~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年7月4日 星期五

翻叮靚模


翻叮

12歲的欣欣坐在客廳中,睇緊迪士尼製作的卡通片:Finding Nemo海底奇兵》,她很喜歡這套卡通片,翻睇再翻睇,今次應該是她第十次翻睇。

欣欣睡房的書枱上,放滿《Finding Nemo》的文具產品。她入睡時,經常發同一個夢:夢中跟《海底奇兵》的卡通人物,手牽手暢游於深海中。不過當醒來後,她知道這個卡通夢境不會有達成的一天。

* * * * * 

又到放暑期的陽光日子,某個星期六下午,欣欣待在家中,百無聊賴。手提電話響起,是欣欣的好朋友Fiona來電,約欣欣去石澳游水。欣欣見陽光咁好,一口答應。在衣櫃中找出一件印有《海底奇兵》卡通圖案的泳衣,往石澳出發。

Fiona和欣欣到達石澳,星期六下午,人頭湧湧。她們先到女更衣室更換泳衣,怎料平日愛食雞翼尖的欣欣,因間接吃了太多雞翼尖中的苛爾蒙,身體起了變化過份早熟。12歲的面孔但有34吋之上圍,上年買的那件《海底奇兵》舊泳衣,明顯已經穿不落欣欣豐滿的身體。幸好Fiona剛帶多件spare泳衣,可以借給欣欣。那是一件bikini泳衣。欣欣從未穿過bikini,今天放肆一次偷偷穿上,心裡有點「騰雞」。

兩人換上bikini走到沙灘上,見到很多人聚集在某處,應該是有event舉行。好奇的Fiona拉著欣欣,鑽入人群中,見到原來是雜誌搞「街頭snap shot」。專業攝影師和模特兒公司,在石澳找有潛質的少女拍snap shot,如果適合的話,有機會簽一份模特兒合約,成為「水着靚模」,繼而踏上娛樂圈。

Fiona朝思暮想成為「靚模」,希望名利雙收,立即要walk in報名,但又膽怯揾人陪,強行拉欣欣一起參加壯膽。欣欣比較單純加上家教嚴厲,驚俾父母知道自己參加呢種拋頭露面的水著比賽,仲著得咁少布,一定被父母鬧餐死!欣欣耍手扭頭拒絕,但她又點敵得過Fiona打出的友情牌?Fiona苦苦哀求下,兩人到登記處排隊報名。

參加者需填寫一份表格,填上姓名、年齡、聯絡方法、三圍數字、喜愛食物、音樂、偶像等資料。欣欣害怕給父母發現,亂填一通。

輪到欣欣拍snap shot時,模特兒公司的casting負責人Gary,他站在旁邊問參賽者一些簡單問題,了解參加者的性格。
Gary問欣欣:「妳叫乜名?」
「我叫阿yan (假名),」
「咁妳有無英文名?」
欣欣隨口亂講:「Veronique」(Veronique是她班中最乞人憎的女同學)。
「噢!咁我叫妳Veroniquebaby……妳鐘意邊位電影明星?」
「電影明星?無呀!我只鐘意睇卡通片,尤其係《Finding Nemo》。」
一講到《Finding Nemo》,欣欣便停不了口,講得眉飛色舞!她天真爛漫又滿臉興奮的表情,被攝影師捕捉下來。

* * * * * 

一週後,在模特兒公司的會議室內,Gary初步揀了五位較出眾的美少女,交給美術總監過目。其中一位將會出線成為「靚模」。而欣欣和Fiona都不入圍。

美術總監看完那五張相後,覺得她們太典型、庸俗、矯揉造作,周街都係、毫無特色。總監親自在「不入圍相堆」中再找,結果就一眼被欣欣那張「幼齒相」所吸引。「佢夠純又大波!一於要佢!」原本落選的欣欣,幸運地被總監「翻叮」,可以做「靚模」,做真正的「翻叮靚模」。

Gary立即找出欣欣填寫的表格,但電話電郵都是欣欣亂填,當然找不到欣欣。而Gary不知道Fiona是欣欣朋友,所以沒有從Fiona入手。人海茫茫,如何尋找欣欣?但美術總監落了order,就一定要用盡辦法找回這位「準靚模」,Gary雙手抬頭,苦苦思量,誓要「Finding ○靚模」!

Gary記得影相那天,她報上的名字是「Veronique」,又喜歡《Finding Nemo》。Gary靈機一觸,在電腦搜尋器打入Key Word:「VeroniqueFinding Nemo」,結果找尋器search到欣欣的facebook(談及VeroniqueFinding Nemo)Gary再經messager聯絡上欣欣。

好似一般選美故事咁,欣欣無心陪人參加,結果朋友落選,自己就當選。欣欣有機會當「靚模」,最初都驚家教嚴厲的父母會反對,怎料父母知道後,比欣欣更開心,大表支持!終於可以做「星爸星媽」。幻想到女兒賺大錢,買名車買大屋給父母,最後嫁俾地產商太子爺,生個集團承繼人,妻憑子貴。

當美術總監接見欣欣時,知道她年僅12歲,大讚前途無可限量,一定可以攻陷廣大「毒男」的心靈和鈔票。正如總監所料:欣欣的新登場,令她成為「靚模新貴」,出寫真集、接受訪問、做代言人。欣欣一放學就即刻接job,學業放在一旁。

欣欣把自己facebook中的《海底奇兵》卡通人物相片換走,post滿「擺出V字手勢可愛水著自拍照」。以前的天真純潔加添一點sex appeal。毒男到欣欣facebook fan page的點擊率,倍數遞增。

* * * * * *

一年後,又到暑假,改名成Veroniquebaby的欣欣,仍然人氣高企。公司通知她,剛替她接到一個job:到迪士尼公園替《Finding Nemo 3》做電影宣傳,Veroniquebaby將會和人扮的卡通人物做騷。欣欣聽到這個好消息後十分興奮,一年前的夢想,終於可以夢境成真。

原本歡天喜地的欣欣,在她替《Finding Nemo 3》做宣傳騷後,發覺其實幾幼稚無聊。這也難怪,經過一年娛樂圈的漂染後,欣欣睡房中的書枱上,《Finding Nemo》的文具產品早已掉落垃圾筒,現在卻擺滿一枱化妝護膚品和首飾。

由《Finding Nemo》到「翻叮靚模」再到「Finding ○靚模」,大抵欣欣的命運中,早已寫下伏筆。


二少爺說︰這篇寫於流行的靚模的2009年,5年後的今天,靚模書展出寫真,搞吓緋聞出C1,被淘汰的就去做sales或 waiter

12 則留言:

  1. 卡臣:

    喺喎!成班靚模去哂邊呢?真喺人間蒸發咁喎!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔係呀,今年香港書展出寫真,有啲就繼續拍「喜愛夜浦」

      刪除
    2. 卡臣:

      哦!班靚模仲咁有韻味!我開始翻譯一篇講女人偷食的文章.文章結尾有數十則留言,嗰班女人嘅留言至嚇窒我.偷食都大義凜然,唔止「喜愛夜浦」,直頭可以叫做「戀上你的咕咕」,喺洋妞至可以講到咁坦白。

      刪除
    3. 好嘢噃! 直情要「吞噬你的咕咕」

      刪除
    4. 卡臣:

      嗰篇嘢嘅作者喺男人,比班留言嘅女人罵到飛起,爆埋粗㖭。話唔定我譯咗出嚟,都比啲港女鬧到飛起。

      刪除
    5. 港女鬧到飛起啫,港男會讚呢。

      刪除
  2. 卡臣,
    版頭張相係咪長州東灣,遠景係華威酒店?好耐無去過......>.<!

    回覆刪除
  3. 我諗起多年前嘅李蘊,學生妹著濕身衫影某雜誌嘅封面,出咗街之後好大迴響,d人又話禮樂崩壞呀,搵細路女影性感相係道德淪亡呀咁,之後兩母女哭訴被雜誌職員誤導先會影呢輯相。但實情究竟係兩母女畀雜誌職員誤導,定係大眾畀兩母女誤導呢??

    o靚模中我就最欣賞娜姐,雖然佢個樣唔算靚,身材有少少唔算天然。但佢的確係醒目仲違反咗「o靚模第一定律 - 波大冇腦」添。 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 講起李蘊,我覺得佢識製造talking point,濕身果陣自己唔知咩! 而家d藝人都同娛記夾做新聞

      娜姐...做內衣老闆娘,唔使再除,搵第一桶金便可發圍,同埋識離場,咁就可安享晚年

      刪除
    2. 偽人同娛記夾埋做新聞是常識吧,濕身條橋話唔定係佢阿媽度出嚟添喇。 :)

      娜姐揀做內衣真係醒,用盡自己身材同形象嘅優勢,佢仲親力親為,自己做埋內衣代言人,唔洗畀人賺一筆,佢著出嚟仲好有說服力添。

      如果加埋用緊洗面奶嘅造型照,一定好有noise呀。

      刪除
    3. 係呀,新一代只識除,過多一陣,新一批更年輕更大膽,便取替了上一㧗

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin