~~~~~~~~~~~~~~~~







2015年4月10日 星期五

陰陽路之「鬼同屋」




陰陽路之「鬼同屋」

中午一時,張太正在家中餵她四歲的兒子吃午飯。兒子叫俊俊,今年剛入讀K1。幼稚園中午放學後,張太接俊俊回家。俊俊是那種唔多扭計的乖BB。父母對他如珠如寶。

張先生在某中型公司當經理,收入尚可,張太可以不打工,專心照顧孩子。一家三口在九龍塘區租住某500尺單位,其實都是為了名校校網,俊俊現在就讀英文幼稚園。父母希望俊俊將來可以在九龍塘區就讀名校,一條龍直升大學。

* * * * * 

這個下午,張太如常在家中餵俊俊吃午飯。張太把飯送到俊俊口邊,俊俊突然皺起眉頭,向牆角方向說:「我唔玩啦唔玩啦

張太個心突一突,問:「俊俊你同邊個講嘢呀?
俊俊:「同哥哥講囉佢叫我去玩….我唔想玩呀….
張太口震震:「咁哥哥喺邊?」
俊俊指住空空的牆角:「企喺嗰邊囉
張太嚇到將碗粥仔跌落地,立即抱俊俊入睡房。隨即call張生,告之一切。

當晚張生回家問俊俊,確定那個「朋友仔」唔肯走。他跟張太商量後,決定明天請一名法師上來睇睇。當晚三人同床,互相壯膽才勉強入睡。

第二天,法師上門。法師說:有些小朋友的陰陽眼未閂,長大後就自然會睇唔到靈體。法師在家中貼了一些靈符,擺放了一些風水物,口中唸唸有詞後,向張生講已經搞掂哂。張生張太鬆一口氣。

第三天中午,張太問俊俊有沒有見到哥哥?俊俊說沒有,張太心中一寬。俊俊再說:「無哥哥啦….不過有個紥孖辮嘅姐姐黐咗喺天花板度仲笑笑口」張太嚇到大叫,立即抱俊俊入睡房。隨即call張生,告之一切。

當晚,俊俊還說在幼稚園裡,很多「白色人」慢慢行入牆壁內。張生跟張太商量後,決定搬走。放棄名校校網。張生尋找租盤時,特地找師傅睇過,確保單位「乾淨」後才租住。張家從九龍塘搬去大角咀。俊俊在大角咀讀中文幼稚園,做插班生。

* * * * * 

一個月後某個晚上,當張太替俊俊洗澡時,俊俊突然難為情耷低頭:「唔好睇住我啦….
張太知道唔妥,再問:「邊個睇住你呀?」
俊俊答:「好多公公婆婆呀企哂喺妳後面呀」嚇到張太將個花灑射到一地都係水。

夫妻慨嘆:點解俊俊咁「惹鬼」?既然都搬咗一次,唔爭在搬多一次,兩人決定又要搬啦。最後張生決定搬回佐敦,跟媽媽同住。家裡有神主牌有香爐有灶君有地主,乜鬼都唔使驚。

嫲嫲知道有鬼搞個孫,所以對俊俊特別痛鍚,買玩具買零食給他。嫲嫲住的唐樓,鄰里觀念仍重,嫲嫲介紹鄰居陳婆婆的四歲孫女「瑩瑩」給俊俊,兩孩一見如故,一起玩耍。俊俊重拾往日笑臉。俊俊再沒有見到怪異靈體了。

俊俊在油麻地就讀一間普通幼稚園,父母輕嘆「名校夢碎」,不過張生以前在蘇屋邨長大,讀普通中文中學,靠自己後天努力,都能夠擁有今天的成就。況且就算俊俊讀到名校,如果日日與鬼為伴,命仔都難保啦,未必過到五歲呀。

        * * * * 

某個星期六早上,俊俊和塋塋由嫲嫲帶到九龍公園玩耍。塋塋向俊俊講了她的尿床的一個小小秘密之後,她要求俊俊講出他的一個小秘密,以作交換。

俊俊左望右望之後,悄悄告訴塋塋:他最討厭讀九龍塘的英文名校幼稚園,上堂老師講英文、功課多、壓力大,所以俊俊回家扮見到鬼,希望父母會搬屋。之後搬到大角咀,那間幼稚園裡,有個類似「技安」的大嚿男同學,成日「蝦蝦霸霸」,欺凌俊俊,告發給老師只換來更嚴厲的報復。俊俊重施故技,繼續扮見鬼,促使父母再搬屋。

如今搬到佐敦,這間幼稚園沒有讀書壓力、沒有同學「蝦蝦霸霸」、嫲嫲又錫自己、仲認識到塋塋添。俊俊認為終於可以安定下來,停止再扮見鬼,在這裡安定下來。塋塋聽後,呆了。

估唔到年紀輕輕的俊俊,已經從電視劇中學到如何操控父母,仲如願以償。果然一代新人勝舊人。



二少爺說:I Don't Like Mondays》,睇怕無乜邊個返工返學的人喜歡星期一。

6 則留言:

  1. 卡臣:

    其實話見到古代名妓,仲殺食。嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 俊俊真叻仔,細細個就咁識玩手段,第時大個喺職場一定呼風喚雨呀。可惜英雄難過美人關,畀塋塋問兩句就爆晒D嘢出嚟。

    麻煩作者幫我提吓俊俊吖,將來大個仔出嚟做嘢,見到office d大波秘書記得唔好隨便動真情講真話呀,下場一定死得好慘,不過呢,動L就冇所謂。

    回覆刪除
    回覆
    1. 等我提吓俊俊,大個仔出嚟做嘢,見到office d大波秘書唔好講真話,仲有茶水阿嬸也要小心,否則一定係PANTRY傳開去,廁所也要小心。

      刪除
  3. 个细路得4岁遮窩,就识得咁多计仔嘅?

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin