~~~~~~~~~~~~~~~~







2011年8月9日 星期二

卡爸(7)神州


卡爸(7)

卡爸有感於溫州鐵路事件,寫了另一篇《神州》;叫我早點放上blog,一於無問題。

卡爸問我網友讚之餘,有無人彈呀?我答:無呀,佢哋心地好好架,係咪?

好!去片!

拜拜

二少爺說:我情緒低落的時候,必會找這首歌出嚟聽吓。


搵野做 - 許冠傑
作曲:許冠傑 
作詞:許冠傑/黎彼得

 從前有個人叫莫大毛
日日攤向屋企等米路
神神化化作風虛無
又唔願剃鬚(從成日去賭)
窮途意冷走去問前途
但願仙家指點三兩度
如何有法變得富豪
望黃大仙能預告(呢枝簽話呢)
拿拿聲即刻走去搵野做
人必須知道自己嘅用途
唔去奮鬥 你咪望有酬勞
想搵錢應該快手Come on let's go
著著聲即刻走去搵野做
人必須旨意自己創路途
快去奮鬥實會攀得高
你要坐BENZ靠自己個腦
連隨悔覺好個莫大毛
立業興家終於走正路
榮華富貴靠刻苦耐勞
漸漸年事已高(成就更高)
同時見個仔亞莫二毛
日日攤向屋企等米路
連隨秤佢起身搏命熬
話黃大仙曾預告

15 則留言:

  1. 有彈呀有彈呀!寫錯字呀卡爸,係安撫唔係安輔呀~ :p

    回覆刪除
  2. 有彈呀有彈呀!張相同篇blog有乜關係?

    回覆刪除
  3. 有彈呀有彈呀!卡巴寫首咁正的打油詩, 張相竟然out-focus!

    回覆刪除
  4. Largeheadboy

    多謝指正
    有時執筆忘字

    ++++

    naruto

    張相乃以最多神州自由行之TST

    ++++

    30something

    何止張相out foc
    我本人都out foc

    回覆刪除
  5. 卡臣:

    你張新照片仲似狂人卡達菲!好有型呀!

    回覆刪除
  6. 30 Something:

    卡爸的打油詩out of focus,係因為卡臣父親的乖仔跟上時代呀!我戴上3D眼鏡睇,不但止All in Focus,而且仲係立體添呀!嘻嘻!

    回覆刪除
  7. 佛爺

    他是狂人卡凸飛

    多謝你呀
    睇到3D效果
    好迫真呢

    回覆刪除
  8. 有彈呀有彈呀!卡爸漏咗「拜拜」!

    回覆刪除
  9. 歪歪

    果然心水清
    原本有拜拜
    因為首詩太長拍不下cut 了
    原來大家那麼留意那個拜拜

    回覆刪除
  10. 佛爺

    你個眼鏡邊度有得賣?睇打油詩都要3D?我諗住行街戴咋…等睇女時可以玲瓏浮凸D,嘻嘻

    回覆刪除
  11. 30 Something:

    我戴上的眼鏡,係我高曾祖父留比我架!當年西洋傳教士送比佢,佢後來傳佐比我曾祖父,我曾祖父發現該對眼鏡可以睇到女人衫裡的肚兜。

    後來傳到比我祖父,一位德意志科學家在眼鏡的玻璃加上塗層,佢就發現該對眼鏡可以透視肚兜後面的真身。

    所以今天我戴上,可以睇見卡爸的字係立體架囉!因為卡爸的書法,入木三分呀嘛!嘻嘻!

    該對眼鏡係家傳之寶,無得賣架!

    回覆刪除
  12. 佛爺

    果然好嘢
    應該拿去科研
    大量生產益吓大家

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin