~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年8月30日 星期五

打工仔話…

多謝desertfox送我相片。
打工仔話



《老細話》之後,為了持平起見,今次輪到講「打工仔話,我作為打工仔的一分子,數一數身邊同事愛講乜?


第十位:「新人靚唔靚呀?」
同事與同事,每日要相對大約8-10小時,梗係想同事個様好啲靚啦。所以當一聽到有新同事上任,同事們第一時間爭相打聽:「新人靚唔靚呀?」「?個女新人之前做過空姐?!」男同事一聽到,立即執乾淨自己張工作枱,同埋執一執自己個outlook

第九位:「佢行開咗!」
無論有客來電,抑或有人親身過嚟人,如果位同事咁唔喺個位度,隔籬位同事就話:「佢行開咗!」再追問:「咁去咗邊吖?」同事答:「唔知喎!」唔通咁老實話俾你聽:佢遲到仲未返到公司,或者下午去咗蛇王咩?

第八位:「幾時掛八號?」
打風季節的其中一個熱門問題:「幾時掛八號?」早上收音機一話下午可能掛八號,同事即刻約人下晝去街,唱K睇戲篤波,Lunch返嚟立即問「幾時掛八號?」可惜香港有力場保護,放工後先掛八號、返工前落波,徙添交通狀況更加混亂。

第七位:「老細今日心情唔好!」
其實老細日日心情都唔好架啦!見怪不怪。但同事們都慣將呢句說話掛喺嘴邊,提醒同事唔好行差踏錯,收歛一吓。「老細今日心情唔好!你唔好咁揚喺度玩facebook啦!」否則就有可能被老細就地開拖。

第六位:「夠鐘食晏!去邊度食好呀?」
每日Lunch前,大家都頭痛今日去邊度食飯好?唔想揸主意或懶得諗的同事,先發制人問:「今日去邊度食好呀?」「飲茶?」、「茶餐廳?」、「泰國?」大家最初都話:「你話事啦!」、「無所謂!」結果最後就嫌呢間難食嗰間無位!「一早都話唔嚟呢間架啦!」、「早知就唔嚟!」爭先事後孔明一番!

第五位:「今晚放工去邊?」
接近放工的時候,同事們特別精神!執嘢準備走或者在lift口等電梯時,同事問:「今晚放工去邊?」啱路就一齊夾錢坐taxi,或者車隨便兜埋。另外,如果某同事那天穿得特別隆重,同事都會八卦問:「今晚放工去邊?約咗邊個吖?」

第四位:「咁耐都未出糧嘅?」
除非是即時支取時薪的自僱人士,否則月尾最常聽到的一句說話,就是「咁耐都未出糧嘅?」「我窮到就快連電話都要cut!」。反映同事們很少有儲蓄習慣,發窮惡,又或者,其實是他們扮窮,以防止其他「真係窮的同事」問佢借錢。

第三位:「搞緊!差啲咋!」
老細催促下屬完成工作,或查問工作進度,下屬口震震地回覆:「搞緊!差啲咋!」其實十劃都未有一撇,拖住老細先,再諗有乜辦法搵其他人幫手。

第二位:「我諗我有啲唔舒服,今日返唔到。」
假期翌日,玩樂過度,十分疲累,不如攞病假蛇王一吓。壓低把聲,扮痛苦致電回公司:「我諗我有啲唔舒服,今日返唔到,」留意:「我諗我」(I think I am…)有推測的意思,意思是:自己可能一時估計錯誤,以為自己有病,所以不算是存心欺騙公司。

第一位:「最多咪唔撈!」
打工仔受了老細氣或者客人的怨氣,激起把火!大嗌:「最多咪唔撈!」但嗌完又無辭職者,大有人在。唔通為咗即時走人,大拿拿攞錢出嚟補返俾老細咩?!嗌咗出嚟!渲洩完股怒氣!咪乖乖地返回坐位繼續做嘢。但隨着經濟好轉,都有人嗌完之後,就跟手打辭埋封職信。而「最多咪唔撈!」中的「唔」字和「撈」字之間,通常會加多一個「L」音的廣東助語詞來加強語氣。


二少爺說︰一個辦公室的愛情故事。

10 則留言:

  1. 老老實實,呢十句說話,你講得最多係咪「第一位」嗰句先? :)

    回覆刪除
  2. 而「最多咪唔撈!」中的「唔」字和「撈」字之間,通常會加多一個「L」音的廣東助語詞來加強語氣。

    不能同意更多。

    回覆刪除
  3. 通常D人講第二位「我諗我有啲唔舒服,今日返唔到。」, 都會話肚痛、頭痛等, 真係死無對症, 第二日見到佢生生猛猛你都吹佢唔脹.

    回覆刪除
    回覆
    1. 或者,如果星期二告病假,星期一就戴下口罩扮咳。

      刪除
  4. 俾老细炒左鱿鱼,临走前,大大声话:呸!未惊过,东家唔打、唔系就打西家咯!

    回覆刪除
  5. 卡臣:

    有一啲白人,比老細「拂拂聲」鬧完,真喺會遞辭職信。我就真喺諗唔明,唔通佢哋未聽過拂拂聲?

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin