~~~~~~~~~~~~~~~~







2015年1月26日 星期一

猩猩同學會


猩猩同學會

美國政府於1958正式成立美國太空總署(NASA)阿波羅11號於1969年成功登陸月球期間11NASA用猩猩測試太空艙的安全性。該批猩猩也可說是首批航天員猩猩退役後,被送到NASA一地方安享晚年,或簡稱「等死」。

一隻雄性大頭猩猩剛剛退役,被送到NASA特設的「猩猩安老地方」。這裡大概有一百頭猩猩,雄性佔95%、雌性僅佔5%。一頭猩猩正坐在樹下吃蕉大頭猩猩初到貴境,人生路不熟,上前先向老叔父打聲招呼。

猩猩點頭微笑大頭猩猩唔使太客氣,大家都曾是NASA航天學員,都是「猩猩同學會」的成員。老猩猩更把手上一條蕉遞給大頭猩猩,大頭猩猩老實不客氣,剝皮放進口。

大頭猩猩見老猩猩年資最深,好奇心驅使下,問吓老猩猩的光輝歲月
大頭猩猩問:「不如你講件開心嘅往事俾我呢啲後輩聽吓?」
猩猩:「好呀!1964年某一天早上,訓練人員嚟到,將一隻又肥又醜嘅雌性猩猩捉入一個黃色嘅鐵籠。原來訓練人員捉佢去接受航天訓練,又搖又轉足一日,佢黃昏先返嚟,只係剩返半條命,毫無反抗能力。呢度男多女少嘛,於是我哋20隻雄性猩猩咪輪流搞佢囉,雖然佢又肥又醜,但係……好醜都係肉嘛!」
猩猩講起都笑咪咪,仿佛仍回味緊那份獸慾。

大頭猩猩陪笑:「嘩!咁過癮?咁仲有冇啲更加開心嘅事,講俾我聽呀?」
猩猩:「有呀!1966年某一天早上,訓練人員嚟到,將一隻後生、又靚、又好身材嘅雌性猩猩捉入一個黃色嘅鐵籠。原來訓練人員捉佢去接受航天訓練,又搖又轉足一日,佢黃昏先返嚟,只係剩返半條命,毫無反抗能力,於是我哋30隻雄性猩猩咪輪流搞佢囉,嘩!佢真係超靚超好身材,極品呀!哈哈!哈哈!」
猩猩講起都笑淫淫,仿佛仍回味緊那份銷魂和興奮。

大頭猩猩陪著狂笑:「嘩!哈哈!咁激?好羨慕你呀!聽完你講啲開心嘢,不如講件唔開心嘅事俾我聽呀?」

猩猩怔一怔,收起剛才燦爛的笑聲,

猩猩:「唉~ 1968年某一天早上,訓練人員嚟到,將我捉入一個黃色嘅鐵籠入面……

猩猩講完都眼濕濕,仿佛傷口仍未癒合,隱隱作痛。


二少爺說︰原來更多雄性猩猩是GAY的。

6 則留言:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin