~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年10月21日 星期一

叉燒包



叉燒包



(這篇是新寫的)

一班同事中午去茶樓飲茶,大家order的點心陸續送到,同事們正大快頤。唯獨是某男同事order了三籠叉燒包,只來了兩籠,欠一籠未到。男同事叫部長來,指著說︰「部長,嚟少籠飽呀!」


五分鐘後,侍應送上點心︰「先生,你叫嘅小籠飽呀。」
男同事呆了。


二少爺說︰我最愛是

16 則留言:

  1. 一個人食三籠,即係九個叉燒包,小心食懵佢喎。

    回覆刪除
  2. 我最愛係流沙奶皇包,不過唔係間間整得好,有間叫「新星」嘅酒樓整得very good。

    回覆刪除
    回覆
    1. 流沙奶皇包我都like喎,最緊要夠熱,食到殊殊聲咁!

      刪除
    2. 係呀,一凍咗d餡就唔流㗎喇,一定要趁熱食,我之前試過一次食三個,食到超飽。

      刪除
    3. 我覺得流沙奶皇包配熱咖啡就認真一流。

      刪除
  3. 为何他呆了?
    叉烧包,趁热吃就好吃。

    回覆刪除
  4. 卡臣:

    奶皇包太熱,條脷都熱損。

    回覆刪除
  5. “点解净系黎左两笼,仲有一笼呢?”

    讲多句都懒,所以就摆乌龙咯!

    回覆刪除
  6. 部長明知他愛吃叉燒包,卻偏不給,吹咩。

    回覆刪除
    回覆
    1. 基於一男子因素同保秘原因,所以循序漸進先俾叉燒包,正仆街部長!

      刪除
  7. P K部長話: 我知你準備好晒想食义飽! 我唔鍾意你食咁多,吹咩!

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin