~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年1月17日 星期五

男女通殺

男女通殺

吃自助餐的時候,各式各款的食物放在長枱上,擺設得琳瑯滿目。
對於一個食素的顧客來說,枱上的肉類與他無緣、
對於一個只食肉的顧客來說,枱上的菜蔬跟他無關係、
對於一個既食肉又食菜的顧客來說,枱上所有食物都可供選擇。

一個只愛男人的女人,她只會考慮找男人做自己的情侶、
一個只愛女人的男人,他只會考慮找女人做自己的情人、
但一個既愛女人又愛男人的男人,他就可以找女人或找男人來做自己的愛侶。
雙性戀的彈性和自由度,較異性戀的為高和闊,可追求的對象相對地增多。男女通殺,這是雙性戀者的優勢。

    * * * * *

Leo是一名雙性戀者。他在唱片公司的製作部工作,負責聯絡唱片封面攝影、內頁包裝設計、文字校對等後期工作。

Leo心目中有兩個心儀對像:宣傳部的Amy和設計部的Johnson
Amy24歲陽光燦爛的青春少女,愛時髦打扮,她最愛的明星是梁朝偉。
Johnson27歲健身古銅男孩,牙齒雪白。Johnson說話溫柔,舉止幽雅。他喜愛聽林憶蓮。頭有金城武的月曆。Leo直覺相信Johnson是一名男同志。

Leo藉工作可以經常接觸到AmyJohnson
LeoAmyJohnson保持著曖昧關係。
Leo想進一步向其中一人表白,兩個目標,如果遭任何一個拒絕,還有下一個對象,總之,兩個之中一定可以揀中一個。

Leo心目中的首選是AmyLeo找個機會,約Amy放工後去吃晚飯。在餐廳中LeoAmy進行試探,怎料旁敲側擊一番之後,Amy說一早已有男朋友,只不過沒有公開而已。Leo雖然失望,但換一個角度看,是上天替Leo選擇了Johnson

    * * * * *

第二天,LeoJohnson放工後去酒吧飲嘢。在酒吧中LeoJohnson旁敲側擊,摸石過河,由黃耀明、林憶蓮、何韻詩講到Ricky MartinJohnson愈講愈興奮。

Leo問到愛情,Johnson終於酒後吐真言:「其實我同….宣傳部嘅Amy….拍緊拖…..
Leo衝口而出:「吓?!你扮基溝女?」
Johnson:「唔係呀!…..不過….男女都得…..
Leo:「….….
Leo面前的Johnson,頓時由追求對象變成了自己的情敵。

雙性戀者以為自己的優勢在於男女通殺。殊不知,當身邊的競爭對手也同樣是男女通殺的時候,這個「男女通殺」的優勢便立即消失。



二少爺說︰我認識的某些年輕lesbian,長大後都跟男人結婚生仔。

12 則留言:

  1. Leo去同AMY講,佢男朋友喺BI,如果AMY介意就有機會啦。

    回覆刪除
  2. 卡臣:

    我最近在心理學雜誌睇過一篇文章,一個三十多歲的男人,已婚和有兩名子女,但佢阿媽喺一名雙性戀者。

    喺佢兩歲嘅時候,佢阿媽同佢老豆離咗婚,跟住同一個女人同居。兩個女人將佢撫養成人。

    佢喺七歲時,被同學嘲笑佢,話佢阿媽喺同性戀。佢就問番啲同學:『So what?』

    呢個男人講,話同性婚姻只會令子女變成同性戀者,是荒謬的。佢自己好尊敬佢阿媽,但自己就喺一名異性戀者。

    回覆刪除
    回覆
    1. 有道理,尊重母親,尊重自己,別人眼光,who cares?

      刪除
  3. 二少爺,

    TBG嘅質素通常都畀女異性戀者高,你就好喇,識咁多個。 :)

    不如嚟個三人行喇,咁咪皆大歡喜囉。 :p

    回覆刪除
    回覆
    1. 我識得TBG又如何!
      蛋家雞見水,睇得唔食得

      刪除
  4. 食得多打针鸡、化学嘢、变种基因蔬果,同埋细细个打埋D乜乜物物预防针,搞到D人男不男,女不女,总然之系有甘乱得甘乱,乱晒大龙!尼D就系cabal group 要控制全球人口嘅阴谋咯!

    回覆刪除
  5. 卡臣,
    昨晚睇"白蛇傳"... 原來唔止男女可以通殺, 人同妖怪都可以... 愛情呢家嘢真係利害^^!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我在酒樓都有睇呀,人妖,人獸都有呀,世界之大。

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin