~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年12月4日 星期三

落地開花



落地開花



(這篇是新寫的)



Rebecca垂頭喪氣地執拾東西,今天是她在這間公司的last day。這位秘書未過試用期,便被暴躁老細炒魷魚。



Rebecca辦事粗心大意,經常出錯,老細一直唔喜歡她。老細有一盆「招財花」,千吩萬咐Rebecca要照料好這盆招財花,影響風水。



結果Rebecca忘記淋水,招財樹又榭又黃。向來迷信的老細大怒拍枱,鬧爆Rebecca︰「妳連打理盆花咁簡單嘅嘢都做唔掂,正一廢人!」即炒!


Rebecca為了爭一口氣,決定要把這盆招財花拿回家,把它種好,証明自己不是廢人。

那盆「招財花」經Rebecca的悉心照料下,半年後起死回生,仲生長的得好靚添。Rebecca捧著那盆「招財花」返回舊公司,寫下一張memo紙,想向前老細証明自己不是廢人。

上到公司,方發現公司由老細太太暫時掌管。Rebeccareceptionist打聽,原來年紀唔輕的老細暴飲暴食,已經「三高」,仲脾氣火爆,結果一個月前,老細在鬧下屬時,情緒激動爆血管,中風後睡在病床上,半身不逐。被他鬧過的下屬都在背後稱他做「廢人」。

Rebecca聽後,留低「招財花」後,便轉身離開。


二少爺說︰ 呢個故事勸大家「多菜少肉」。

15 則留言:

  1. 實情係老細炒咗Rebecca之後,請咗個又後生又靚女嘅秘書。呢位秘書為求上位,不惜以自己嘅身體作交換。

    老細間房變作炮房,血氣方剛但年紀唔輕嘅老細一時玩得太高興,中咗風。

    呢件事畀老細太太知道,於是佢乘機接管公司,仲怒炒呢位秘書,後來請了一位又年輕靚男作為私人助理。

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~都話你有計~~果然好嘢

      咁你快啲動筆啦,等「你講我聽」喇。

      刪除
    2. 咁啱諗到啫,你知喇,我個腦專諗衰嘢賤嘢o架嘛。

      「我講你聽」嘅第一個故事差唔多寫好,應該星期五出街,希望大家睇完會有驚喜喇。

      刪除
    3. 一定有驚喜啦
      對你有信心
      星期五點等睇

      刪除
    4. 約定你星期五喇,可能睇完之後驚多過喜呀。

      刪除
  2. 卡臣:

    等我搵吓嗰篇有心臟病點樣做愛出嚟先。嘻嘻!

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 失敗了再站起來

      世純故事明天5點有得睇

      刪除
    2. 卡臣你果然夠老友,幫我做埋推介,謝謝呀。

      刪除
    3. 好嘢當然要向朋友推介

      還有八小時咋

      刪除
  4. 招财树黄晒仲点种翻生架?D根都殴左咯!梗系戈个Rebecca买过另外一盘啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 又係喎,買過一盤花,就可以吐氣揚眉了!!

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin