~~~~~~~~~~~~~~~~







2015年8月17日 星期一

打仔之歌

打仔之歌

大家好!我係二少爺,今次重溫一首1987舊歌:Suzanne Vega 的《Luka

香港報紙,久唔久就會報導「家庭暴力」事件。離婚問題和家庭經濟問題衍生出虐兒問題。Suzanne Vega以一個被虐兒童Luka的觀點出發,由男孩說出他被虐的遭遇。

歌曲內容大致講:
我的名字叫Luka我住在二樓,即是在你家的樓上。我想你應該曾經見過我。如果你在深夜時分聽到一些爭拗或嘈吵聲音,請別問我發生了什麼事情。

我想可能因為我太過笨拙,我儘量不會大聲說話。或許是因為我有時抓狂。我儘量不舉止傲慢。他們打到你放聲大哭為止。但事後,你卻不敢問「為什麼?」你就是不敢再爭辯下去,情願息事寧人。

我想我會沒事的,我又要走進那個門口了。如果你問我的話,我會怎樣回答呢?我會答:「這不關你的事。」我只希望我能夠一個人獨處,再聽不到扔東西、摔爛東西的聲音。只求你別再問我過得好不好。

體罰
我細細個(即是遠古之前)體罰十分普遍。左鄰右里的小朋友,邊個唔係由細打到大吖?適當打吓令我記住唔會再犯同樣錯誤,父母打我嗰陣我週屋逃跑,訓練反應要快,打吓又鍛鍊筋骨的抵禦力,其實諗落體罰真係唔錯。

不過我父母打我的力度都是有限,「係咁咦」打下。而家虐兒啲父母當仔女係出氣袋或沙包咁打,錯手打死仔女的案例也不少。就算打佢唔死,小朋友也留下心理陰影,長大後又狠狠地打自己的下一代,惡性循環,冤冤相報。

我有一些已為人父母的朋友,都不敢打仔女,驚仔女睇唔開走去自殺。打得重手可能會打死人,打得輕都驚小朋友受唔住去自殺。所以而家啲生命幾脆弱吖!不在溫室長大的植物,才能抵擋烈陽風雨。


二少爺說:雖然是1987年(28年前)的作品,現在聽起來,歌曲也沒有過氣的感覺。

6 則留言:

  1. 卡臣:

    最新的研究發現,被虐待過的狗隻,也較有攻擊性。

    回覆刪除
  2. 「我有一些已為人父母的朋友,都不敢打仔女,驚仔女睇唔開走去自殺。 」 <--- 乜唔係驚自己仔女去報警咩???

    回覆刪除
    回覆
    1. 自殺有呀,前排有個妹妹飲酒夜返被母親鬧,之後就上了天台....

      刪除
  3. 好似话嗰个吴绮莉嘅女,报警话被阿妈虐待喎?

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin