~~~~~~~~~~~~~~~~







2012年9月3日 星期一

阿強到天使之城


阿強到天使之城

大家好!又係我阿強,今次同大家懷舊一吓,重溫一個1986年的洋酒廣告。是《人頭馬V.S.O.P.廣告》。

點解我對這廣告印象咁深呢?因為廣告中有三個穿比堅尼的洋妞在鏡頭前扭動身體。對於血氣方剛的我來說,是何其吸引。只要一聽到廣告歌引子,我便會立即衝去電視機前「昅嘢」。

廣告歌中最入腦的,兩句歌詞,便是呢句「洛杉磯有嬌娃,滿街Super Stars」。年少的我,真的以為洛杉磯滿街有嬌娃,希望有一天我可以去洛杉磯見識一吓。

* * * * * *

好!遊完花園,今次講阿強去洛杉磯,考察一吓是否滿街有嬌娃?

「洛杉磯(Los Angeles)是西班牙語「天使之城」的意思。縮寫為L.A.一座位於美國西岸加州南部的城市。按照人口排名,洛杉磯是加州的第一大城(擁有超過400萬人口),也是美國的第二大城,僅次於紐約市(人口800萬)。」- 維基百科

我終於來到洛杉磯,嘩!可以享受到加州陽光。我口中整天哼著Beach Boys的《California Dreaming》。仲扮埋電影《重慶森林》中的王菲,邊唱邊unun勢。

阿強在洛杉磯街頭留影

點解!點解!點解!
又話「洛杉磯有嬌娃,滿街Super Stars」,點解唔係架!呃人嘅!大肥婆就周街都見到。嬌娃呢?去咗邊呀?

我自幼睇荷里活電影睇到大,終於來到荷里活夢工場。雖然不是周街都有明星,不過見到洛杉磯街景,跟電影中發生飛車場面的街景似曾相識,都已經好興奮。

既然睇唔到「洛杉磯有嬌娃,滿街Super Stars」的壯觀情況,我的California Dreaming亦夢醒了。只怪我自己當初太天真,竟然相信廣告歌的內容,唉~~真傻仔


二少爺說:1986年已經有97危機,這廣告歌叫大家留港,唔好移民。

人頭馬V.S.O.P.廣告歌 1986年)


洛杉磯有嬌娃,滿街Super Stars
杯杯暢飲Number 1
(獨白) 香港幾好都有,仲有好朋友同靚酒
香港景緻更佳,全部實力派
杯杯暢飲Number 1創新境界
(獨白) 香港幾好都有,點捨得走。

19 則留言:

  1. 啊,天使之城,这次猜对了。

    你没有被路边那些卖Star map的人骗,算你聪明。

    想想自己都离开洛杉矶5年多了。时间过得真快,刚在博客认识你的时候我还在洛杉矶,五年多了。

    回覆刪除
    回覆
    1. Star map? 我沒有印象喎,可能碰不到。

      洛杉磯天氣認真好,我想問:不知相中我身後的白色建築物是什麼?

      刪除
    2. 阿強,你身後就係Los Angeles Times洛杉磯時報大樓對面嘅停車場,去谷歌搵253 W. 2nd St. Los Angeles嘅街景嚟對下。

      刪除
    3. 多謝呀,你真好嘢,你有條件做FBI or CIA!

      刪除
    4. 好易咋嘛,你張相有咁大條線索。

      FBI? CIA?唔啱我喎,我加入咗FAG同GAY喇!

      刪除
    5. 你呢個組織咁龐大,十份一人口有份喎

      刪除
  2. 天使之城, 去完之後都唔記得有乜...星光大道囉, 華納影城囉, 無喇. 呢個城巿好悶.

    回覆刪除
    回覆
    1. 咦? 我好like LA 喎,對於我來說:是可以長住

      刪除
  3. 去到洛杉矶,就应该去埋荷里活,睇下有乜笋野啦嘛!话唔定会俾个乜乜侠角色你do窝!哎呀,阿强走宝咯!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉~~如果我有條件,一早給發掘啦~使乜做到死

      刪除
    2. 阿强去荷里活做武打明星,一定得。

      刪除
    3. 史泰龍六十三歲也可拍動作片,Hollywood 真不錯

      刪除
  4. 阿強:

    洛杉磯最難頂是住所昂貴,若果你有自置居所,那兒是一處安樂窩。不過,有一些區域,晚上行了入去,就要等人抬番出來。嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我睇電影見到好多南美販毒份子持槍槍戰,所以真係有好有唔好。

      刪除
  5. 「香港有嬌娃,滿街Super Stars」才對呀!

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin