~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年1月13日 星期一

《天黑就要泡》


《天黑就要泡》


(這篇是新寫的)

Gordon是一名模特兒。他在工作上認識了一名Make-up artist,叫Martha

GordonMartha都是後生靚仔靚女,兩人拍拖時如像電影中的金童玉女,十分相襯。

Gordon被電影公司睇中,邀拍電影《天黑就要泡》,Gordon在戲中演個二三線角色。電影正式上映後,GordonMartha一起去戲院看《天黑就要泡》。

Gordon出場啦!戲中他跟一名年輕女演員在床上「激烈互動」。

散場後,Martha十分之唔開心,Gordon事前沒有和Martha透露那場情慾戲,他猜想Martha可能看了不高興。Gordon帶她去「米蘭店」,用部分片酬買了一個手袋仔送給Martha,逗她高興。

Martha接過手袋,果然笑了。Gordon心諗︰「港女啊,真係易氹。」

    * * * *

Martha接過手袋,雖然笑了,但她是苦笑。Martha心諗︰「港男啊,你表錯情喇!」

Martha睇完戲後,的確係唔開心,原來Martha的前度男友Sean也有份參與《天黑就要泡》這電影。SeanGordon更英俊更大隻。戲中Martha看到前男友Sean跟女model激烈床戰。雖然MarthaSean分手,但看完那場戲,她十分之耿耿於懷,方知道自己原來對前度仍然放不低。反而看到Gordon的床戲,Martha就無動於衷。

Gordon高估了自己的位置,Martha收到Gordon送來的手袋,怎能不苦笑呢。


二少爺說︰佛陀教我們學會放下。

27 則留言:

  1. 第二日 Martha 返去「米蘭店」專售手袋仔獲利後心諗:都算有返 D 渣拿!

    回覆刪除
  2. 第二日Martha 先發現「中伏!原來係A貨!」

    回覆刪除
    回覆
    1. Martha 決定買大陸食物,煮俾gordon食。

      刪除
    2. 食到腎虧, 既「泡」變左「泡泡尿」個「泡」

      刪除
    3. 妳做乜跟我搞爛gag呀?!

      「泡妞」變「嘔泡到身體扭曲」

      刪除
    4. 嘩....我都係唔好繼續爛落去, 怕會一發不可收拾. 哈哈!

      刪除
  3. Martha看到前男友Sean跟女model激烈床戰,再想起之前大家嘅床上活動,Sean對住自己好似死蛇爛鱔咁,試問又點能夠放得低呢。 :p

    Gordon唔應該帶Martha去「米蘭店」,改為去「百佳」好D,再嚟一個混身解數,咁就皆大歡喜喇。 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 可惜gordon在百佳房內叫了戲中對手的名字。

      刪除
    2. 叫錯名係死罪喎,今次帶Martha去「米蘭」歐遊都唔掂喇。

      Gordon唯有扮神經錯亂,話自己用方法演技投入角色之後抽離唔到囉,咁仲有一線生機嘅。

      刪除
    3. Martha決定立即學習方法演技,叫了SEAN~~

      刪除
    4. Gordon被性沖昏頭腦,誤以為Martha大叫:「爽(Sean)...come on....爽...」,於是更加快馬加鞭。 :p

      刪除
    5. Gordon 也大叫「爽!」令Martha誤會Gordon 也認識Sean,大驚之下,停了下來,懷疑Gordon 的性取向

      刪除
    6. Gordon疑惑地想,剛才還十分投入的Martha,為何會忽然冷淡呢,難道是自己獸性盡現,嚇怕了她。

      此時,Martha開口問:「你"Sean"什麼?」

      刪除
    7. Martha聽後疑慮盡消,兩人繼續這歡樂的時光。 :)

      刪除
  4. 卡臣:

    Martha唔開心都好合理。電影嘅情慾戲,由浴室追到出客廳,由客廳抱埋入房,跟住由床上摟到地上。Martha邊有經歷過啲咁激嘅床戰呀!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎,啲AV戲一幕至少成半個鐘,真人? 幾分鐘已經停咗...

      刪除
  5. 可列入通適教育之「前人種果,後人收」^^!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~同道理︰同事resign,搞到我有西餅食。

      刪除
  6. 大家既想像力真係好豐富!
    Gordon 漸漸厭惡港女Martha , 最後選了靚仔同志Sean 。

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin