~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年10月16日 星期三

一雙舊皮鞋



一雙舊皮鞋


(這篇是新寫的)

芳姐是單身母親,有一個八歲的兒子。芳姐接了幾間Office的清潔工作,每天都去兩至三間Office做幾小時兼職。總算「山大斬埋有柴」、又可以逃稅,但一人養起頭家,僅可維持生計,捉襟見肘。

兒子的黑皮鞋破了底,芳姐叫鞋匠再補鞋,都唔捨得買過對新鞋。兒子見到一對值200元的黑鞋,想母親買給自己,但芳姐一直唔應承。

芳姐打工的其中一位老闆宣佈結婚,芳姐為了打好關係,思前想後,豪花500元買了一盞座枱燈送給老闆作結婚禮物。老闆收下禮物,但嫌枱燈設計太無品味,叫人把燈捐去「救世軍家品店」。

有一天,芳姐去「救世軍家品店」,想買一對平價二手皮鞋給兒子。芳姐發覺那盞座枱燈放在貨架上,標價300元。一盞原價500元的座枱燈現已貶值到300元,蒸發了的200元,正好夠買一對黑鞋給兒子,芳姐垂頭默然。


二少爺說︰一生何求?常判決放棄與擁有。

16 則留言:

  1. 個故事好有8點鐘「愛回家」feel

    唉。

    回覆刪除
  2. 呢個故事睇完真令人唏噓呀,熱面孔貼上外人嘅冷屎忽,不如對親人好D喇,芳姐傷心,阿仔知道咗仲傷心呀。

    你呢排一連幾個小故事,都令人睇完有D反思,GOOD呀。

    回覆刪除
  3. 回覆
    1. 近來看了一套講貧富懸殊的電影:極樂帝國2154。

      刪除
  4. 睇完覺得, 現實真係殘酷到爆...尤其對窮人來講.

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin