~~~~~~~~~~~~~~~~







2014年5月16日 星期五

成也科技 敗也科技


成也科技 敗也科技

(這篇是新寫的)

張先生婚後生活十分乏味,抵不住誘惑,手電安裝了「溝女APPS」,方便自己跟附近範圍的女生勾搭。結果張先生成功用APPS溝到個妙齡少女。

一個下午,張先生在地鐵站拖著新女朋友仔,張先生突然大驚!他在人群中離遠見到太太正迎面向自己方向前行。恐怕今次在車站內會有家庭糾紛發生,甚至會被途人拍低過程放上網。

怎料張太太一邊行一邊垂下頭玩手機,跟張先生擦肩而過都懵然不知,張太太全程專心玩電話,事後張先生抹一額冷汗。

張先生靠科技去「溝女」,險些釀成家變,也好彩全靠科技,才能免他陷於家變。



二少爺說︰邊行邊玩電話,減慢了步速,對後面趕時間的乘客來說,十分激氣。

12 則留言:

  1. 卡臣,上得山多终遇虎,迟早会穿帮的啦。

    回覆刪除
  2. 卡臣:

    可能張太喺度玩緊媾仔App,所以無留意張先生。嘻嘻!

    回覆刪除
    回覆
    1. 張太在溝仔apps send message 俾化了名的自己老公

      刪除
  3. 我最初睇完第一段,以為約咗出嚟嗰個「少女」係張太太添,結婚後兩夫妻各自搵食。

    回覆刪除
    回覆
    1. 好似前排大陸有單新聞,女兒溝正老豆,被老婆捉姦

      刪除
    2. 呢單新聞,一家人團聚共享天倫之樂。吖,唔係,係亂倫之樂先啱。 :)

      刪除
  4. 又會唔會係張太太特登扮睇唔到...避免一場家變...>.<!

    回覆刪除
  5. 我都覺得張太係識緊另一個,會唔會有幾個唔同情景呢,可能都幾好睇.

    回覆刪除

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin