~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年10月9日 星期三

回望這一段人生



回望這一段人生



(這篇是新寫的)

一名50歲中年漢步入一間茶餐廳,四周眺望,神情唏噓。一名50歲中年伙計招呼他坐低,中年男士叫了一個奶茶。中年伙計送上奶茶,中年男士主動跟中年伙計搭訕。

中年男士向中年伙計唏噓地說︰「唔講你唔知,呢間茶餐廳其實係我嘅,因為我炒燶樓,破產,被迫賣咗間茶餐廳,而家自己去做保安員。」講完後,中年男士深深地嘆了一口氣。

中年伙計聽後,向中年男士唏噓地說︰「唔講你唔知,其實我有幾間廠喺深圳,因為雷曼股災破產,被迫賣哂啲工廠,而家我喺度做茶餐廳伙計。」講完後,中年伙計也深深地嘆了一口氣。

兩人相對無言。


二少爺說︰ 回望半生,唔多唔少都有啲後悔事情。

18 則留言:

  1. 睇完後,我也深深嘆了一口氣,跟著留言。

    唉,呢篇嘢真係睇到我好唏噓呀,好似睇緊自己咁,失敗嘅人睇到失敗嘅故事特別有共鳴。

    回覆刪除
    回覆
    1. 失敗?幾時輪到你呀?大把人塾你底啦,比上不足比下有餘咁囉。

      刪除
    2. 唉,你睇我好啫,睇唔到我失敗嘅一面。

      刪除
    3. 唔好咁多負能量...業力影響周圍架

      刪除
  2. 唔知我到咗五一歲時,又會點呢?

    回覆刪除
  3. 「唔講你唔知呢,其實blogger係我創辦的,因為炒科網股炒燶左,賣晒D股份去還債,而家周圍搵blog睇下。」

    回覆刪除
    回覆
    1. 「唔講你唔知呢,其實TVB叫我參加《盛男大作戰》做媒,但因為我的外型太GAY,被監製拒絕了,而家晚晚夜浦麻醉自己。」

      刪除
  4. 唔講你唔知,其實我有幾十億身家,因為手痕輸晒,被迫賣晒啲珠寶,而家喺度做莊荷!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔講你唔知,其實我大陸偷渡落嚟,無錢,因為淘古井,而家上了岸,但最近離婚,住返劏房!

      刪除
  5. 卡臣:

    唔講你唔知,其實我喺女人嚟㗎!不過唔知點解,下面多咗嚿嘢,上面就少咗兩嚿嘢囉!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔講你唔知,其實我投胎應該做一個有七吋長嘅男人,不過唔知點解,計錯數,打咗個五折,唉!

      刪除
  6. 係咪想笑死人呀,你地 !

    唔講你唔知
    其實我以前有十幾隻飛機
    放吓放吓無鬼晒
    家陣要坐艇

    回覆刪除
  7. 唔講你唔知,其實我是一個法國人,不過對中國文化有興趣,學中文,其實我金頭髮架

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin