~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年5月12日 星期一

夢飛翔


夢飛翔

(這篇是新寫的)

JohnnyRoy一齊坐喺酒吧Bar枱,已經飲咗好多杯,兩個都醉醺醺。

Johnny︰「我尋晚發咗一個夢。」(1)
Roy︰「我尋晚都發咗一個夢,咁你發夢見到乜嘢吖?」
Johnny︰「我發夢去咗美國旅行。咁你又發夢見到乜嘢吖?」
Roy︰「我發夢自己去咗disco,我被好多靚女包圍著。」
Johnny︰「咁多靚女,點解唔call我趕嚟?」
Roy︰「夢中我有打電話俾你,不過你話你去咗美國旅行囉。」
Johnny︰「哈哈….

兩人大笑幾聲後,醉了,昏睡於Bar枱上。

Johnny的電話響起,鈴聲把他弄醒,Johnny連忙接聽電話,是Roy打來的。

Roy︰「喂JohnnyJohnny呀?」
Johnny︰「係呀,點呀Roy?」
Roy︰「你後面咁嘈,你而家喺邊呀?」
Johnny︰「我而家喺美國旅行。喺旅遊車瞓著咗,啱啱你打電話嚟先嘈醒我之嘛!」
Roy︰「噢,sorry…
Johnny︰「喂Roy,你後面都好嘈喎,你而家又喺邊呀?」
Roy︰「香港而家夜晚,我喺disco,好多靚女呀。」
Johnny︰「可惜我嚟唔到…..Roy,我尋晚發夢見到你呀。」
Roy︰「咁啱嘅Johnny,我尋晚發夢都見到你噃。」
Johnny︰「咁你夢見我做緊乜呀?」
Roy︰「我夢見我哋坐喺酒吧嘅Bar枱,已經飲咗好多杯,兩個都醉醺醺。之後,你就開口講︰『我尋晚發咗一個夢。

*【請回到故事第一段的(1),繼續Loop下去….



二少爺說︰我真係無話可說了。

16 則留言:

  1. 一個現實夢境loop故事,可以拖長d嚟寫喎,唔好咁懶喇。

    回覆刪除
  2. 咁又幾好喎,loop幾次都得!唔使醒番。

    回覆刪除
  3. 一直有旅行去一直有靚女陪都咪話唔開心

    回覆刪除
  4. 呢篇示範咗乜嘢係「夢迴」。

    回覆刪除
  5. 好似《Inception》咁, 夢境一層一層, 出返去都唔知係現實定仲係夢境.

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin