~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年10月28日 星期一

無仇不成父子



無仇不成父子


(這篇是新寫的)

一個城中被譽為最靈驗嘅占卜師傅,收費高昂,但都其門如市,Booking要排起碼半年以上。

一個20歲後生男仔,畢業後不知前路如何,Book了師傅指點迷津。等了半年後,終於輪到他,他很緊張地見師傅。

師傅對男仔劈頭第一句︰「你的父親不鍚你、對你好衰。」男仔聽後心裡立即對師傅失去信心。男仔的父親十分愛錫他,原來呢個師傅浪得虛名,無料到,師傅打後講什麼,男仔都無認真細心聽。

男仔事後跟朋友訴苦︰相金貴又唔準,蝕錢嘥時間。男仔的朋友聽後反問︰「真相會唔會係

當晚,男仔私底下問母親,母親聽後,先震驚,再垂下頭,眼中含淚。原來男仔的親生父親真是另有其人,一個壞透的負心漢。

男仔嘆氣,自己錯怪了師傅。


二少爺說︰無仇不成父子。

18 則留言:

  1. 原來男仔的親生父親真是另有其人,一個壞透的負心漢,他是一個城中被譽為最靈驗嘅占卜師傅。 :p

    第三篇會唔會係「無怨不成夫婦」呀?

    回覆刪除
  2. 回覆
    1. Les Miserables中的 "In My Life"

      Valjean 唱︰"No more words
      No more words, it's a time that is dead
      There are words That are better unheard,
      better unsaid.

      刪除
  3. 卡臣:

    算命師傅就喺青年嘅真正老豆?嘻嘻!

    回覆刪除
  4. 做人甘无自信,唔怪得D占卦佬甘发达啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就算有錢人,因為貪心,而跌入更多風水局

      刪除
  5. 我不敢给人算命,好命没关系,但如果苦命不知怎么收科?~:)

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin