~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年5月23日 星期五

離別你再與你相遇



離別你再與你相

(這篇是新寫的)

星期六下午二時許,Benny拖著八歲的晴晴一起步向文化中心,晴晴今天需要參加歌唱排練。晴晴的學校參與了回歸慶典活動,安排一班小學生獻唱,政府借出文化中心排練室給學校。晴晴就是其中一名表演小學生。

38歲的Benny不是晴晴的父親,Benny仍是獨身,兩袖清風。晴晴的媽媽CoraBenny的中學同窗,非常老友。Cora嫁給一名有錢佬後,誕下晴晴,順理成章成為Benny的「契爺」。

原本今天應該由菲律賓工人送晴晴去排練,但工人突然病倒,Cora又約咗太太團打牌推唔甩,Cora立即Call Benny,要他盡下契爺的義務。晴晴自幼跟Benny玩耍混熟,Cora放心交由Benny代勞。

    * * * * *

Benny拖著晴晴到了文化中心七樓排練室,很多家長在門前結集。Benny在人群中突然跟一女士四目交投,Oh!竟然在這裡遇上失散前前女友JuliaJulia拖著兒子,她應該已婚吧!

十幾年前,BennyJulia因了解而分手。那時沒有facebook,他們又改了手提電話號碼,結果失散了。十幾年後,Julia結了婚,有個七歲仔,就是晴晴的同學。

排練開始,BennyJulia坐在一邊聚舊。Julia嫁給一名基金經理,丈夫包二奶後離了婚,剩下Julia一邊工作一邊撫養兒子。Julia誤以為Benny是晴晴爸爸,Benny沒有否認也沒有承認,因為他不想自己有「賣剩」的感覺。

Benny在旺角商場租舖賣T shirt,小小生意僅可糊口。因為自尊關係,Benny隱隱晦晦咁話自己搞緊成衣小生意,輕輕帶過便算。

排練完畢,兩人領回小朋友回家,分手時,Julia因為趕時間,忘記向Benny攞電話。

Julia回家後,向兒子打聽晴晴的爸爸,晴晴的真正爸爸的而且確在東莞開製衣廠,規模幾大,訂單量巨大。兒子直話直說。Julia立即眼睛發光,才知道Benny所指的成衣小生意原來是幾十萬尺廠房。後悔當初跟Benny分手,放走一個金礦。

Julia見自己賺錢唔多,識多個有錢朋友都好,他朝借錢都方便啲吖。Juliafacebook找尋Benny,找到Bennyaccount,發出交友請求。

Benny收到Julia的交友請求,想了一想,還是沒有接受。因為他不想跟一個有兒子的失婚婦人再續前緣。

JuliaBenny幾日後仍沒有facebook回覆,Julia便死了心。她猜想Benny可能怕了他的惡太太、或者他在大陸已經收埋好幾個二三奶。

Julia心裡這個謎,恐怕要等待下次當Julia在學校活動裡遇上晴晴的真正爸爸、或者在旺角商場遇見正在看檔的Benny的時候,才能解開。



二少爺說︰「好嗎你?如今是爸爸的你,我衷心祝福你。」

16 則留言:

  1. 卡臣:

    單身母親,通常都希望搵隻「大郵輪」,西婦都喺咁,好多嫁大過佢地好多嘅有啲錢嘅男人。唔喺淨喺大陸啲女人至咁做,呢啲喺人性,無分種族。

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔好剩係話婦人吖,我都想呀,有無古井介紹下?

      刪除
    2. 卡臣:

      喺喎!鬼仔淘古井嘅都唔少喎!真喺見過一個鬼婆,同個有錢老公離咗婚,分咗唔少錢,佢跟住走去嗰啲叫做乜春Speed Dating,整咗個細佢二十幾年嘅鬼仔,跳舞跳到個鬼婆關節炎。不過,最後個鬼婆都娶咗個鬼仔。

      刪除
    3. 卡臣:

      嗰個鬼婆娶咗個鬼仔之後,搞到要去醫院睇精神科門診,佢無同人講點解。不過喺人都諗到喇!唔通咁多鬼仔對考古學有興趣咩!嗰個鬼婆喺要威比佢前夫睇,佢前夫搞咗個鬼妹吖嘛!老實講,男人81歲,搵個18歲嘅老婆都無問題,女人做啲咁嘅嘢,簡直犯賤!(此乃「大男人宣言」。嘻嘻!)

      刪除
    4. 唔犯賤,仲製做就業機會,好似如心就養了個風水師,不過失手入了獄,哈哈

      刪除
  2. 一切只有從利益出發的關係,有何價值呢?

    回覆刪除
  3. 呢篇算係近來新作之中嘅長篇喇喎,狀態回勇乎?

    Cora除咗係Benny嘅「中學同窗」之外,會唔會有「中出同床」嘅事發生過呢?

    「Benny在旺角商場租舖賣T shirt,小小生意僅可糊口。因為自尊關係,Benny隱隱晦晦咁話自己搞緊成衣小生意,輕輕帶過便算。」 ß 呢段我學到嘢呀,我隱隱晦晦咁話我一心係為人民服務呀。 J

    睇完成個故事,好反映到香港喎。主角們心中都剩係諗住「錢」,唔通現今剩係得錢先可以令人有意義。

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢篇迥光反照,寫長啲,之後便無以為繼。

      我直情推動本地文化產業發展和承傳達至跨地域交流及融合

      人人都講錢,因為生活無安全感,8O年代,人民相信只要肯做便不會餓死,但現在呢,迫上絕路去自殺

      刪除
  4. 以前結婚為咗有個家, 而家結婚為咗分身家... 唉>.<!

    回覆刪除
  5. 晴晴在文化中心有碰到要綵排的卡臣嗎?

    我都要買定飛睇新一齣東宮西宮 : p

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝先
      上年你們兩公婆拍拖來䏲
      今年一於繼續啦!

      刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin