~~~~~~~~~~~~~~~~







2015年7月29日 星期三

呢個大家姐,呢個二家姐,呢個四家姐 – 上集


呢個大家姐,呢個二家姐,呢個四家姐 上集

六十歲的陳老太,跟小女兒Connie同住在屋邨一個小單位內,丈夫陳先生二十年前已經病死,剩下陳太在工廠做車衣女工,一手辛辛苦苦捱大五個女兒,供書教學。現在連最細的女兒都投身社會工作,陳太終於可以退休。

早年陳生要追個仔,結果生了五個都是女,陳生因為經濟負擔太重而放棄再追仔。一家七口塞在一個屋邨細單位內。大女讀到中三、二女讀到中五,便盡快工作,盡快拍拖、盡快結婚,盡快搬離這狹小空間。有老公養,可減輕陳家經濟負擔。

三女半工讀,自己供自己讀書,大學畢業後,在「樂施會」工作,去了非洲長駐工作。幾年都唔返香港一次,甚少聯絡。

四女嫁給一個金山阿伯,貪佢可以搞移民美國,四女在三藩市定居,替丈夫生了四個仔女。

五妹就是Connie,剛剛在理工大學紡織系畢業,在長沙灣做「採購員」,穿梭香港東莞兩地,工作繁忙,天天加班。有時連假期也要回公司工作,簡直收買人命。

某個晚上,Connie的大學同學上Connie家,因為Connie工作太忙,同學願意幫Connie歸還大學畢業袍。同學望著牆上的一家七口全家福照片,Connie向同學逐一介紹家庭成員。

Connie指著相中人:「爸爸二十年前癌病過身了。媽媽跟我同住,她已經退休。」

朋友望著五姊妹,說:「五姊妹個樣都似足媽咪個樣喎,餅印一樣。」Connie點頭:「係呀,五官面型輪廓都十足十似媽咪。」

Connie繼續說:「呢個係大家姐,跟丈夫搬上深圳,佢哋都喺深圳工作同生活,生咗一個仔。」
「呢個係二家姐,同丈夫住喺天水圍,街市擺檔,生咗一仔一女。」
「呢個係三家姐,做樂施會,去咗非洲做嘢,幾年都唔返嚟一次,好少聯絡。」
「呢個係四家姐,嫁咗去三藩市,跟金山阿伯生咗四個仔女。」

四位家姐都好少好少回娘家探媽媽,Connie加班到深夜,母親辛勞半生,老時換來在家中孤伶伶,真係幾慘架。

* * * * 

母親每年都有參加社區中心舉辦的「老人驗身」計劃。今年母親的血液報告有異樣,需要再驗真啲。結果….證實陳太患了肝癌,仲係第三期,除非有人肯捐肝,否則無得救。

Connie下午在辦公室知道此消息後,但工作纏身,待晚上九時下班後才回家看媽媽。媽媽躺在床上,辛勞半生,踏入生命最後階段,沒有怎樣享過清福,老人家不禁流下兩淌眼淚。

待續


二少爺說:一生人只有一個,血脈會跳得那樣近。

6 則留言:

  1. 唉,快D call d女番嚟香港探阿媽喇~~~

    真唏噓,勞碌大半生,老來仲要生癌 :'(

    回覆刪除
    回覆
    1. 父母仍在的話,就要孝順喇

      https://www.youtube.com/watch?v=7Dgn97v3q28

      刪除
    2. 演慈父做好爸爸喎,做得好好吖,有冇獎攞先?另外,個細路女好靚好得意喎。

      阿女16歲,仲準備蛋糕等佢番嚟,佢應該同D fd玩通頂喇,要教佢小心為上呀。

      刪除
    3. 冇攞奬,不過是一次很好的拍攝經驗,那妹妹好靈架!
      16歲,應該失守了

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin