~~~~~~~~~~~~~~~~







2012年7月20日 星期五

《無聊死火令現身》


《無聊死火令現身》

上次《無聊死火令現新》講政治,悶咗啲啲,今次講潮流。

        * * * * * 

第六篇
韓國生產的Samsung(三星牌),最新推出的平板電腦市場大受歡迎,掀起搶購熱潮。零售商立即將售價提高30%,仍供不應求。

好!故事講完了。
呢個故事叫:Samsung三星售價上昇三成


第七篇
facebook面世接近十年,用戶每日上載相片及近況。公司人事部替應徵者進行面試前,先click入應徵者的facebook帳戶,了解應徵者的生活及性格。在面試時更能掌握應徵者的身世和背景。

好!故事講完了。
呢個故事叫:臉書面世後面試時細問身世


第八篇
Owen是一個熱愛運動的上班族,四年一度的奧林匹克運動會在倫敦舉行。Owen通宵收看奧運會賽事的衛星直播。結果因為長期睡覺不足,Owen早上於辦公室不支暈倒,須送院醫治。

好!故事講完了。
呢個故事叫:Owen睇奧運熬夜熬到暈


第九篇
玄學家兼任電視台旅遊飲食節目主持人,跟攝製隊遠赴法國豪玩豪食。玄學家喜歡吃法國菜,特別是法國生蠔。雖然法國盛產生蠔,可惜法國並沒有出產蠔油,令玄學家十分失望。

好!故事講完了。
呢個故事叫:豪遊法國後發覺法國無蠔油


第十篇
流行天后Lady GaGa風靡全球,中環某disco為了招攬客人光顧,請藝人模仿Lady GaGa,在每星期的lady night大唱大跳。吸引很多男性客人捧場。Disco坐地起價,但客人仍擠得水洩不通。

好!故事講完了。
呢個故事叫:Lady GaGa搞到lady night加價


二少爺說:只有自由兩個字



揸緊中指 - LMF
曲 : Davy
詞 : MC Yan, Phat, Kit, Wah


Phat: MICROPHONE CHECK ONE 的起耳朵聽真 清晰嘅聲音向你腦袋進軍
一直都知自由係要去捍衛 不惜一切就算我地依然處於弱勢
奸商加狗官最叻係玩拑制 事實擺在眼前就咪玩抹黑矇閉
強勢未倒下 頭顱未被斬下 有法治一日我地依然不怕
迫不得已大懶堂要出嚟申張正義
但係呢首歌嘅內容並冇牽涉到政治我話你知個世界越係動盪
我地嘅思維就更加要懂得開放 COME ON


一二兩隻手指, 二! 二就只有自由兩個字
一無所有既鬥士 揸緊中指唔係你想咁易
一二兩隻手指, 二! 二就只有自由兩個字
一無所有既鬥士 揸緊中指唔係你想像咁易


MC Yan: 我並唔認同你講既一切一切但我會悍衛
即使死不眼閉
並唔認為你所謂既需要克制會帶來公平 穩定壓倒一切
唔屈服於錢幣 唔怕照肺
見權貴一樣照吠 正義係不顧一切
唔怕掲穿虛偽 住濁世繼續警世
唔會感到孤獨 為自由不枉一世
我知道世事無絕對既對與錯就算我喵你亦無需要對號入座
我憤怒你無需要大驚小怪 十九區報導唔可以當做表態


華: 你不要放棄 堅持到尾自由要接棒 我地要靠晒你地
不管犧牲幾多 揸緊中指我道理
不自由無寧死 妥協最後 失敗者只會係你
犧牲幾多 揸緊中指我道理


Kit: One 平等 一個 freedom 不能容忍個世界點解變成咁
鬥爭不斷發生 太多狡猾聲音 為咗自由兩個字太多人無辜犧牲
One 平等 一個 freedom 為自由追尋同權力繼續繼續抗衡
不怨天尤人 自由不分富貧 平等自由應該屬於每一個人

16 則留言:

  1. 「豪遊法國後發覺法國無蠔油」
    好搞笑!真的没出产吗?太浪费了吧?哈哈。。。

    「假Lady GaGa搞到lady night加價」
    有商脑!

    回覆刪除
    回覆
    1. 法國有沒有蠔油出產?真的要問一問

      Lady gaga在妳那邊也流行呢

      刪除
  2. 你講起Lady Gaga, 令我諗起之前某品牌有隻飲品叫「呢啲加茶」, 超爛. 卡臣哥玩食字正好多, 勁過班諗產品諗廣告的人!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我那會勁過專業人士?如果鬥爛,我就會贏。
      不過都要講聲多謝!

      刪除
  3. 卡臣:

    我都唔知Lady GaGa有乜特別,我就寧願睇日本的AV架架妹好過喇!嘻嘻!

    回覆刪除
  4. lady night 加價我就番屋企食自己避開個貴價!

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin