~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年12月3日 星期三

情深說話未曾講


情深說話未曾講 

世界各地都派出傳媒,齊集在香港會議中心,幾百支鏡頭對準演講台上的LED電子大屏幕,電腦程式正在運算中,觀眾屏息靜氣,等待這個劃時代發明的實驗結果。呢一分鐘將會改變人類和動物的歷史。 

* * * * * * 

Jerry在中環租了一個單位方便上班。獨居的他怕悶,從愛護動物會中領養一頭花貓回家飼養,Jerry為這頭花貓改名叫:仔仔。Jerry每天下班後回家跟仔仔玩耍。Jerry很疼鍚仔仔,為他沉悶的生活帶來一點生氣。

有一晚,Jerry在家中跟朋友通電話,朋友談起當天的一單頭條新聞, Jerry說:「真係咁搞笑?等我攞份報紙嚟睇吓先!」怎料仔仔聽到主人的電話對話後,話頭醒尾走去「擔」份報紙過嚟,嚇到 Jerry目瞪口呆!自這一天開始,他開始到注意仔仔是一隻超乎常貓的超級聰明貓。

Jerry嘗試跟仔仔溝通,面前放了三個不同顏色的波,叫仔仔「擔」個紅色波過嚟!紅、黃、緣、三個波之中,仔仔真的揀中紅色波給主人。Jerry反覆測試,終於肯定一點:「仔仔真的識聽廣東話!

Jerry急不及待聯絡愛護動物會,將個案轉交到大學科研中心,語言專家和動物(貓科)學家十分興奮!因為仔仔是一頭萬中無一的靈貓。對研究人類與貓類的溝通,將有突破性進展!

仔仔被轉送到大學科研中心作研究。那裡有最好的貓隻食宿,在仔仔的協助下,科研中心發明了一個「貓科類(唐種花貓)言語廣東話(雙向)快譯通」的電腦程式,可供人類與貓隻作簡單雙向溝通。多次測試後,該程式的成效和準確性結果令人滿意。科研中心在香港會議中心召開一次公開記者招待會,公布這一項令港人驕傲的舉世發明。

萬千支攝影鏡頭和水銀燈照射到台上,作全球現場直播。仔仔和一隊科學家在台上測試,Jerry當然是台下的尊貴嘉賓。台上的教授對麥克風說:「仔仔,用你後腿站立!」電腦程式運算後,電腦發出模擬貓叫聲:「miao~miao~miao~」仔仔聽後,二話不說,立即用後腿站起來!全場嘩然!吖!唔係,更正:應該係全世界嘩然!現場立即掌聲雷動!人類和動物終於可以用說話溝通了!

Jerry感動到企起身拍爛手掌!無意在愛護動物會中挑回來的仔仔,估唔到竟然是頭神貓!已經有十幾個國際及本地傳媒單位,排隊要跟Jerry做訪問。一時間感到飄飄然。

實驗第一部份(廣東話變貓話)已經順利完成。馬上進入實驗第二部分(貓話變廣東話)。全場記者及嘉賓紛紛坐下。仔仔對麥克風叫:「miao……miao……miao……」不停咁叫咗三十秒,大家望著台上LED電子大屏幕,電腦程式正在運算中,觀眾屏息靜氣,等待實驗結果,究竟貓隻對人類說的第一句說話是什麼?是「大家好」?還是「That's one small step for cat, one giant leap for mankind」?

電腦程式運算完畢後,一段中文字打到電子大屏幕上,教授立即朗讀,並有即時傳譯翻成十種外語,供海外傳媒。Jerry希望仔仔會說出一段情深的說話,像得獎歌手多謝經理人般感激自己。教授拿著麥克風,一字一字諗出仔仔的說話:

「我主人Jerry正變態佬!佢專偷阿婆胸圍同底褲!又聞又索,仲衰到有易服僻,匿埋喺屋企扮女人!晚晚唔上鹹網瞓唔著,又利用我落公園專溝未成年少女!同幾十個未成年少女發生性行為!賤鳩格呀佢,警察呀!拉佢!拉佢!」

教授讀完之後,全場目光轉盯向台下的Jerry,激動的Jerry:「你隻……你隻……衰貓……踢爆我……」跟著血壓急升,暈倒地上。全場先驚訝後振奮!估唔到仔仔聰明到可以說出呢一段咁複雜的描述人類行為的說話,仲叻到識講粗口,科學家只著眼實驗結果,不埋會Jerry的道德是非。正式宣佈「貓語/廣東話雙向快譯通」電腦程式已經大功告成!皺紙碎、紙炮、人造煙花和香檳,於場內霹啪閃爍不停!可惜這動人一幕,昏迷中的Jerry無緣目睹。

在獄中被判「衰十一」的Jerry,十分後悔送仔仔去科研中心。大抵每個驚世發明,背後總要有人成為犧牲品。現在萬千貓主能夠跟寵物清晰溝通,他們不會忘記Jerry的無私付出。


二少爺說︰如果貓識講嘢,一定會窒主人或者撩交嗌。

8 則留言:

  1. 我屋企养咗只雪纳瑞,佢都系识听广东话架!隔离印度人个只黄金,就听吉灵话同埋英文舔!

    回覆刪除
  2. 卡臣:

    夠膽同未成年少女發生性行為,就唔會偷阿婆胸圍和底褲,「仔仔」是一隻失常貓!嘻嘻!

    回覆刪除
  3. Jerry今次真係捉蟲入屎忽喇,睇嚟佢要番大陸食番幾煲龍虎鳳嚟發泄一吓。

    回覆刪除
    回覆
    1. Jerry未番大陸食番幾煲龍虎鳳之前,要入拘留所通通櫃先

      刪除
    2. 通櫃?! 咪即係捉手指入屎忽,之後Jerry從此愛上,貓貓成功令佢中途轉基了。 :p

      刪除
    3. 入了獄,如果衰十一,應該好多大佬招乎佢,祝福佢喇

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin