~~~~~~~~~~~~~~~~







2012年6月18日 星期一

阿強吃Pizza



阿強吃Pizza

大家好!又係我阿強,今次我要寫吓食經,講食意大利薄餅 - Pizza

我第一次吃意大利菜,應該是我中學時代跟同學仔去吃「必勝客」(Pizza Hut)。那時候Pizza Hut有「自助沙津吧」,我們幾個同學仔夾手夾腳,把沙津擠滿在一個膠兜上:青瓜、菠蘿、蕃茄、粟米、生菜呀,越疊越高,當中牽涉到好多建築學問和力學計算。完成後,捧著個兜沙律兜步步為營咁返回座位。沙津砌得越高,越值得自豪。後來Pizza Hut取消了這項服務,它便成為我這些中坑的集體回憶。

至於Pizza呢,我最愛「夏威夷厚批」,吃時狂落芝士粉,Tabasco我就唔啱。除了去Pizza Hut外,節日去朋友屋企聚會,都走唔甩Pizza外賣。

好啦!花園遊完,今次講阿強遊比薩斜塔

比薩斜塔(意大利語:Torre pendente di Pisa)是意大利比薩城大教堂的獨立式鐘樓。比薩大教堂鐘樓於1173年開始建造,在1185年,當鐘樓興建到第4層時,發現由於地基不均勻和土層鬆軟,導致鐘樓已經傾斜偏向東南方,工程因此暫停。在停滯了差不多一個世紀後,鐘樓的設計作了最後一次重要的修正,1372年擺放鐘的頂層宣佈完工,鐘樓歷經約200年才完工。(維基百科)

我細細個睇過電影《八十日環遊世界》,戲中見過「比薩斜塔」。今次終於見到實物。我細個也見過uncleauntie的相薄中,必有一張「單手扮托著斜塔」的相片。今次終於輪到我有機會啦!

結果最後我都無影到「單手扮托著斜塔」的相片,在其他國家遊客面前我怕「瘀」嘛!唯有正正經經咁企喺度影張相先。


我記得電影《超人續集‧Superman 2》中,外星人到地球各處搗亂,包括:吹熄奧運火炬、掀走白宮的頂部,和把比薩斜塔推返垂直。最後,超人又把比薩斜塔推返斜。哈哈哈哈!

一座傾斜的建築物,聞名於世的原因就在於它的不完美。就算有機會變返正常,但因為世人已接受了它的歪,最好把它keep返係歪。呢個啟發好重要呀!一樣道理,我諗人也可以利用他的「不完美」變成它「完美」的地方。太好啦!我就一定「貨源充足」了。

可惜在Pisa那裡找不到Pizza Hut,未能在「比薩」吃到「必勝客」。成為旅程不完美的地方。咦?「不完美」不就是它的「完美」的地方嗎?咁諗就應該開心啲啦!




二少爺說:循例都要聽返首歌先。


Luciano Pavarotti - Nessun Dorma

24 則留言:

  1. 讲到Nessan Dorman,一定要Pavarotti唱先至好听,Andrea Bocelli 同埋Sarah Brightman虽然唱功了得,但系都比唔上Pavarotti。大肥佬真系好野,最后ending个高音,几难拉上去,只有大肥佬做得最好,个肺又够大,丹田气功一流!

    回覆刪除
    回覆
    1. 妳果然對男高音有研究喎

      可惜Pavarotti已回天國

      刪除
  2. 沙律自助吧...總係有人論論盡盡,跌到周地係

    初期D生菜大大塊,同學仔真係砌到成尺高番嚟架

    回覆刪除
    回覆
    1. 我就技術唔好,得四吋咋

      我指沙律得四吋咁高

      刪除
    2. 技術好,四吋都好夠架啦

      我指沙律迫得密D,四吋都有好多

      刪除
    3. 得四吋,所以夠硬

      我指沙律得四吋高,用力塞實啲,所以較硬

      刪除
    4. 啦,沙律夠硬,我覺得夾硬左D囉

      刪除
  3. 我去比薩斜塔時, 正在維修, 影唔到你張咁靚的相. Pavarotti的Nessun Dorma, 第一次聽時真係驚為天人, 連我呢D咁無文化的人都拍案叫好!

    回覆刪除
  4. 回覆
    1. 計我話:咁遠去到比蕯,影咗先講,最多delete,好過走咗想影都影唔返

      刪除
  5. 意大利我最有印象就係saachi 個廣告
    成段廣告講意大利文唔知佢up乜
    但係紅衣女角身材就認真一流
    嘻嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 你記得satchi,那紅衣女叫Anna,
      我就記得Mario餐廳,佢廣告搵個大肥佬扮Pavarotti

      刪除
  6. 卡臣:

    近日想改邪歸正,聽你講完意大利歪塔,我都係保持「邪」嘜好過喇!嘻嘻!

    回覆刪除
  7. 我都好懷念自助沙律吧!

    自由

    回覆刪除
  8. 卡臣,我有拍到呢!(*^__^*) 嘻嘻……

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin