~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年8月21日 星期三

因今宵的我可共妳唱 – 上集


因今宵的我可共妳唱 上集



(這篇是新寫的)

樂壇有一單娛樂新聞:90年代女歌手Pansy和新晉女歌手Camy,兩人樣子好像餅印一樣,十足十兩母女。

Pansy今年37歲了,但仍保養得宜,得天獨厚,令她仍有童顏和幼滑皮膚。Pansy情路崎嶇,由90年代出道至今,幾段感情都無疾而終,Pansy沒有結婚也沒有子女。

18歲的Camy,樂壇新人,父母是商人,在大陸設廠,有點家底。Camy喜歡唱歌,經世叔伯介紹下,簽了唱片公司。她自中學時代,已給同學說她貌似PansyCamy在校際歌唱比賽,也喜歡模仿Pansy,專揀她的歌參賽。

PansyCamy分別隸屬兩間不同的唱片公司。香港樂壇死氣沉沉,兩間唱片公司的宣傳部決定跨公司合作,促成PansyCamy合唱一曲。新歌內容是講「母愛」,歌名叫做《因今宵的我可共妳唱》。

PansyCamy的合唱,是兩人各自在自己的錄音室錄歌,再把母帶交給engineermixing。所以「兩母女」仍未有真正碰過面。

* * * * * *

因為兩人樣貌相似,這條「合唱橋」果然被觀眾受落,歌曲在母親節前推出,大受歡迎。

城中某天后將會舉行演唱會,天王請PansyCamy當任表演嘉賓。造就兩人終於要見面,一起練歌。

Pansy在助手陪同下,終於來到studio見到CamyCamy由父母陪同前來,因為Camy的父母也是Pansy的歌迷。他們想一睹Pansy的風釆。

PansyCamy初次見面,大家也很友善,熱情握手,講一些客氣說話。

其實PansyCamy的父母,心裡都很忐忑,因為他們的過往,都有一段不可告人的秘密。

19年前,Pansy是生活在東莞的一個18歲姑娘,她在內地卡拉OK當侍應……

待續

二少爺說:每個人都有一些不可告人的過往。

16 則留言:

  1. 嘩,你最近好多靈感咁喎,成日都有新作嘅。

    我要將你嘅故事數字化先:37 – 18 – (10/12) = 19

    以下內容純粹靠估,如果唔小心劇透咗就del咗佢喇。 :)

    中港商人有日番大陸同一班客人去唱K,佢飲大咗,見到樣貌娟好嘅女侍應,於是色心起,搞大咗人哋個肚。女侍應唔忍心落咗個bb,最後生咗出嚟,但係自己又冇本事養。中港商人出於內疚,帶咗個bb女番屋企,同埋畀咗一筆錢個女侍應。另一方面,中港商人嘅太太原諒丈夫,仲當個bb係自己親生女咁樣養大添。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈!大師果然係大師,料事如神,不過我唔會刪去你這一留言。


      另外,靈感不會叩門,我主動找它。

      刪除
    2. 哈哈,可能我估錯呢,等你嘅「下集」。

      你咁主動去搵,唔通「靈感」係一個樣靚身材正嘅女仔嚟嘅?

      刪除
    3. 今晚先睇張家輝,之後再嚟睇你下集,非常充實。 :)

      刪除
    4. 好好睇呀!
      hello darkness my old friend

      刪除
  2. 哈哈,我都覺得Camy 係 Pansy 個女添!

    回覆刪除
  3. 卡臣:

    現實中好有可能,雙方父母會是對方的前夫和前妻.

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin