~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年10月4日 星期五

褻瀆謠言


褻瀆謠言


(這篇是新寫的)

大家好!我係二少爺啊。今次介紹一首1984年的英文歌,即是29年前的一首舊歌。主角是Depeche Mode “Blasphemous Rumours”

* * * * * *

歌詞內容大慨如下︰

一個16歲的少女,擁有大把青春本錢。但她覺得人生苦悶無趣,割脈自殺。上天憐憫她,救得返、少女死唔去,感謝主。

少女的媽媽忍著淚水,點了16支蠟燭,插在生日蛋糕上,送給女兒。媽媽對著曾經輕生的女兒,總會怪責自己,媽媽為了女兒,又跪下向天父祈禱。

正所謂︰「求得神多自有神庇佑」,媽媽祈禱了兩年後,女兒在18歲那年信了基督耶穌,重新愛上這世界,開始新生活。怎料當一切轉好之際,女兒就在交通意外中給汽車撞死了。

這個夏天,女兒逝世。鳥兒在天空唱歌,突然下起雨來,媽媽的眼睛再次滴出淚水。上帝對自己的女兒的生命,開了一個大玩笑。講完。

* * * * * *

生命真難以捉摸,當女主角厭世想尋死的時候,上天就唔俾佢死,要留佢在世上繼續痛苦吓。好啦!當女主角兩年後信了主之後,開始愛惜生命之際,上天就要妳死,真係估你唔到。

這故事正如佛家所講的「無常」,想死的未必可以死得去,唔想死又未必可以留在世間,無常理可循。而我最喜歡的一句歌詞是︰「Hit by a car, ended up on a life support machine」。最諷刺的是發明汽車來改善人類生活質素,而汽車亦可以殺人。充滿儒家荀子「水能載舟、亦能覆舟」道理。一首29年前的英文歌,竟然已有佛理和儒學思想。

既然大家都知道生命無常,咁大家以後做人做事,就唔好讓自己後悔啦。

大家不妨聽聽呢首可能年紀大過你嘅英文歌。歌中加入很多「打鐵」、「剪刀」、「金屬敲擊」的聲效。





Blasphemous Rumours – Depeche Mode


Girl of sixteen, whole life ahead of her
Slashed her wrists, bored with life
Didn't succeed, thank the Lord
For small mercies
Fighting back the tears, mother reads the note again
Sixteen candles burn in her mind
She takes the blame, it's always the same
She goes down on her knees and prays
I don't want to start any blasphemous rumours
But I think that God's got a sick sense of humor
And when I die I expect to find Him laughing
Girl of eighteen, fell in love with everything
Found new life in Jesus Christ
Hit by a car, ended up
On a life support machine
Summer's day, as she passed away
Birds were singing in the summer sky
Then came the rain, and once again
A tear fell from her mother's eye
I don't want to start any blasphemous rumours
But I think that God's got a sick sense of humor
And when I die I expect to find Him laughing


24 則留言:

  1. 終極一點來說,只有能勝過死亡,才有真正的盼望。

    回覆刪除
  2. 人生無常,有好多時候你唔想要一d嘢,個天偏偏會放喺你面前,到你心態改變咗,想要嗰樣嘢,個天又突然之間攞走佢喎,幾咁玩嘢呀。

    所以我哋要學懂珍惜,無論係人又好、物件又好,到你失去嘅時候至嚟後悔就太遲喇。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,愛情如是,不喜歡的就喜歡你,你喜歡的不喜歡你,蒼天啊~~乜咁玩嘢呀!

      刪除
    2. 如果係樣靚身材正、性格似綿羊嘅話,我應該會由「不喜歡」變成「喜歡」嘅。 :p

      刪除
    3. 係喎,漏咗最重要一環添,咁最好就性格似綿羊,性愛如狼虎喇。

      刪除
  3. 卡臣:

    美國平均每個成年人有幾支槍,你話是「保命」還是「害命」呢?

    統計數字:
    美國每年有大約19,000人死於用槍自殺.有大約12,000人被槍殺。

    回覆刪除
  4. 一聽首歌即刻時光倒流, 想想吓29年時間真係好似轉眼就過...真係要珍惜每日時光>.<!

    回覆刪除
  5. 卡臣, Give you five? 冇問題目...YEAH!!! 80年代真係仿如昨日...

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin