~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年1月2日 星期四

阿強吃流心朱古力蛋糕




阿強吃流心朱古力蛋糕


(這篇是新寫的)

大家好!我係阿強,先同大家講聲「Happy new year」先!

今次的要講一款西式甜品︰「心太軟 Molten Chocolate Cakes」。

一講起「心太軟」,就不其然諗起任賢齊那首國語歌《心太軟》,「 你總是心太軟 心太軟獨自一個人流淚到天亮Oh Sorry!我又情不自禁咁唱起嚟添。

任賢齊呢首《心太軟》於1996年出版。咁究竟呢款「朱古力流心蛋糕」,早於本港開埠時已經被命名為「心太軟」吖?還是在1996年後因歌曲流行後才被改名為「心太軟」呢?有無人可以告訴我知呢?

講返「心太軟」呢款甜品先,一刀切落去朱古力蛋糕,入面的朱古力熱漿流出來,伴以雪糕入口,冰火溫度一熱一冷、加上蛋糕和雪糕一硬一軟的質感,甜品之極致。它的熱漿教曉我什麼叫「流心」。另一款中式糕點「奶皇流沙飽」,也是以它的「灼熱流心」見稱。一中一西,各領風騷。

    * * * * *

好啦!講完「流心」喇,今次我遊咁耐花園後,究竟想講乜呢?今次講我遊瑞士的「琉森(Luzern)

來到瑞士琉森,我去了著名觀光景點︰獅子紀念碑。




獅子廣場(Lowenplatz)中有一座丹麥雕刻家伯特爾·托伐爾德森製作的垂死獅子像(Löwendenkmal),在山壁中鑿出的一頭垂死獅子,牠的背部被箭刺穿,頭部下垂,神情痛苦哀傷;手上緊緊抱著刻有百合花的盾牌。而那個百合花就是Maison de Bourbon王族表彰權勢的盾形紋章代表。紀念在法國大革命時在巴黎杜樂麗宮犧牲的850名瑞士僱傭兵。 - 維基百科


那頭垂死獅子雕塑,真的栩栩如生。究竟雕刻家在雕刻時,真的有一頭獅子在他面前當Model?還是雕刻家憑空想像出來?還有,那作品的位置是在一道石壁中鑿出來,藝術造藝令人嘆為觀止。

遊完獅子廣場,一定要嚐最地道的「琉森蛋糕」。咦?點解「琉森蛋糕」唔熱嘅?切開又無「朱古力流心」嘅?「琉森蛋糕無流心」?唓!乜原來瑞士跟香港一樣,牛丸無牛、龜靈膏無龜、西施骨無西施、老婆餅無老婆,搵笨!

唯有在歸途時唱著任賢齊的《心太軟》嚟自我安慰一下。


二少爺說︰一聽就90年代的回憶湧回來。

15 則留言:

  1. 阿強當年好「少年十五二十時」啊!

    我也好喜歡「琉森」呢!

    當年還去了一個很少香港人會去的雪山!

    回覆刪除
    回覆
    1. 有時間睇睇我當年寫有關「琉森」的 Blog ~~

      http://www.markmark1028.blogspot.hk/2006/07/blog-post.html

      刪除
    2. Mark, 已到訪了,你好堅喎,一人獨歐遊。

      你個樣好花靚呀! 哈哈

      刪除
  2. 卡臣:

    你好似去咗非洲咁,點解曬到咁黑?或者喺食得太多朱古力?嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 我好留心咁睇你介紹中西流心食物講講吓講到去瑞士琉森食琉森蛋糕 :p

    回覆刪除
  4. 相中嘅阿强系乜嘢年代黎架? 哈哈哈~~~~~

    回覆刪除
  5. 地道「琉森蛋糕」除咗無流心,咁好唔好食架?

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin