歡玩「捉」:一個捉一個跑。逃跑一方會說:「捉得到,俾個錢你買紅棗!」但從未有人俾過錢,亦無人去買過紅棗。

第六位:「走得摩,無鼻哥!」
小學生百厭,結黨去搞破壞。如果破壞咗公物,眾人驚會受罰作鳥獸散。呢個咁危急嘅時候,竟然有一個同學仲有心情,大聲說:「走得摩,無鼻哥!」或者「契弟走得摩!」加強逃跑時的緊張氣氛。

第五位:「唔講你知,等你心思思。」
當年家計會的宣傳口號:「心思思、有件事,遇疑難,話我知。」心思思指令人忐忑不安。小學生故作神秘,拒絕告知答案或真相,讓人「吊癮」,便要說出呢句:「唔講你知,等你心思思。」。

第四位:「速速磅,唔好兩頭望!」
小學生也有金錢瓜葛:去合作社幫同學買嘢食、借錢買模型等。債主追債仔還錢,會大聲催促說:「速速磅,唔好兩頭望!」至於點解「磅水」解作「還錢或付錢」?我都唔清楚。

第三位:「地上執到寶,問天問地攞唔到!」
「路不拾遺」只是一個理想信念,現實生活好難達成得到。貪心的小學生,見到地上有失物,立即據為己有。只需說出一句:「地上執到寶,問天問地攞唔到!」便可將這罪行合理化,變成天經地義。

第二位:「閘住!反彈!無回頭!」
小學生嗌交鬥嘴,互相指摘對方,跟住就會變本加厲,說出一啲咀咒性的說話。另一方就會啟動他的防禦系統,說出:「閘住!」之餘,還要「反彈!」讓對方受返啲咀咒。最後就「無回頭!」防反彈,自己就唔會受返啦。

第一位:「我閹!」
男性小學生有一個玩兒,叫「閹」。就是把五隻手指一合,成為一個尖型的「咀」(即是虎鶴雙形拳中的鶴咀),伺機向男同學的下體偷襲,用力一轉,稱之為「閹」。玩「閹」時,同學需要配以口訣,就是嗌:「我閹!」。還有一個玩法是「校園集體欺凌」的始祖,叫「圍閹」。顧名思義,一名較孱弱的受害者,慘遭數名同學「圍著嚟閹」。玩「閹」時一定要嗌:「我閹!」把這侵犯動作合理化,否則就會被同學稱為變態佬或同性戀。


二少爺說:如果時光可以倒流的話,我希望回到中學時代,日日玩到癲!

6 則留言:

  1. 「圍閹」真係好好玩,我都希望回到中學時代,無憂無慮,日日玩到癲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 如果圍閹可以男女混合玩,我就日日都想返學

      刪除
  2. 卡臣:

    磅水,可能出自英磅,我只是猜測。因香港一些俗語,是把英語轉過來,而且是變了種。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我認為「乾爹」是來自英語的Goodfather, 乾=God

      刪除
  3. 仲有,疊膊頭,死老豆。又或者俾一d 黑氣纏身嘅人拍完膊頭,要立即撥撥膊頭,好似要掃走霉氣一樣。

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin