~~~~~~~~~~~~~~~~







2015年7月6日 星期一

極速


極速

阿偉在銅鑼灣茶餐廳做侍應,每晚凌晨2時才下班。家住元朗的阿偉,喜歡搭「亡命van」返屋企,貪佢夠快。由開車到落車,只需25分鐘。

在小巴車廂內,有乘客喜歡玩電話、打機、睇漫畫、聽歌等等。但阿偉一定會選擇瞓覺。因為阿偉覺得他始終有一天會「命喪在亡命小巴手上」,如果他在神智清醒的情況下遇上車禍,他會承受極度的驚恐和身體痛楚,折騰一番才死去,十分恐怖。但如果阿偉是在睡眠中遇上車禍,他便會在無知覺無痛苦中死去,既然要死,死都要死得舒服嘛。

加上阿偉工作勞累,一坐低便可以瞓著。阿偉是在元朗小巴總站落車,通常阿偉會被司機叫醒佢落車。阿偉在小巴睡覺的習慣,十年如一日,到目前為止,Touch wood講句,他都未遇過任何交通意外。

* * * *

阿偉這晚放工,深夜2時半踏上「亡命小巴」。阿偉通常會望一望司機,評估一吓佢手車會有幾辣。是晚這個後生司機剷punk頭又紋身,周身穿滿金屬環,加上一件鍋釘爛皮背心。這名司機列入「三級危險人物」。阿偉坐下,閉上眼晴,等了幾分鐘後,感覺到小巴開車離站了。

司機選播的勁歌是鄭伊健的《極速》,司機突然扭大聲:「誰敢來踩界 」車廂內瞓緊的阿偉被佢嘈醒咗。唔知點解今晚阿偉失眠,想瞓都瞓唔返。阿偉雖然閉上眼晴,但聽到路速器「咇咇聲」狂叫,應該有140米。阿偉產生莫名的恐懼,唔通個天暗示俾我知:今晚會炒車?命喪公路上?唔通冥冥之中自有主宰?

阿偉張開眼晴,想望一望架小巴去到邊?原來小巴已經駛出大欖隧道,還有五分鐘車程便可回家,希望無驚無險啦!阿偉正想再閉上眼晴時,突然「砰!」一聲巨響!小巴失控高速撞埋石壆,反彈翻車越過對面行車線,一間貨車迎面撞埋小巴。十六位乘客加埋司機在車廂內如骰盅內的骰一般,亂成一團,無戴安全帶的乘客撞向玻璃窗,血肉橫飛,痛苦嘶叫。阿偉最唔想發生的事情,今晚終於發生在自己身上,自己被夾在前後兩排座位之間,肋骨拆斷,大量出血,真係好痛呀!阿偉昏迷了。

* * * * 

阿偉再次甦醒過來,天花板不是醫院病房,身上沒有插上喉管。只見到小巴車廂頂的昏暗黃燈,小巴司機:「喂!總站啦!落車呀!」原來阿偉上車後便睡著,司機播鄭伊健《極速》那段情節,全是夢境。自己已經安全抵達元朗小巴總站。

嚇得阿偉全身冷汗,立即執返身彩落小巴。阿偉心忖:「頭先好恐怖呀!嚇死我!」口乾頸涸,他想到7-11買嘢飲,要定一定經。

當阿偉行到便利店門前,突然一間房車以高速剷上行人路,「砰嘭」一聲!直將阿偉撞倒,他被夾在車頭和便利店外牆之間,肋骨拆斷,大量出血,真係好痛苦呀!

阿偉希望這一幕也是夢境,可惜痛楚比剛才所受的痛苦大10倍。真是痛到入心入肺,真的假不了!今次嚟真。阿偉臨死前見到擋風玻璃內的金毛司機,鼻頭染有白色粉末,那名呆滯的索K司機,誤將油門當Break,剷上行人路撞倒阿偉。阿偉垂死前說:「唔通冥冥之中自有主宰?」

阿偉原本以為可以死得舒服,結果他一生人中要前後經歷「兩次死亡折磨和痛楚」後才可以死去。命運總愛跟世人開玩笑。



二少爺說︰是禍躲不過。

6 則留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin