~~~~~~~~~~~~~~~~







2013年10月2日 星期三

陰陽路 ― 泰國旅魂團



陰陽路 泰國旅魂團


(這篇是新寫的)

一個香港旅行團到泰國旅遊。團友第一天傍晚到達曼谷,先到酒店check in。晚上吃晚飯和自由時間後。團友們各自回酒店休息。準備第二天的行程正式開始。MichaelJackson是中學同學,被編一房間。DavidBowie是同事,被編一房間。

   

第二天早上,團友們起床梳洗後,紛紛到酒店餐廳吃自助早餐。David自己在吃早餐,他的同房Bowie寧願睡多一陣,放棄唔食早餐。

David吃著煎蛋時,另一名團友Michael出現,Michael雙眼通紅,精神很差,似乎他昨夜未有好好睡過。

Michael主動坐在David面前,
David︰「早晨,你朋友Jackson呢?」
Michael回答︰「Jackson佢玩通宵,未返酒店。」
Michael唔理咁多,第二句就向David猶有餘悸地說出昨晚遇到的怪事。

   

Michael昨夜1時上床,同房朋友Jackson仍未回酒店,Jackson打電話給MichaelJackson說他會在按摩院過夜,今晚不回酒店。Michael開了暗燈,先睡。

怎料睡夢中的Michael被怪聲嘈醒,發覺自己全身不能動彈。昏暗光線下,Michael見到一個老伯站在房的牆角,怒目看著自己,可能因為Michael今晚霸了它的床。Michael驚到震。

五分鐘後,老伯自動消失了。Michael的身體可以再活動了。他立即第一時間離開房間。咁啱男導遊的間房也在同一層。Michael跑去敲導遊的門。

男導遊開門,Michael向導遊講剛才發生什麼事。因Jackson不回酒店,Michael問導遊可否收留他一晚?起碼有個人陪吓自己壯膽。Michael嚇親後瞓得唔好,捱到天光,不如去吃早餐。結果在餐廳遇上David

David聽後都嚇親,因為David房間同Michael那間房都幾接近。Michael講完都有啲驚,起身出去攞嘢食先,剩下David一人。

五分鐘後,David未見Michael回來,反而同房Jackson步入餐廳。DavidJackson揮手,叫他一起坐。

DavidJackson說︰「聽講你噚晚去揼骨喎?」
Jackson點頭︰「係呀,啱啱朝早先返酒店咋。」
David壓低聲音︰「你知唔知你朋友Michael噚晚撞鬼呀?」
Jackson︰「吓係咩
David把剛才知道的一五一十告訴Jackson

Jackson聽後,面色大變,細細聲告訴David︰「無可能!我今朝返嚟聽到個壞消息,我哋個男導遊,噚晚帶客出去玩,個男導遊半夜被車撞死咗

David聽後,嚇到彈開!「唔係吓嘛!導遊死咗?噚晚Michael同鬼瞓呀?」

Jackson見狀,哈哈大笑︰「我講笑咋,我亂吹咋。」
David︰「屌!嚇撚死人咩!」
Jackson︰「哈哈,唔講邊有得笑呀。」
David︰「嚇到我急尿,我去廁所先。」
David離座,去洗手間。

正當Jackson想去攞嘢食的時候,同房Michael震騰騰咁回來。Michael口震震咁講︰「剛才見到男導遊、泰國警察同酒店人員,成班人喺酒店大堂,好大鑊嘢咁。一問之下,原來我哋有個叫David嘅團友,噚晚喺酒店房入面上吊自殺,死咗!今朝佢同事Bowie起身先發覺屍體

Jackson聽後,嚇到彈起!「唔係吓嘛?!我啱啱先同David傾偈咋!」
Michael︰「絕對無講大話,我都好撚驚,我都啱啱同David傾過偈!」
Michael認真當黑,昨夜遇到泰國阿伯鬼魂,今朝又遇到David鬼魂,連中兩元,夠鬼運。

這時候,男導遊步入餐廳,向團友們宣佈David昨夜自殺的壞消息。大家都好Shocking!但最震驚的,莫過於Michael Jackson了。


二少爺說︰山長水遠去到泰國先自殺,可謂用心良苦。

17 則留言:

  1. 呢期你嘅陰陽路系列真係有鬼㗎喎。 :o

    我最初以為係bowie有問題添,點知原來係david。david揀去旅行自殺,總算冇影響到屋企人。

    早排有段新聞,個仔喺新屋自殺,裝屋都未裝修好,都未入去住,佢就搞d咁嘅單,我諗佢雙親前世真係欠咗佢好多呀。

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝呀!我擔心太多角色,寫得太混亂,好彩你睇得明白。

      那段新聞我有睇,患了憂鬱症,父母也很慘呢。

      刪除
    2. 你寫得咁清楚,點會睇唔明呀。

      精神病真係要多加注意呀,好似計時炸彈咁,隨時會爆㗎,我自己都有少少呀。

      刪除
    3. 你頭腦清淅,所以先明白

      我都有情緒病,超悲觀囉嗦

      刪除
  2. 卡臣:

    我住酒店一定成晚開著廁所燈.

    回覆刪除
  3. 咁真實咁嘅?!係唔係有過咁嘅經歷呀?

    回覆刪除
  4. 嘩,乜咁猛,朝早都出現。你呢排啲陰陽路好驚嚇。

    雖然Michael連中兩元,其實都算好彩,因為阿伯揀咗David落手。

    回覆刪除
  5. 好彩 david bowie 仲健在啫
    事實上走咗嘅係 michael jackson

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin