~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年10月22日 星期三

呻吟戲院



呻吟戲院

(這篇是新寫的)

JohnJudy是一對情侶,近日城中有一套三級電影上映,一班靚模露點大膽演出。收了六百萬,映期有限,差不多要落畫了。JohnJudy在星期一下午2:30入戲院看這部三級電影,戲院內只得小貓三四隻,燈熄了,電影開始放映。

首一幕不消五分鐘,便有「露點搞嘢」鏡頭,尺度果然大膽露骨,JohnJudy如常觀看。但他們隱約聽到有男人的呻吟聲,漸漸地連呼吸聲也愈來愈重,JohnJudy互望一眼,直覺聲音是來自前排那一位男觀眾。

John懷疑是某位毒男在座位上邊睇戲邊「打飛機」,兩人商量後,決定向戲院帶位員報告,男帶位員走到那男觀眾附近用電筒一照,果然一名中年男士在把玩他外露的陽具。中年男士惱羞成怒!向男帶位員動粗,男帶位員被打後,求情說︰「唔關我事架,後面嗰對情侶投訴你咋!」

中年男士回頭一望,全戲院只得JohnJudy一對情侶,中年男士立即向JohnJudy方向走去,嚇得John立即拖著Judy的手,極速逃離戲院。幸而他們成功逃出戲院後混入街上人群中,兩人躲在暗角處喘氣。

經此一役,JohnJudy的正義感消失了,明白「多一事不如少一事」的做人道理。

* * * * *

兩個月後某星期二中午12:30JohnJudy在另一間戲院內睇緊另一齣三級電影。戲院內只得小貓三四隻,燈熄了,電影開始放映。

不消頭八分鐘,便開始有「露點搞嘢」鏡頭,JohnJudy如常觀看。他們又隱約聽到有男人深沉的呻吟聲,慢慢地,呼吸聲也愈來愈重,JohnJudy互望一眼,直覺聲音是來自前排那一位男觀眾。

經過上一次「險俾人打一身」的驚險經歷後,JohnJudy今次選擇唔出聲了。當乜都聽唔到。結果過多幾分鐘,男士呻吟聲停止了,應該是已經「發射了」。

JohnJudy終於明白到其實上一次只需容忍多幾分鐘,便可以繼續睇埋套戲兼唔使俾人追打。以前真係「懶正義」又太衝動了。今次學得精乖了。

散場後,JohnJudy到附近商場shopping直至四時。兩人肚餓找間餐廳下午茶。John如常order完東西後便拿出電話上網。

他看到「網頁即時新聞」一宗報導︰「一名六十歲中國藉男士今午在戲院內觀看三級片時心臟病突發,失救昏迷,事後由戲院清潔工人發現,送院前已證實死亡。」

John引證時間地點,發覺原來今午戲院內那些痛苦呻吟聲,是傳自那名心臟病患者,因為鏡頭太剌激,引發心臟病發作。唉~ 如果當時通知院方,或者可能及時搶救,拾回一命。

JohnJudy互望,心中都有點內疚,不知以後應該如何處理同樣事件,但他們起碼達成共識︰就是以後還是多留在家中一起看影碟吧!



二少爺說︰外國電影《驅魔人》因為曾嚇死戲院觀眾,成為驚慄電影經典。

6 則留言:

  1. 卡臣:

    我諗宜家好少情侶會去戲院睇鹹片,通常喺床上用平板電腦一齊睇。可能未睇完,已經開波,快過鹹片嘅男友射精㖭!嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁一定快過鹹片嘅男主角友射精喇╴佢哋成粒鐘都仲得,我就早已...唉....

      刪除
  2. 港產三級片已經末落喇,但日劇就歷久不衰喎,我支持情侶們留番喺屋企睇日劇。 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 我支持日劇,歐美劇太粗暴,好似NATIONAL GEOG啲野生動物紀錄片咁。

      刪除
    2. 日劇都好多元化,任君選擇,仲資源免費共享添。同埋大家都係亞洲人,睇得更親切,容易有共鳴感。

      刪除
    3. 係呀,黑頭髮黃皮膚黑眼睛...始終最好

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin