~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年9月17日 星期三

阿強遊羅浮宮


(網上照片)

阿強遊羅浮宮

(這篇是新寫的)

大家好!又係我阿強,好耐無同大家見面喇!今次回憶下我遊法國的羅浮宮(Musée du Louvre)

以香港為例,匯豐銀行總行、香港國際機場、啟德郵輪碼頭的設計,都是來自英國建築師Norman Foster的手筆,外國人在華人地方係威係勢,有幾可華人可以在歐洲地方揚威呢?

結果中國人終於威返次,竟然可以在法國羅浮宮廣場豎立一座由華人建築師貝聿銘所設計的玻璃金字塔,成為華人世界的一時佳話。



有人覺得具有八百年歷史、古典建築風格的羅浮宮旁邊,興建一座現代感十足的玻璃帷幕金字塔,唔新唔舊,九唔搭八,感覺不是很突兀嗎?

但當我見到年過七十的香港富商,拖著二十五歲的女藝人,其實都無話唔得架!真係世事無絕對,只有真情趣。

咁點解起嘅係「金字塔」,而唔係「金塔」、或者「金閣寺」呢?

原來羅浮宮館藏的年代是以埃及文物為起點,所以用金字塔作為人類輝煌文明起源的涵義,果然有意思。咁即係其實起座「玻璃獅身人面像」都可以喇。

法國人的文化接受能力都幾高,最初一片反對聲音,最後都成功通過,讓一座具現代特色的「玻璃金字塔」豎立在華麗的羅浮宮旁。

如果在北京故宮旁起一座現代建築物,應該起什麼好呢?



二少爺說︰香港一些古舊建築物,被保育及活化後,成為展覽場地或歷史博物館。


14 則留言:

  1. 卡臣:

    北京故宮旁邊建現代化建築,毫無疑問要建一座「春宮」,而且要去廣東省東莞請當地建築師精心設計.嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. GOOD IDEA! 一於酒池肉林,開放俾旅客一起參與,咁就happy

      刪除
  2. 喺故宮旁邊起一座西廠,訓練特務用嚟打貪,咁就大把官員有得震、冇得瞓喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 喺故宮旁邊起一座西宮,專收留二奶,防東宮尋仇

      刪除
    2. 喺西宮旁邊起一座子宮,專畀二奶d仔女住,方便d男人搵二奶之餘仲可以親子活動。

      刪除
    3. 二奶在子宮的戶外地方搞嘢,有了BB,叫「宮外孕」。

      刪除
    4. 「宮外孕」嘅小朋友出奇地俊俏,叫「宮崎駿」。

      刪除
    5. 「宮外孕」嘅小女孩,愛談風花雪月,叫宮雪花

      刪除
    6. 宮崎駿同宮雪花鍾意食辣同食雞,最愛食宮保雞丁

      刪除
    7. 宮雪花太大食,宮崎駿實在係頂唔順喇,最後自宮練神功。

      刪除
    8. 自宮傷了身體,要塗白宮痔瘡膏。

      刪除
  3. 戈个82岁嘅杨老头娶个28岁嘅女学生,杨老头自己嘅孙女又嫁俾佢嘅外父,认真乱晒大龙!

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin