~~~~~~~~~~~~~~~~







2015年6月19日 星期五

唱K備忘錄


K備忘錄

K場的301號房內,十名男女一邊唱歌、一邊吃K Buffet。好熱鬧好高興。

有時候,一大班人去唱K,總有一兩個人唔願唱K,只是坐著一旁看MTV或聽朋友唱。雖然他們沒有唱歌,但埋單時他又願意夾一份錢。

301號房內,有人搶咪有人齋聽歌。Steven就是一個唔唱歌只湊熱鬧的聽眾。他吃過buffet後,靜靜地坐在沙發上。現代都市人點會俾自己空閒無嘢做呢?Steven拿出電話玩。Steven一上網就耷低頭忘情咁玩,唔理其他九個朋友唱緊乜玩緊乜。

一小時後,Steven人有三急,起身去廁所。他一邊行也是一邊望實電話屏幕,慢慢行去洗手間。就算小便時,也是一手拿電話一手「咩」呀。

完事後,Steven一邊玩電話一邊行回房間,打開房門就坐低,繼續WhatsApp

坐了一陣,Steven雖然忘情咁WhatsApp,但他發覺有人唱緊英文歌。咦?奇怪啦!Steven啲朋友從來唔唱英文歌喎!Steven將視線移開電話屏幕,慢慢若無其事咁望一望房內其他朋友,心叫「Shit!入錯房!」原來Steven傻吓傻吓,在暗黑走廊入錯307號房。

Steven表面強裝鎮靜,其實唔知點算好?Steven立即WhatsApp 301號房內的朋友Oscar求救。Oscar回覆:「咪玩啦!你一早返咗嚟啦。」嘩!咁猛鬼?呢個係唔係鬼故嚟架?

301號房靠近門口的沙發上,坐了一個男人,又是穿黑色衫褲,垂下頭全神貫注玩電話。大家都以為他是Steven,一直無理佢,由佢玩電話。

如今經Steven這樣一提,Oscar留意到那黑衣人是一個陌生人。Oscar按兵不動,叫Steven扮接到電話,嫌嘈出房接聽,乘機走人,返回301號房再講。Steven照辦煮碗。起身扮講電話鬆人。

Steven離開307號房時,離遠見到有一個黑衣男人也同一時間步出301號房。兩人察覺到對方,表情尷尬。Steven和他在走廊擦身而過,Steven覺得有點像電影中的「交換人質」情節。

很明顯,今晚karaoke內,有兩個唔唱K、只玩電話、著黑色衫褲的男子,同時間去完廁所後,垂頭玩電話之際入錯對方房間,坐低繼續玩電話。奇又奇在大家都唔發覺,你有你玩電話、我有我唱K,相安無事。那麼,他們在這晚這空間的出現及存在的意義是什麼呢?



二少爺說:唱邪K....

6 則留言:

  1. 卡臣:

    史提芬跟黑衣人在走廊擦身而過,跟住合而為一,變成泛性人,再入K房,男女通爆,夠哂邪K。嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 雖然沒有唱歌,但埋單時又願意夾一份錢的人,每間公司總有一兩個,其實都唔錯。

    回覆刪除
  3. 純粹畀面出席,我通常都係畀錢但唔唱嗰批,廢事獻醜喇。

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin