~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年5月8日 星期四

金曲頒獎典禮


金曲頒獎典禮

每年年尾,香港電視台電台紛紛搞金曲頒獎禮。表面上是總結當年歌手們的成績,實際是各大唱片公司和電台間利益交換的爭鬥。歌手上台攞獎,感動致謝交足戲。今次數一數金曲頒獎典禮最常聽到的十句說話:


第十位:「香港樂壇,每年新人輩出。」
每年金曲頒獎禮,設有「最佳男女新人獎」,而大會司儀介紹頒發新人獎時,例必說:「香港樂壇,每年新人輩出。」唱片公司簽埋啲無乜歌藝的青春model做歌手,捧唔紅就解約,唔怪得每年咁多「一曲歌星」,一閃即逝。


第九位:「我會繼續努力,答謝我嘅歌迷!」
得獎歌手走上台,應承歌迷會繼續努力。歌手知道唱片大賣會替自己帶來財富和知名度,所以啲歌手唔使咁虛偽講「乜嘢答謝歌迷」喇,不如直接啲講:「我會繼續努力,賺哂我歌迷啲錢!」仲誠實坦白喇。


第八位:「你哋話係邊個呀?吓?大聲啲!」
嘉賓要揭曉得獎者是誰,撕開手上信封後,望一望,先碌大對眼,再帶笑面對鏡頭:「你哋話係邊個呀?吓?大聲啲!」搞搞氣氛,等觀眾嗌出自己偶像的名字;一輪擾攘之後,嘉賓:「係啦!係你啦!上台啦!恭喜哂!」攝影機close up得獎歌手的茫然樣子。


第七位:「多謝大家收睇,明年再見,拜拜!」
金曲頒獎典禮接近尾聲,需要打完場。大會司儀先邀請得獎歌手上台,齊齊向鏡頭揮手道別:「多謝大家收睇,明年再見,拜拜!」之後,字幕極速向上彈出,緊接播出廣告,電視台賺錢要緊。


第六位:「我無諗過會係我架!」
歌手知道自己獲獎後,唔敢相信自己的耳朵!(可能是真?可能假裝?可能對手太強?可能自信心不夠?)獲獎上台時,聲震震:「我無諗過會係我架!」歌手手足無措說:「好緊張!我唔知講乜好?」如果歌手真係無諗過會係自己攞獎,咁不如乾脆留喺屋企唔好出席,慳返啲化妝set頭晚裝等開支啦!


第五位:「我要多謝經理人、大會」
歌手明白自己得獎,背後有一個唇齒相依的人一定要多謝,就是自己經理人。飲水思源,還要鳴謝頒獎給自己的大會,所以會聽到:「多謝Parco!」「多謝鍾珍!」「多謝楊生!」「多謝TVB!」「多謝商台!」「多謝新城!」等等。

第四位:「大家要支持廣東歌!」
可能香港不敵大陸大市場,廣東歌受到國語歌挑戰,廣東話的法定地位也受到挑戰,網民發起保衛廣東話,得獎歌手藉此機會呼籲大家要「撑廣東歌!」提高本土意識,聽歌要聽廣東歌,睇戲唔睇中港合拍電影。


第三位: 「剩番最後一首金曲,由邊位歌手攞呢?」
當九首金曲已經揭曉後,仍有某些偶像歌手未獲獎。這時候,司儀掀起緊張氣氛,問觀眾:「剩番最後一首金曲,你估由邊位歌手攞呢?」此時,攝影機會對準歌手們的大頭Close Up,歌手們強作輕鬆扮鎮定。當結果公佈後,落選歌手還要強顏歡笑,扮大方去拍膊頭或握手,祝賀正在路過上台的得獎歌手。


第二位:「你放低個獎先,麻煩你去嗰邊準備一吓。」
得獎歌手致謝完畢後,連個獎都未摸暖,司儀上前說:「你放低個獎先,麻煩你去嗰邊準備一吓。」歌手微笑點頭後,在「走音」和「忘記歌詞」的心理威脅之下,戰戰兢兢地live唱出他的得獎歌曲。


第一位:「多謝我啲fans!無咗你哋,我無可能企喺呢度!」
歌手的人氣指數高低,全賴一班Fans的支持與擁護。歌手懂得在適當時機冧吓樂迷,乘機收買人心。當歌手講完:「多謝我啲fans!無咗你哋,我無可能企喺呢度!」攝影機立即影場中舉著螢光名牌遮面的fans,響起吹BB聲。歌手感動到眼濕濕,雖然他心裡知道那班Fans是公司請回來的專業Fans




二少爺說︰香港沒有樂壇沒落唔關免費Download事。

12 則留言:

  1. 卡臣:

    鬼咩!而家香港班歌手,優點就喺無氣,缺點就喺無力。勁在無哂聲氣。嘻嘻!

    回覆刪除
  2. 下年我會再畀d心機,唱多d好歌答謝大家。

    回覆刪除
  3. 而家D所谓歌手,净系识得扮到古灵精怪,系台上跳黎跳去,up 下up下,甘又话可以攞奖窝?

    回覆刪除
  4. 卡臣,
    連娛樂圈都咁悶...其實呢個城市都幾悶...-.-!

    回覆刪除
  5. 「事不宜遲, 我地即刻將個台交俾你唱呢首金曲!」

    「事不宜遲」呢個term真係用到爛.

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin